پنل تصویری آلدو
پنل تصویری آلدو

پنل دربازکن تصویری (1 تا 16) واحدی آلدو مدل AL-4CM

  • مناسب برای تا 24 واحد
  • دارای دو اسپیر ضد آب
  • 3 ساله آلدو
0 تومان 1,189,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : جمعه, 10 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی ALDO AL-4CM

پنل آیفون تصویری آلدو (1 تا 16واحد)

آلدو به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ایرانی شناخته می شود که در زمینه جک پارکینگی و آیفون تصویری فعالیت می نماید و توانسته با داشتن بیش از یک دهه سابقه در این حوزه، مشتریان وفادار زیادی را پیدا نموده که از کیفیت این برند رضایت کاملی داشته اند. پنل آیفون تصویری آلدو در چند طرح و مدل به بازار عرضه می شود که مدل AL-4CM یکی از زیباترین و در عین حال ساده ترین آن بشمار می رود که می تواند سلیقه هر خریداری را برآورده نماید. این پنل زنگ معمولا در کنار درب ورودی ساختمان نصب می شود و دارای کلید های فیزیکی مختص هر واحد بوده که با فشدن کلید مورد نظر مانیتور تصویری در خانه شروع به زنگ خوردن می کند. این دستگاه از یک زنگ یا به اصطلاح یکواحدی تا 16 واحدی را پشتیبانی می نماید که باید با توجه به تعداد واحد ها، گزینه مورد نظر خریداری شود.

 

جنس بدنه

بدنه این پنل دربازکن از آلومینیوم باکیفیت ساخته شده است که بتوان از آن برای محیط های رطوبتی مانند نواحی شمالی کشور و یا نور مستقیم مانند مناطق جنوبی کشور بهره برد تا بتواند بهترین عملکرد را به مصرف کننده عرضه نماید. همچنین در کنار لنز دوربین از ال ای دی هایی برای مشاهده تصاویر واضح تر و شفاف تر در شب استفاده شده است که بصورت خودکار و پس از فشردن کلید در شب روشن می شود. لنز استفاده شده در این پنل آیفون تصویری آلدو توسط شیشه ای مراقبت می شود تا از خراب شدن آن جلوگیری شود.

 

پنل ایفون تصویری الدو

 

مشخصات فنی

  • صدای واضح با قابلیت تنظیم اسپیکر از داخل پنل
  • دکمه شاسی زنگ ضد آب
  • دارای دو اسپیر ضد آب
  • بهترین عملکرد در تمامی شرایط آب و هوایی
  • مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار
  • دارای لولای نگهدارنده جهت نصب آسان

 

 قیمت پنل آیفون تصویری آلدو

قیمت پنل آیفون تصویری آلدو بسته به تعداد واحد متفاوت است و طبیعتا هرچه تعداد واحد بیشتر می شود هرینه نهایی آن نیز به مراتب افزایش می یابد. شما کاربران عزیز می توانید برای مشاهده قیمت کالای مورد نظر با انتخاب گزینه و وارد نمودن تعداد واحد موردنظر از قیمت آن مطلع شوید.

 

خرید پنل آیفون تصویری ALDO

فروشگاه دوبیکا به عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارتی، اقدام به عرضه و فروش محصولات آیفون تصویری آلدو نموده است. لذا جهت خرید پنل آیفون تصویری می توانید محصول خود را به سبد خرید اضافه نمایید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

نصب پنل دربازکن آلدو

جهت نصب پنل دربازکن آلدو می توانید با شماره پشتیبانی و خدمات پس از فروش کارخانه تولید کننده تماس گرفته و درخواست خود را با آنان مطرح نمایید همچنین درصورتیکه در شهر تهران سکونت دارید می توانید پس از تکمیل خرید خود با ما تماس نموده و از نصابان مورد اعتماد ما بهره مند شوید.



پرسش و پاسخ ALDO AL-4CM
ارسال پرسش