پنل کدینگ ارتباط داخلی الکتروپیک مدل 299
پنل کدینگ ارتباط داخلی الکتروپیک مدل 299

پنل صوتی کدینگ الکتروپیک مدل 299

  • پشتیبانی تا 255 واحد
  • دارای صفحه کلید لمسی
  • گارانتی 36 ماهه الکتروپیک
  • نمایشگر سون سگمنت
  • دارای قابلیت تنظیم صدا
  • دارای سوئیچ ضد سرقت
  • مقاومت در برابر دما و رطوبت
2,000,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Intercom Electropeyk 299

پنل صوتی کدینگ دم دری الکتروپیک مدل 299 به همراه صفحه کلید لمسی

پس از معرفی و فروش بسیار بالای گوشی ارتباط داخلی 299 الکتروپیک این شرکت را ترغیب به تولید پنل دم دری صوتی و کدینگ 299 نمود که مشتریان بتوانند از این پکیج ارتباط داخلی به بهترین شکل بهره مند شوند. این صفحه کدینگ صوتی الکتروپیک دارای یک سون سگمنت میباشد که کاربر می تواند اعدادی را که به وسیله کی پد تاچ وارد میشود را مشاهده نماید. این محصول که به صورت اختصاصی برای گوشی ارتباط داخلی 299 عرضه میشود می تواند علاوه بر کاربرد گفته شده به عنوان یک ارتباط صوتی برای نگهبان با سایر واحد ها مورد استفاده قرار گیرد و این امر با وارد نمودن شماره یا کد داخلی امکان پذیر میباشد.

صفحه کدینگ صوتی

از قابلیت های بسیار ارزنده و شگفت انگیز این پنل صوتی کدینگ الکتروپیک باید به مواردی همچون سوییچ ضد سرقت، نمایشگر سون سگمنت، صفحه لمسی، قابلیت تنظیم صدا، مقاوم در برابر دما و رطوبت، طراحی منحصر بفرد و زیبا و گارانتی 3 ساله این کارخانه اشاره داشت.

 

پنل کدینگ صوتی الکتروپیک

 

زیبا و جمع و جور!

یکی از نکات مثبت پنل اینترکام کدینگ 299 را می توان ظاهر زیبا و شگف انگیز آن توصیف نمود که پیش تر شبیه آن را در هیچ یک از برند های ایرانی شاهد نبوده ایم. لوگوی زنگ در پایین بدنه به بهترین شکل طراحی شده و برای دور آن از یک نوار رنگی برای دید در شب بهتر بهره گرفته شده است. صفحه کلید تاچ حس بسیار خوبی را در هنگام کار منتقل می نماید که دلیل آن کیفیت بالای ساخت میباشد. سون سگمنت 3 تایی برای شماره گیری و مشاهده واحد مورد نظر میباشد که بدلیل پشتیبانی گوشی صوتی الکتروپیک تا 255 واحد است.

 

اینترکام 299 بهمراه پنل کدینگ صوتی

 

قیمت و خرید پنل کدینگ صوتی کدینگ الکتروپیک مدل 299

درصورتیکه برای کارگاه یا تشکیلات خود از سیستم ارتباط داخلی 299 الکتروپیک استفاده می نمایید باید این خبر را به شما بدهم که پنل کدینگ صوتی این شرکت هم اکنون در فروشگاه دو بی کا آماده ارسال درب منزل یا محل کار شما میباشد و شما می توانید با خرید این دستگاه  ار مجموعه دوبی کا آن را با کمترین قیمت و گارانتی 36 ماهه دریافت نمایید. لازم به ذکر است که همکاران ما آماده پاسخگویی ب سوالات شما عزیزان می باشند و می توانید از راهنمایی آنان برای رسیدن به بهترین انتخاب نهایت بهره مندی را ببرید.



پرسش و پاسخ Intercom Electropeyk 299
ارسال پرسش