پنل دربازکن تکنما مدل tzb
پنل دربازکن تکنما مدل tzb

پنل آیفون تصویری تکنما مدل TZB

  • پنل 1 تا 8 واحدی تکنما
  • تکنولوژی آناگ
  • سازگار با سایر برندهای آیفون تصویری
  • پنل جدید تکنما TZB با سیم کشی چهار سیم مشتری + سیم زنگ آنالوگ بدون نیاز به سوئیچر و تجهیزات جانبی
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

پنل دربازکن تصویری تکنما مدل TZB

پنل تصویری تکنما TZB یکی از جدید ترین محصولات شرکت تکنما پس از تولید دربازکن های سری TZ بشمار می رود. این پنل دارای ظاهری ساده و در عین حال زیبا می باشد که دارای قیمتی اقتصادی و ارزان می باشد. دلیل تولید این سری محصولات آیفون تصویری تکنما عقب نماندن از بازار آنالوگ می باشد. در سری های پیشین تکنما شاهد بودیم که این برند بر خلاف دیگر برند های ایرانی از تکنولوژی دیجیتال با 7 رشته سیم در مانیتور ها و پنل های خود استفاده میکرد که علاوه بر کیفیت بالاتر تصویر شاهد قیمت تمام شده پایین تر در برج ها و مجتمع های مسکونی هستیم. تولید پنل سری TZB با 5 رشته سیم به شما این امکان را می دهد تا بتوانید این پنل را به محصولات دیگر شرکت های سازنده نیز متصل نمایید.

از دیگر ویژگی های پنل تصویری آنالوگ تکنما می توان به بدنه ای آلومینیومی، محافظت برابر آب و رطوبت و ضربه، قابلیت تنظیم زاویه دوربین بصورت دستی، کیفیت تصویر واضح و شفاف، دارای اسپیکر های قدرتمند ، دید در شب اشاره نمود.

 

نکته ای که در خرید پنل و گوشی سری TZ تکنما باید به آن اشاره نمود اینکه فقط و فقط این سری با هم سازگاری دارند و با سایر پنل ها و گوشی های تکنما سازگار نمی باشند.

 

پنل انالوگ تکنما

مشخصات ظاهری

شکل ظاهری این پنل تصویری تکنما همانند پنل های 1 واحدی و دو واحدی اقتصادی تکنماست و دیگر خبری از ال سی دی جهت نمایش زنگ واحد نیست و همین امر است که قیمت آن را بسیار کاهش داده و آن را به یکی از ارزانترین محصولات تبدیل نموده است. در سمت چپ و راست دوربین ال ای دی هایی قرار داده شده است تا در شب نیز بتوان بهترین تصویر را دریافت نمایید.  جنس بدنه از آلومینیوم می باشد که مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما داشته و در برابر نور افتاب رنگ آن تغییر نمی کند. 

 

قابلیت تنظیم زاویه دوربین

دوربین پنل تصویری تکنما TZB همچنین از قابلیت تنطیم و همچنین دید در شب نیز بهره میبرد که خود یک ویژگی برای دید هر چه بهتر محسوب میگردد. این پنل تکنما در شب امکان دید تا یک متر را حتی بدون نور فراهم میکند.

 

قیمت پنل ساده تکنما

یکی از عواملی که او را بیش از پیش محبوب کاربران می نماید قیمت بسیار بصرفه و کیفیت بالای آن است که توجه مشتریان را به خود جلب می نماید. درصورتیکه درباره این کالا یا اجناس تکنما نیاز به مشاوره داشتید می توانید با شماره گیری تلفن های فروشگاه دو بی کا و ارتباط با کارشناسان فروش ما از راهنمایی ها و نکته نظرات آنان بهره مند شوید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش