جک پارکینگی یال
جک پارکینگی یال

جک پارکینگی یال X2

  • توان جابجایی هر لنگه 350 کیلوگرم
  • طول هر لنگه درب 3 متر
  • 24 ماهه
  • جک برقی یال با توان جابجایی هر لنگه 350 کیلوگرم و عرض 3 متر، ولتاژ ورودی 220 ولت
9,300,000 تومان 8,850,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

جک درب پارکینگ یال مدل X2

 

شرکت تولیدی یال (درب مدرن) از سال 1383در بازار ایران شروع به فعالیت کرده است. درواقع جک پارکینگی یال تولید ایران میباشند و سازندگان این برند ایرانی جکی را با توجه به نیاز وساختار اقلیمی کشورمان تولید کرده اند. محصولات جک درب اتوماتیک یال کاملا پوشیده و ضد آب و گرد غبار میباشد چرا که این جک ها با توجه به شرایط اقلیمی ایران باید در تمامی شرایط اقلیمی کارکردی یکسان داشته باشند.جک یال مدل x2 برای درب های دولنگه با حداکثر طول هر لنگه 3 متر و وزن هر لنگه 350 کیلوگرم و قادر است تا 120 درجه درب را ظرف 17 ثانیه باز و یا بسته نماید.جک پارکینگی x2 مدلی مناسب  برای استفاده در ساختمانهای مسکونی و اداری با تردد 10 بار در ساعت می باشد .اما ظاهر جک یال یک نمونه برداری کاملا مشابه جک اتوماتیک Ace پروتکو می باشد.درب اتوماتیک یال در دو مدل x1 و x2 تولید و عرضه شده است. تفاوت این دو مدل در کورس شفت جکها می باشد که در مدل x1 کورس جک 40 سانتیمتر می باشد که مناسب درب هایی با عرض هر لنگه 4 متر می باشد. و در مدل x2 کورس جک 30 سانتیمتر می باشد که مناسب درب هایی با عرض هر لنگه 3 متر می باشد. قدرت موتور جک x1 و x2 هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و هر دو به موتور 300 واتی مجهز شده اند.جک پارکینگی یال مدل X2 برای درب هایی تا وزن، 350 کیلوگرم مناسب است. این جک دارای نقاط قوتی همچون: طول شفت 30 سانتیمتر مناسب دربهای دو لنگه، قدرت مناسب تا 350 کیلو گرم، ظاهر زیبا و مدار فرمان بسیار کارا و قیمت مناسب و رقابتی و معایبی همچون: ساپورت نکردن از برق اضطراری و ظاهر به کلی کپی شده از یک نمونه خارجی، می باشد.

 



 

محاسن در برقی یال X2 

  • بازوی قفل شونده مقاوم در برابر فشار مخالف بدون نیاز به نصب قفل برقی
  • طول شفت 30 سانتیمتر مناسب دربهای دو لنگه
  • ظاهر زیبا و مدار فرمان بسیار کارا
  • قدرت مناسب تا 350 کیلو گرم
  • قیمت مناسب و رقابتی

 

برد جک یال :

مدار فرمان جک یال از لحاظ برنامه دهی بسیار مشابه جک پروتکو ace میباشد ، اما سعی کرده نواقص و کمبودهای مدار پروتکو را برطرف نماید و تابلو فرمانی کامل را به بازار نماید.جک درب اتوماتیک یال دارای یک مدار کنترل کاملا هوشمند می باشد که بسیار شبیه به برد رامونا می باشد. این مدار کنترل 220 ولت دارای امکانات پیشرفته ای است تا امکان تنظیم دقیق را فراهم سازد. از جمله امکانات مدار کنترل جک یال

  • تنظیم هر لنگه جک به برای باز یا بسته شدن درب به صورت هر نیم ثانیه
  • قابلیت تنظیم سرعت دوم برای هر لنگه برای باز و بسته شدن درب
  • فست کلوز (بسته شدن درب پس از عبور خودرو از جلو چشمی)
  • بسته شدن اضطراری درب در صورت خرابی چشمی ها
  • تنظیم اتوماتیک بسته شدن درب از یک تا 99 ثانیه
  • خروجی مجزا برای قفل برقی درب

 

 

 

جک درب پارکینگ یال

 

کارخانه تولید کننده جک های یال با توجه به بررسی کلیه محصولات جک پارکینگی ایرانی و خارجی جکی را با کیفیت بسیار بالا در بازار عرضه کرده است و تلاش کرده تا سهمی از بازار بزرگ این محصول به خود اختصاص دهد. برای برسی بیشتر قابلیت های این جک با سایت دو بی کا همراه باشید.

 

 

مشخصات فنی و قابلیت های فنی جک یال ایکس تو

در ساختار جک برقی یال x2 از موتور های پر قدرتی استفاده شده تا هر لنگه از این جک ها قابلیت جابجایی تا 350 کیلوگرم را داشته باشند و جک یال x2 باکیفیت توانایی جابجایی درب هایی با عرض بیشتر از 2 متر را دارند. جک های یال از نوع الکترومکانیکی بوده و از ولتاژ 220 استفاده میکند. اصولا جک های 220 ولتی دارای توان بسیار بالایی هستند. جک پارکینگی یال x2 دارای شفت 37 سانتیمتری مناسب دربهای دولنگه با عرض هر لنگه حداکثر 3 متر می باشد و همچنین در باکس جک برقی یال دو عدد ریموت درب اتوماتیک نیز قرار دارد.

 

 

 

 

 

برد مدار فرمان

برد درب اتوماتیک یال بسیار دقیق طراحی شده است و امکان برنامه دهی کامل را می دهد، کارکردن با برد جک های درب یال برای همکاران نصب بسیار راحت بوده و آنها به آسانی میتوانند این سیستم را راه اندازی نمایید، امکان تنطیم بصورت باز شدن درب بصورت تک لنگه یکی دیگر از امکانات بردهای یال می باشد.

تفات سری جک های یال مدل های X1 و X2 در طول شفت و کورس کاری آنها می باشد، جک یال X2 برای درب های تا طول هر لنگه 3 متر و جک یال X1 برای درب های تا طول 4 متر برای هر لنگه می باشد.

 

 

مشخصات فنی جک یال

 

به طور کلی برای تولید جک های یال سعی شده با آنالیز سایر جک های موفق در ایران از مزیت های مثبت آنها استفاده نمایند و این قابلیت ها را در این این جک ها ایرانی تقویت کنند و سایر نواقص های این جک را در جک درب ریموتی  یال تکرار نکنند.

 

جک یال

 

گارانتی و خدمات

جک پارکینگی یال x2 دارای 24 ماه گارانتی شرکتی میباشد و از خدمات 10 ساله پس از فروش در سراسر کشور استفاده میکند. جک بازویی یال x2 توسط شرکت تولید کننده خود جک دارای کارت ضمانت میباشد و دارای سیستم یکپارچه خدمات در سراسر کشور میباشد. 

 

جک بازویی یالx2.

 

 

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش