پنل کارتی سیماران مدل فرداد
پنل کارتی سیماران مدل فرداد

پنل کدینگ و کارتی سیماران مدل فرداد VFBC-D100

  • بازکردن درب با رمز اختصاصی
  • قابلیت تعریف 2000 کارت
  • دارای صفحه کلید لمسی
  • پنل کدینگ سیماران مدل فرداد VFBC-D100 با قابلیت تعریف 2000 کارت و بازکردن درب با رمز اختصاصی دارای صفحه کلید لمسی
0 تومان 3,170,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : شنبه, 01 اردیبهشت 1403
موجود است
ارسال رایگان
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

پنل کدینگ لمسی فرداد سیماران مدل VFBC-D100

پنل پنل کدینگ سیماران مدل فرداد VFBC-D100 ، جدیدترین پنل کدینگ سیماران می باشد ، پس از عرضه پنل های سری ساده و کارتخوان فرداد سیماران جای سیستم کدینگ در میان آنها خالی بود و سیماران با عرضه این پنل کدینگ فرداد این جای خالی را پر نمود ، که از نظر قیمت بسیار خوش قمیت تر از پنل کدینگ VFHC-D100 سیماران می باشد و از نظر ظاهری امتیازی قابل قبول به خود اختصاص میدهد و از نظر امکانات هم قابلیت بازکردن درب از طریق کارت و تگ و هم تعریف رمز اختصاصی را با خود دارد.

 

جنس بدنه این پنل دم دری کدینگ سیماران از آلومینیوم با کیفیت است که به دلیل مقاومت بالای خود می تواند سرما و گرما را به راحتی تحمل نماید یکی از تفاوت های عمده این دستگاه با دیگر پنل کدینگ سیماران را میتوان استفاده از کلید های تاچ یا لمسی بجای کلید های مکانیکی دانست که در بروزتر شدن و زیباتر شدن آن کمک زیادی نموده است و کالایی خاص را به مشتریان عرضه می نماید . در ادامه به مشخصات فنی و امکانات این پنل تصویری هوشمند بیشتر خواهیم پرداخت.

 

پنل کدینگ جدید سیماران فرداد

 

مشخصات ظاهری

در نگاه اول و به محض بازکردن جعبه دستگاه قطعا انتظار این همه زیبایی و نوآوری را از یک برند ایرانی نخواهید داشت و با دیدن ظاهر آن شگفت زده خواهید شد. بدنه آلومینیومی باکیفیت و استفاده از رنگ مشکی برای صفحه کلید و اطراف لنز دوربین حس خاص بودن و مدرن بودن را به کاربر منتقل می کند که بسیار دلپذیر خواهد بود.

لنز دوربین در قسمت بالایی پنل و به شکل زیبایی طراحی و جانمایی شده است. استفاده از لامپ های ال ای دی در بالای لنز این امکان را به کاربر می دهد تا در شب دید بسیار مناسبی نسبت به اطراف داشته باشد بطوریکه تاری سوژه به هیچ وجه در این مدل به چشم نمیخورد. در پایین لنز اسپیکر دستگاه قرار گرفته است که وظیفه انتقال صدا از آیفون تصویری به پنل را برعهده دارد. کیفیت صدا و همچنین قدرت صدا به وضوح شنیده میشود و هیچ ایرادی نمیتوان از آن گرفت.

در قسمت پایین آن علامت کارتخوان بود آن را می بینیم که با تعریف کارت جدید به آن میتوان از آن برای باز کردن درب بدون نیاز به داشتن کلید استفاده کرد. در بخش پایینی یک نمایشگر وظیفه نمایش اعداد وارد شده از طریق صفحه کلید را دارد. همچنین تنظیمات مربوط به پنل را نیز میتوان از طریق آن مشاهده نمود. و در آخر صفحه کلید تمام لمسی را مشاهده میکنید که دارای پس زمینه نورانی است که برای کارکرد راحت تر در شب مورد استفاده قرار میگیرد. 

 

 

مشخصات فنی پنل کدینگ فرداد VFBC-D100

در ادامه بصورت خلاصه به بررسی امکانات این تازه وارد خواهیم پرداخت تا عیار آن را مورد سنجش قرار دهیم.

 

دوربین باکیفیت و واضح!

در این دستگاه از یک لنز 1/3 اینچ CMOS استفاده شده است که تصاویری به مراتب باکیفیت تر را به کاربران میدهد.  تنظیم زاویه دید دوربین در چهار جهت بالا،پایین،چپ و راست باعث شده تا شما بتوانید با توجه به محل قرارگیری پنل سیماران بهترین و بیشترین زاویه دید را شاهد باشید. ضمن اینکه بعلت وجود LED های دید در شب در دوربین می توانیم تصاویر بهتری از مراجعه کننده پشت درب را داشته باشیم.

 

استفاده از کارت و تگ بجای کلید!

