ایفون صوتی سوزوکی
ایفون صوتی سوزوکی

گوشی دربازکن صوتی سوزوکی مدل SZ-2S

  • گوشی موازی تصویری سوزوکی
  • استفاده با گوشی های تصویری سوزوکی
  • کیفیت بالا
  • گوشی مستقل سوزوکی SZ-2S بصورت موازی با تمامی آیفون های تصویری سوزوکی در یک ساختمان قابل استفاده می باشد
389,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

گوشی صوتی سوزوکی مدل SZ-2S

یکی از ارزانترین دربازکن های منازل و ساختمان موجود در بازار، دربازکن های صوتی می باشند که بدلیل سادگی و نداشتن صفحه نمایش از قیمت بسیار پایین تری نسبت به آیفون تصویری برخوردار هستند. گوشی صوتی سوزوکی مدل SZ-2S یکی از تولیدات این شرکت بشمار می رود که دارای کیفیت بالایی است و همانند آیفون تصویری سوزوکی جزو پرفروش ترین نحصولات بازار بوده که مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. جنس بدنه این گوشی از پلاستیک ضد الکتریسیه ساکن بوده که مانع از جذب و نشستن گرد و غبار بر روی دستگاه می شود. از ویژگی های این گوشی می توان به کیفیت صدای واضح و فراگیر، نصب بسیار آسان و راحت، قابلیت نصب بر روی خانه های ویلایی و آپارتمان در همه شرایط آب و هوایی از جمله سرما و گرما اشاره نمود. 

 

گوشی صوتی سوزوکی SZ-2S ، بصورت موازی با تمامی آیفون های تصویری سوزوکی در یک ساختمان قابل استفاده می باشد و برای کسانی مناسب است که تمایلی برای استفاده از دربازکن تصویری و پرداخت هزینه برای آن ندارند میتوانند از این گوشی صوتی استفاده نمایند.

گوشی صوتی

 

مشخصات ظاهری

شکل ظاهزی گوشی مستقل SZ-2S سوزوکی مانند بقیه گوشی های صوتی دیگر برندها از نمای ساده با بدنه سفید رنگ بهره می برد اما دارای طراحی زیبایی است که می توان آن را زیباترین نمونه حال حاضر دانست. حک شدن لوگو کارخانه در قسمت بالایی و قرار گرفتن کلید دربازکن دایره ای شکل باعث شده تا محصول جلوه ای دو چندان داشته باشد. همچنین بدلیل استفاده از پلاستیک ضد الکتریسیته گرد و غبار بر روی آن نمی نشیند که خود مزیتی بزرگ است.

 

نقشه سیم بندی

سیم بندی

 

مواردی که گارانتی را باطل می کند

  • نصب توسط افراد غیر مجاز و بی تجربه
  • تعمیر و دستکاری توسط افراد غیر ماهر
  • صدمات ناشی از ضربه، مواد شیمیایی و نوسانات برقی
  • مخدوش شدن تاریخ و برچسب پشت دستگاه
  • استفاده از سیم نامناسب در سیمکشی
  • اتصال نامناسب دو رشته سیم( حتما برای اتصال دو رشته باید از قلع و عایق کاری از وارنیش استفاده شود)

 

گارانتی

سوزوکی برای احترام به حقوق مصرف کننده و همچنین متقاعد نمودن خریداران از محصولات خود برای داشتن کیفیتی بالا از ضمانت نامه 36 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله استفاده می کند. لذا در صورت خرابی در این مدت تعمیرات بر عهده کارخانه تولید کننده بوده و مشتری هزینه ای را از این بابت پرداخت نمی نماید.

 

عملکرد دستگاه

ربازکن صوتی سوزوکی



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش