کنترل تردد بتا 1204
کنترل تردد بتا 1204

دستگاه کنترل تردد بتا مدل BETA 1204

  • قابلیت استفاده از کارت و رمز
  • قاب فلزی محکم ضد ضربه
  • گارانتی 12 ماهه بتا
  • اکسس کنترل بتا Beta 1204 با قابلیت استفاده از کارت و رمز دارای قاب فلزی محکم ضد ضربه با ولتاژ 12VDC
2,050,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دستگاه کنترل تردد 1204 بتا

استفاده از دستگاه اکسس کنترل 1204 بتا یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین روش های مدیریت رفت و آمد افراد بشمار می رود که این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند به افرادی که مایل است اجازه ورود و خروج را بدهد. این اکسس کنترل بتا بواسطه ی پشتیبانی از کارت و همچنین اعدادی که بر روی آن قرار گرفته است امکان تنظیم رمزی بین 6 تا 8 رقم را فراهم میسازد که با وارد کردن آن شما مجاز به گذشتن از درب هستید.

کنترل تردد بتا Beta 1204 مناسب آزمایشگاه ، دانشگاه ، اتاق های سرور ، مجموعه های نظامی ، اتاق مدیران و سازمان های دولتی و خصوصی می باشد. خروجی این دستگاه یک رله آزاد است و سه پایه COM ، NO و NC در اختیار مشتری قرار دارد که اجازه اتصال هر نوع قفل برقی به دستگاه را می دهد، مدت زمان عملکرد این رله از 1 تا 99 ثانیه قابل تنظیم است.

علاوه بر این، دستگاه فوق دارای یک رله هشدار است که در صورت جدا شدن دستگاه از سطحی که روی آن نصب شده، یا باز ماندن درب، فعال می شود. همچنین در زمان کددهی هر کارت ، می توان به آن کارت، کد کاربری دلخواه اختصاص داد تا امکان غیرفعال کردن کارت مفقود شده یا مسدود کردن کاربران بدحساب وجود داشته باشد.کی از بارزترین ویژگی های این دستگاه قابلیت اتصال به کارت ریدر با ویگند 26 است که اجازه می دهد دستگاه در محیط امن تر نصب شود و کارت ها به وسیله کارت ریدری که در محیط خارجی نصب شده است ، خوانده شوند.

اکسس کنترل 1204 بتا

مشخصات ظاهری

کارتخوان بتا 1204 یکی از پرفروش ترین کارتخوانهای شرکت بتا است که به دلیل بدنه فلزی و ضد ضربه، مناسب جهت نصب در هر مکانی می باشد. در بالای صفحه کلید آن دو نشانگر ال ای دی وجود دارد که یکی از آن سبز و دیگری قرمز رنگ می باشد که در حالت عادی رنگ قرمز روشن است و به محض قرار گرفتن کارت و وارد نمودن رمز صحیح رنگ آن سبز رنگ می شود که نشان دهنده ورود مجاز است. در پایین LED یک صفجه کلید 12 کاراکتری وجود دارد که برای تنظیمات همچنین وارد کردن رمز تعبیه شده است.

نمای ظاهری

 

مشخصات فنی Beta 1204

  • با قاب فلزی محکم ضد ضربه
  • برنامه ریزی کامل با صفحه کلید
  • قابلیت استفاده از کارت، رمز و کارت و رمز
  • روشنایی صفحه کلید
  • دارای ویگند 26 بیت خروجی برای اتصال به کنترلر و ریدر
  • قابلیت تنظیم زمان رله خروجی، زمان، آلارم، زمان باز ماندن درب
  • سرعت عملکرد بالا
  • دارای led های سبز و قرمز برای نمایش حالت وضعیت دستگاه به کاربر

 

امکانات Access Control 1204

در ادامه به بررسی و چگونگی عملکرد پرفروش ترین دستگاه کنترل تردد کارخانه بتا خواهیم پرداخت لذا خواهشمندیم تا انتها با ما همراه باشید.

