تگ آیفون تصویری سیماران
تگ آیفون تصویری سیماران

تگ جاسوئیچی سیماران EB2 مناسب برای پنل های کارتی

  • فرکانس 125KHz
  • سازگار با برندهای سیماران سوزوکی تکنما
  • 7 روز ضمانت بازگشت
  • سازگار با تمامی پنل های کارتخوان سیماران ، سوزوکی ، تکنما
29,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

تگ جاسوئیچی پنل دربازکن سیماران EB2

تگ جاسوئیچی سیماران مدل EB2 از جدیدترین محصولات کارخانه SIMARAN است که برای سهولت و افزایش رفاه کاربران طراحی و تولید شده است. تگ دربازکن سیماران EB2 دارای طراحی زیبا و کیفیت بالا می باشد و شما مشتریان عزیز می توانید با قرار دادن آن بر روی پنل آیفون تصویری که مجهز به سیستم کارت خوان است به راحتی درب را باز نمایید. این تگ فقط مختص محصولات سیماران نبوده و از تولیدات دیگر برندها نیز پشتیبانی می کند.

 درصورتی که پنل دم دری شما فاقد کارتخوان باشد می توانید آن را بروز نمایید و از پنل های کارتی استفاده نمایید و یا با خرید قفل برقی کارتی از این امکانات بهره مند شوید. گم نمودن کلید و یا جابجایی های مدام ساکنین مشکلاتی است که دیگر در تگ های RFID وجود ندارد و در صورت گم شدن آن می توانید کارت گم شده را حذف نمایید. همچنین برای مالکینی که واحد های خود را اجاره می دهند همواره با مشکل تعویض قفل درب ورودی مواجهند ولی با استفاده از این محصول می توانند به راحتی آن را حذف نمایند و در اینصورت دیگر آن تگ قابلیت بازکردن درب را نخواهد داشت.

 

ویژگی ها

  • تگ جاسوئیچی EM125KHz
  • قابل استفاده بر روی تمامی اکسس کنترل های با کارتخوان 125KHz
  • دارای کد جهت سهولت و اطمینان از تعریف کارت به دستگاه اکسس کنترل
  • طراحی زیبا، کم حجم، قیمت مناسب

 

تگ جاسوئیچی سیماران

 

این محصول علاوه بر سازگاری با تمامی پنل های آیفون تصویری سیماران با برندهای سوزوکی ، تکنما نیز سازگاری دارد و برای این برندها نیز از آن میتوان استفاده نمود.

 

نحوه تعریف کردن تگ جاسوئیچی سیماران

  1. کارت اصلی یا مستر که همراه پنل آیفون تصویری قرار دارد را مقابل پنل گرفته، صدای بیزر ممتد شنیده می‌شود و LED به‌ صورت چشمک‌ زن درمی‌آید که این به معنی قرار دادن تگ یا کارت جدید برای شناساندن  می‌باشد.

  2. تگ‌های مورد نظر را یکی‌یکی مقابل پنل بگیرید، صدای یک بیپ کوتاه جهت شناساندن و یک بیپ بلند جهت ثبت تگ شنیده می‌شود؛ درصورتی‌که تگ قبلاً شناخته شده باشد، صدای یک بیپ ممتد به معنای خطا شنیده می‌شود.

  3. برای خاتمه حالت تعریف می‌توانید کارت برنامه‌ ریزی را دوباره نشان دهید و یا پس از ۱۰ ثانیه دستگاه بطور اتوماتیک با زدن صدای بیزر ممتاز برنامه خارج می‌شود و LED به حالت چشمک‌زن آرام قرمز درمی‌آید .

تگ جاسوئیچی سیماران



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش