پنل کدینگ و کارتی الدو al200
پنل کدینگ و کارتی الدو al200

پنل کدینگ و کارتی آلدو مدل AL200

  • پشتیبانی تا 200 واحد
  • قابلیت بازکردن با کارت و تگ دربازکن
  • گارانتی 3 ساله آلدو
5,694,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی aldo coding & rfid panel

پنل آیفون تصویری کدینگ و کارتی آلدو AL200

آلدو یکی از معتبر ترین و محبوب ترین تولیدکنندگان جک پارکینگی و آیفون تصویری بشمار می رود و اینبار با عرضه پنل آیفون تصویری کدینگ و کارتی AL200 علاوه بر تکمیل نمودن سبد محصولات خود توانسته رضایت مندی مشتریان خود را نیز بدست آورد. این پنل دربازکن که بدلیل کدینگ بودن و قیمت مناسب بیشتر برای ساختمان های مسکونی با تعداد واحد بالا استفاده می شود دارای امکانات بسیاری است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. بوسیله صفحه کلیدی که روی بدنه تعبیه شده است مراجعه کنندگان می بایست واحد مورد نظر خود را با کمک اعداد روی آن وارد کنند که می توان برای هر واحد یک کد منحصر بفرد تعیین نمود. علاوه بر این کاربران می توانند برای واحد های خود یک رمز 6 رقمی انتخاب نمایند تا با وارد کردن آن قفل درب بصورت خودکار باز می شود. کارت های RFID راه دیگری برای وارد شدن به ساختمان است که با تعریف نمودن هر کارت یا تگ جاسوئیچی توسط کارت اصلی یا مسترکارت امکان پذیر می باشد. 

از ویژگی های این پنل دربازکن آلدو می توان به شماره گیری راحت برای واحد های زیاد، بدنه آلومینیومی و مقاوم در برابر آب، اشغال کردن فضای کمتر نسبت به مدل های ساده، دارای دوربین سونی ژاپن، دید در شب با کیفیت بالا و دارای LED دید در شب، دکمه شاسی زنگ و اسپیکر ضد آب و گارانتی 3 ساله اشاره نمود.

پنل کدینگ الدو

صفحه فلزی ضد خش و ضد آب

جنس پنل کدینگ کارتخوان آلدو AL200 از آلومینیوم مرغوب می باشد که مانند شاسی های طراحی شده روی آن در رنگ نقره ای تولید میشود و به همین دلیل در برار گرما ، نور و خط و خش بسیار مقاوم است و رنگ آن دچار تغییر نمی شود.

 

قیمت پنل کدینگ آیفون تصویری آلدو

قیمت انواع پنل آیفون تصویری آلدو بسته به امکانات و قابلیت هایی که به کاربر ارائه می دهد متفاوت است. لذا پنل کدینگ و کارتی این شرکت بدلیل تکنولوژِ بروز تر و امکانات بسیار بیشتر طبیعتا گزینه بسیار مناسبی برای مجتمع های مسکونی تا حداکثر 200 واحد می باشد.

 

پنل کدینگ و کارتی ALDO

خرید پنل کارتی آیفون تصویری ALDO

فروشگاه دوبیکا به عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی، اقدام به عرضه و فروش محصولات آیفون تصویری آلدو Aldo نموده است. لذا جهت خرید پنل آیفون تصویری می توانید محصول خود را به سبد خرید اضافه نمایید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

جمع بندی

 درصورتیکه قصد انتخاب یک پنل دربازکن را دارید و واحد های شما بیشتر از 16 واحد می باشت اکیدا پیشنهاد میکنیم جهت زیبایی ساختمان و همچنین جلوگیری از اشغال شدن فضای درب ورودی، از پنل های کدینگ و کارتی که هم ظاهری شکیل تر و جذاب تری دارند و هم قابلیت های بسیاری به مصرف کنندگان می دهند استفاده نمایید.



پرسش و پاسخ aldo coding & rfid panel
ارسال پرسش