 

امکان تنظیم سطح دسترسی برای افراد مختلف با دستگاه کنترل تردد

دستگاه‌های اکسس کنترل این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید برای افراد مختلف سطح دسترسی‌های متفاوتی را مشخص کنید. این ویژگی برای سازمان‌هایی که پرسنل زیادی دارند اما می‌خواهند فقط به افراد محدودی اجازه دسترسی به برخی مکان‌ها را بدهند؛ بسیار کارآمد است.

 

قابلیت تنظیم کارت تا 1000 عدد

از دیگر مزیت های این دستگاه کنترل تردد بتا امکان پشتیبانی تا 1000 عدد کارت است که عدد بسیار خوبی بشمار می رود و برای سازمان ها، ادارات، شرکت های خصوصی و برج های مسکونی مناسب است.

 

نحوه عملکرد اکسس کنترل

برای اینکه بتوانید اجازه ورود یا خروج افراد را صادر کنید نیاز به دستگاه‌های کنترل تردد دارید. این دستگاه‌ها را می‌توان روی درهای ورودی یا هر بخشی که می‌خواهید دسترسی افراد را به آن محدود کنید، نصب کرد. برای این که افراد مجاز بتوانند وارد یا خارج شوند؛ باید قادر باشند تا اطلاعات مورد نیاز را وارد دستگاه کنند . این کالا دارای 3 مد بصورت کارت، رمز و کارت و رمز می باشد که می توانید یکی از آن را بصورت دلخواه فعال کنید.

 

سیستم ضد سرقت

برای جلوگیری از به سرقت رفتن کارتخوان سیستم امنیتی تعبیه شده است که در صورت فعال نمودن آن به محض جدا شدن کارتخوان از محل نصبش آلارم هشدار فعال خواهد شد.

 

هشدار وضعیت درب

اگر از یک سنسور مگنتی برای درب استفاده شود، درصورتی که درب بصورت طبیعی باز شود اما بعد از یک دقیقه بسته نشود، بازر داخلی شروع به زدن می کند تا یادآوری نماید که درب باز است. این هشدار تا 1 دقیقه ادامه پیدا خواهد کرد.

 

هشدار به زور بازشدن درب

درصورت استفاده از مگنت برای درب اگر درب به زور باز شود و یا همچنان بعد از مدت 20 ثانیه باز باشد، بازر داخلی و آلارم خروجی هردو عمل خواهند کرد. مدت زمان هشدار خروجی بین 0 تا 3 دقیقه قابل تنظیم است که در حالت پیشفرض روی 1 دقیقه قرار دارد.

مشخصات فنی

قفل صفحه کلید در صورت تکرار اشتباه

اگر 10 کارت غیر مجاز جلوی دستگاه قرار بگیرند و یا 10 دفعه رمز اشتباه وارد شود دستگاه به مدت 10 دقیقه غیر فعال می شود و آلارم خروجی فعال می شود.

 

پشتیبانی از ریدر 

دستگاه داراى wiegand، با 26 بیت خروجى و ورودى است که خط دیتا wiegand مى تواند به هر کنترلر یا ریدرى که 26 بیت را پوشش مى دهد، متصل شود.

 

تفاوت کاربرد دستگاه اکسس کنترل با دستگاه حضور وغیاب

دستگاه‌های اکسس کنترل، بیشتر برای ایجاد امنیت و محدودکردن دسترسی به فضایی خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند. کنترل ترددها در زندان‌ها، بانک‌ها، گاوصندوق‌های بزرگ، اتاق‌های دیتاسنتر و بخش‌های اختصاصی شرکت‌ها کاربرد دارند. در مقابل، سیستم‌های حضور و غیاب برای کنترل زمان ورود و خروج، ثبت مرخصی‌ها و نظارت بر کارمندان استفاده می‌شوند.

 

 

 

نحوه سیم بندی

طریقه سیم بندی



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش