پنل دربازکن کارتی الدو
پنل دربازکن کارتی الدو

پنل دربازکن تصویری کارتی آلدو مدل AL-4URF (1 تا 16 واحدی)

  • بازکردن درب با سیستم RFID
  • مجهز به دوربین سونی ژاپن
  • صدای واضح با قابلیت تنظیم اسپیکر از داخل پنل
0 تومان 1,745,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی aldo video door opener panel with card reader

پنل کارتخوان آیفون تصویری آلدو 

یکی از ساده ترین راه های باز کردن درب ورودی ساختمان استفاده از تگ های جاسوئیچی یا کارت RFID است که با قراردادن آن بر روی پنل کارتخوان انجام میگردد. پنل کارتی دربازکن تصویری آلدو یکی از پرفروش ترین دستگاه های در بازار است که بدلیل ظاهر ساده و در عین حال زیبای خود مورد توجه و استقبال خریداران قرار گرفته است. این پنل زنگ دم دری علاوه بر پشتیبانی از کارت و تگ برای بازنمودن در دارای امکاناتی از قبیل بدنه آلومینیومی بادوام و باکیفیت بوده که از ورود آب و خراب شدن پنل جلوگیری میکند و از این نظر برای مناطق آب و هوایی شمال کشور بسیار مناسب می باشد.

دوربین بکار رفته در این پنل تصویری آلدو از شرکت معتبر و معروف سونی ژاپن بوده که تصاویری شفاف و واضح را در اختیارتان قرار خواهد داد ضمن اینکه بواسطه قرارگرفتن چراغ LED در بالای لنز در شب نیز می توانید بهترین وضوح تصویر را دریافت نمایید. مدت زمان گارانتی و ضمانت نامه شرکت آلدو برای محصولات خود 36 ماه می باشد که نشان دهنده اعتماد سازنده از محصول تولید شده دارد.

پنل دربازکن آلدو

مشخصات فنی پنل کارتی آلدو AL-4URF

  • صدای واضح با قابلیت تنظیم اسپیکر از داخل پنل
  • دکمه شاسی زنگ ضد آب
  • دارای دو اسپیکر ضد آب
  • بهترین عملکرد در تمامی شرایط آب و هوایی
  • مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار
  • دارای لولای نگهدارنده جهت نصب آسان

 

جمع بندی

درصورتیکه ساختمان شما دارای تعداد کمتر از 18 واحد می باشد و با مشکل گم شدن کلید درب ورودی مواجهید بهترین روش استفاده از کارت یا تگ جاسوئیچی است که با وجود آن گم شدن یا جاگذاشتن کلید را به حداقل رسانده و به راحتی با قرار دادن آن بر روی پنل ورودی می توان درب را باز نمود. درصورتیکه قصد خرید پنل کارتی آلدو را دارید می توانید با انتخاب نمودن تعداد واحد مورد نظر آن را به سبد خرید خود اضافه و اقدام به پرداخت نمایید. فروشگاه اینترنتی دوبیکا به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین مجموعه در بحث سیستم های حفاظتی و نظارتی اقدام به عرضه محصولات آیفون تصویری آلدو با پایین ترین قیمت بازار نموده است تا همواره رضایت کاربران خود را بدست آورد.

برای خرید انواع محصولات آیفون تصویری با کارشناسان دوبیکا تماس حاصل فرمایید.



پرسش و پاسخ aldo video door opener panel with card reader
ارسال پرسش