 این پنل مجهز به ماژول کارتخوان و تگ می باشد که برای ساختمان های با تعداد واحد بالا بهترین و به صرفه ترین راه است . ضمن اینکه صاحب خانه ها می توانند کارت و تگ مستاجر قبلی خود را حذف و کارت جدیدی را برای مستاجر جدید تعریف نمایند که این امر به بالا رفتن امنیت ساختمان و کاهش هزینه ها بسیار کارآمد است.  جهت ورود به منو کارتخوان ابتدا یک کد 8 رقمی را که در اختیار مدیر ساختمان قرار میگیرد وارد نموده و سپس کلید نگهبانی را فشار می دهیم در منوهای مشاهده شده می توان کارت های RFID را اضافه یا حذف نمود و جهت باز نمودن درب توسط تگ فقط باید کارت یا تگ شناسایی شده را به کارت خوان نزدیک نمود.

 

استفاده از رمز اختصاصی برای ورود

کاربر میتواند یک رمز منحصر به فرد را برای خود یا کل افراد ساختمان تعیین نماید تا در صورت نداشتن کلید یا کارت به راحتی درب را باز نمایند.

 

قابلیت تعیین کد زنگ واحد به صورت دلخواه

در این پنل امکان تعریف یک کد دلخواه و منحصر به فرد برای هر واحد توسط دیکودر و فراخوانی واحدها توسط صفحه کلید با استفاده از کد تعریف شده برای واحد مورد نظر و همچنین نمایش کدها بر روی پنل وجود دارد، پنل کدینگ با کدهای داده شده از دیکودرها امکان برقراری ارتباط با واحدها را فراهم می نماید. به این ترتیب شما میتوانید به عنوان مثال به جای انتخاب واحد 1 واحد 101 را برای زنگ خوردن تعریف نمایید.

 

ارتباط با نگهبانی 

جهت ارتباط با واحد نگهبانی باید از سوئیچ شبکه استفاده نمود، لذا می توان با فشردن کلید نگهبانی و یا وارد کردن عدد 0 و سپس کلید زنگ با نگهبان ارتباط برقرار نمود.

 

 

ویژگی ها پنل کدینگ کارتخوان سیماران مدل فرداد

  • استفاده از نسل جدید دوربین های 1/3 اینچ CMOS جهت تصاویر با کیفیت
  • دارای صفحه تاچ کدینگ نورانی ،جهت کاربرد آسان در شب
  • سیستم دید در شب با استفاده از LED های هایبرایت
  • ساخته شده از از آلومینیوم یکپارچه اکسترود و آبکاری شده ،مقاوم در مقابل تغییرات جوی
  • دارای عملکرد های معمولی شامل : فراخوانی، مکالمه و مشاهده تصویر از داخل و باز نمودن درب از جانب هر واحد
  • قابلیت کد دهی به هر واحد بطور دلخواه توسط دیکودر
  • قابلیت فراخوانی واحد ها با صفحه کلید از طریق پنل کدینگ و قابلیت نمایش کدها بر روی پنل
  • قابلیت بازکردن درب از طریق پنل با استفاده از رمز اختصاصی که کاربر تعیین می کند
  • قابلیت ارتباط پنل با مرکز نگهبانی که مجهز به LCD نمایشگر حروف و اعداد می باشد
  • قابلیت ارتباط مرکز نگهبانی با واحدها و بالعکس ( با یک رشته سیم اضافی از مانیتورها )
  • قابلیت استفاده 4 پنل کدینگ به صورت هوشمند با استفاده از سوئیچ شبکه  SW/4P
  • دارای مرکز کارتخوان با قابلیت تعریف 2000 کارت یا تگ و حذف تکی آنها
  • استفاده از مانیتورهای متداول سیاه و سفید رنگی 4 سیم
  • گارانتی 30 ماهه سیماران

 

پنل کدینگ لمسی سیماران

 

قیمت پنل کدینگ/کارتی سیماران

یکی از علل بیشتر بودن قیمت پنل های کارتی فناوری بروزتر و زیباتر بودن آنها نسبت به پنل های معمولی است. همچنین عمده مصرف این پنل ها برای ساختمان های با تعداد بالاست چراکه پنل های دم دری معمولی تا 16 واحد بیشتر تولید نمیشوند و برای واحد های بیشتر باید از یک اکسپندر برای افزایش آن استفاده نمود و عملا مقرون بصرفه نیست. بمابراین پیشنهاد میشود اگر در ساختمان با واحد های بالا زندگی میکنید و قصد خرید پنل های تصویری را دارید ما این محصول را پیشنهاد میدهیم.

 

 

گارانتی

تمامی محصولات آیفون تصویری سیماران از جمله پنل لمسی سیماران دارای گارانتی 30 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد.



پرسش و پاسخ
  • صیاممقصودی پنجشنبه، 18 آبان 1402

    سلام خسته نباشید این مدل پنل باران گیر داره قیمت ش چنده؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، قاب بارانگیر کشویی موجود در سایت بهش میخوره.

    • پاسخ :

      درود ، قاب بارانگیر کشویی موجود در سایت بهش میخوره ، میتونید تهیه بفرمایید

ارسال پرسش