گوشی صوتی سیماران مدل  701-VF
گوشی صوتی سیماران مدل  701-VF

گوشی صوتی قابل استفاده با پنل تصویری 701-VF

  • سازگار با تمامی پنل های سیماران
  • نصب با سوئیچر داخلی و سوئیچر مجتمع
  • 30 ماهه سیماران
  • گوشی صوتی موازی با تصویر سیماران VF/701 قابل استفاده با تمامی پنل های تصویری تصویری سیماران قابل استفاده هم با سوئیچر داخلی و هم با سوئیچر مجتمع
0 تومان 438,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Simaran VF-701

آیفون صوتی سیماران مدل 701-VF

آیفون صوتی سیماران مدل 701-VF یکی از تولیدات این شرکت بوده که برای افرادی که بدنبال گوشی صوتی هستند بسیار مناسب است. امروزه بدلیل ساخته شدن ساختمان های بزرگ و پرجمعیت و داشتن سلایق و نظرات متفاوت کار را برای ساکنین سخت تر از قبل نموده است زیرا درصورتی که نیاز به تعویض آیفون تصویری خود داشته باشید متوجه خواهید شد که کسانی وجود خواهند داشت که هم سلیقه با شما نبوده و یا نخواهند هزینه بالایی را برای خرید آیفون تصویری بپردازند. در این گونه مواقع بهترین راه خرید گوشی صوتی موازی با تصویر برای افراد ناراضی است که این قابلیت را دارد تا بتوان آن را بر روی پنل تصویری نصب نمود. پنل های صوتی معمولی از سیستم های تصویری پشتیبانی نمی کند لذا اگر فردی نخواهد هزینه زیادی نماید می بایست از آیفون صوتی موازی با تصویری استفاده نماید که نوع سیمکشی آن یکی است. 

ایفون صوتی سیماران

مشخصات ظاهری گوشی صوتی 701/VF 

 بدنه ای مستطیلی شکل از جنس PVC و به رنگ سفید است که در مقابل ضربه مقاومت مناسبی را از خود نشان می دهد. رابط کاربری این گوشی از طریق دو دکمه صورت می گیرد که با کمک آن ها می توان به بازکردن درب حیاط و برقراری ارتباط با پنل پرداخت.

 

قابل استفاده با سوئیچر داخلی و سوئیچر مجتمع

این گوشی همانند مانیتورهای تولید شده سیماران هم می تواند با سوئیچر داخلی و هم با سوئیچر مجتمع استفاده شود. اگر واحدهای مجتمع شما کمتر از 6 واحد باشد این قابلیت وجود دارد که این گوشی از سوئیچر داخلی خود استفاده نماید یا اگر در مجتمع شما از سوئیچر مرکزی استفاده شده بود باز هم می توان از این گوشی استفاده نمود.

 

قابلیت اتصال گوشی صوتی 701/VF  به پنل تصویری

گوشی صوتی VF/701  شرکت سیماران قابلیت سازگاری و ارتباط دهی با تمام پنل های سیماران را دارد که تفاوت این گوشی با مانیتورهای تولیدی شرکت سیماران در این است که خط تصویر در این گوشی بدون استفاده می باشد.

 

امکانات گوشی Simaran VF-701

  • قابل استفاده با انواع پنل های تصویری
  • امکان انتقال صدا با کیفیت بالا به تمامی طبقات
  • نصب به صورت روکار، آسان و سریع
  • قابل استفاده هم با سوئیچر داخلی و هم با سوئیچر مجتمع

 

گارانتی

سیماران جزو یکی از بزرگ ترین کارخانه های ایرانی در این حوزه می باشد که دارای نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر ایران است و مشتریان گرامی می توانند بدون دغدغه از بابت خدمات از محصولات سیماران استفاده کنند. محصولات آیفون تصویری سیماران علاوه بر تنوع از امکانات و کیفیت بالایی برخوردار هستند و همچنین برای رضایت مندی بیشتر و اطمینان از تولیدات خود، ضمانت نامه 30 ماهه را همراه کالا عرضه می نماید تا بیش از پیش خیال شم ارا از این بابت راحت نماید.



پرسش و پاسخ Simaran VF-701
  • کاربر سایت دوشنبه، 08 خرداد 1402

    سلام طبقه همکف تصویری سیماران داره میتونم این گوشی رو برای طبقه بالا وصل کنم؟؟؟ که از بالا هم بشه درو باز کنه؟؟؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود اساسا این گوشی برای همین کار طراحی شده که بتوان در یک یا چند طبقه گوشی تصویری و در طبقه ای دیگر گوشی صوتی 701-VF داشته باشید.

  • کاربر سایت چهارشنبه، 03 آبان 1402

    طریقه نصب چطور هست؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، همراه محصول دفترچه راهنما هست.

ارسال پرسش