کنترل تردد بتا 1206tw
کنترل تردد بتا 1206tw

دستگاه اکسس کنترل بتا مدل BETA 1206TW

  • ضد آب با استاندارد IP68
  • قابلیت استفاده از کارت، رمز و کارت و رمز
  • گارانتی یکساله بتا
  • کارتخوان بتا 1206TWضدآب و ضد ضربه دارای سه مد عملکرد “کارت یا رمزعمومی” ، “کارت و رمز شخصی” و “فقط کارت”, ظرفیت تعریف تا 2000 کاربر
2,970,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دستگاه Access Control بتا مدل 1206TW

اکسس کنترل بتا 1206TW یکی از لوکس ترین و زیبا ترین دستگاه های اکسس کنترل شرکت بتا است که دارای بدنه فلزی و مقاوم دربرابر ضربه می باشد. این محصول تنها دستگاه کارتخوان این کارخانه می باشد که قابلیت ضد آب را نیز داراست و در صورت ریختن آب بر روی صفحه کلید هیچ مشکلی برای آن پیش نمی آید بنابراین علاوه بر محیط های داخلی برای محیط خارجی نیز قابل استفاده می باشد. این دستگاه کنترل تردد BETA از طریق کارت، تگ، دستبند، رمز و یا کلید کنترل دستی عمل می کند و در دو نوع EM(125KHz) و (Mifare(13.56MHz موجود است. دستگاه فوق دارای سه مد عملکرد "کارت یا رمزعمومی" ، "کارت و رمز شخصی" و "فقط کارت" می باشد که کاربر می تواند با توجه به نیاز و سلیقه ی خود تهیه نماید.

ظرفیت بالای حافظه این کارتخوان این امکان را می دهد که از آن در اماکن پرتردد استفاده شود. خروجی این دستگاه یک رله آزاد با سه پایه COM ، NO و NC در اختیار مشتری قرار می دهد که اجازه اتصال هر نوع قفل برقی به دستگاه را فراهم می سازد. مدت زمان عملکرد این رله از 1 تا 99 ثانیه قابل تنظیم است. در زمان کددهی هر کارت، می توان به آن کارت، کد کاربری دلخواه اختصاص داد تا امکان غیرفعال کردن کارت مفقود شده یا مسدود کردن کاربران بدحساب وجود داشته باشد.

این اکسس کنترل دارای وضعیت هشدار درب بوده که در صورت "باز ماندن درب" یا "به زور باز شدن درب" بازر تعبیه شده در دستگاه به صدا در می آید. قابلیت اتصال به کارت ریدر با ویگند 26 دیگر مشخصه آن می باشد که اجازه می دهد دستگاه در محیط امن تر نصب شود و کارت ها به وسیله کارت ریدری که در محیط خارجی نصب شده است خوانده شوند که از دزدیده شدن و دستکاری افراد ناشناس جلوگیری می شود.

ضد آب

کارتخوان لوکس و جذاب!

هرچه از زیبایی از اکسس بتا 1206TW بگوییم اغراق نکرده ایم بطوری که می توان آن را زیباترین نمونه کارخانه بتا دانست. استفاده از بدنه فلزی باکیفیت که در مقابل آب و ضربه مقاوم است و همچنین ابعاد و اندازه مناسب آن که این انتخاب را به خریدار می دهد تا در هر فضایی بتوان آن را نصب کند از بارز ترین مشخصات ظاهری بشمار می رود. نشانگر LED بصورت خلاقانه ای در بالای صفحه کلید قرار گرفته است که در حالت عادی به رنگ قرمز می باشد و درصورت قرار گرفتن کارت و زدن رمز عبور صحیح به رنگ سبز تغییر می کند.

 

ال ای دی

 

عدم دسترسی به کاربران بد حساب

در زمان کددهی هر کارت، می توان به آن کارت، کد کاربری دلخواه اختصاص داد و این امکان را فراهم میسازد تا در صورت مفقود شدن کارت بتوان آن را حذف نمود تا کسی نتواند از آن سوء استفاده نماید. همچنین درصورتیکه در یک برج یا ساختمان مسکونی زندگی می نمایید می توانید از این راهکار برای حذف کاربران بد حساب که شارژ ساختمان را پرداخت نمی کنند بهره ببرید.

 

پشتیبانی تا 2000 کاربر

برای Access Control 1206TW می توانید تا 2000 کاربر تعریف نمایید که برای مکان هایی با کاربران بسیار بالا مانند ادارات، بیمارستانها، برج های مسکونی و ادارات دولتی و خصوصی بسیار عدد مناسبی به حساب می آید.

 

نحوه عملکرد اکسس کنترل

برای اینکه بتوانید اجازه ورود یا خروج افراد را صادر کنید نیاز به دستگاه‌های کنترل تردد دارید. این دستگاه‌ها را می‌توان روی درهای ورودی یا هر بخشی که می‌خواهید دسترسی افراد را به آن محدود کنید، نصب کرد. برای این که افراد مجاز بتوانند وارد یا خارج شوند؛ باید قادر باشند تا اطلاعات مورد نیاز را وارد دستگاه کنند. این کالا دارای 3 مد بصورت کارت، رمز و کارت و رمز می باشد که می توانید یکی از آن را بصورت دلخواه فعال کنید.

پشت دستگاه

سیستم ضد سرقت

برای جلوگیری از به سرقت رفتن کارتخوان سیستم امنیتی تعبیه شده است که در صورت فعال نمودن آن به محض جدا شدن کارتخوان از محل نصبش آلارم هشدار فعال خواهد شد.

 

هشدار وضعیت درب

اگر از یک سنسور مگنتی برای درب استفاده شود، درصورتی که درب بصورت طبیعی باز شود اما بعد از یک دقیقه بسته نشود، بازر داخلی شروع به زدن می کند تا یادآوری نماید که درب باز است. این هشدار تا 1 دقیقه ادامه پیدا خواهد کرد.

 

هشدار به زور بازشدن درب

درصورت استفاده از مگنت برای درب اگر درب به زور باز شود و یا همچنان بعد از مدت 20 ثانیه باز باشد، بازر داخلی و آلارم خروجی هردو عمل خواهند کرد. مدت زمان هشدار خروجی بین 0 تا 3 دقیقه قابل تنظیم است که در حالت پیشفرض روی 1 دقیقه قرار دارد.

 

قفل صفحه کلید در صورت تکرار اشتباه

اگر 10 کارت غیر مجاز جلوی دستگاه قرار بگیرند و یا 10 دفعه رمز اشتباه وارد شود دستگاه به مدت 10 دقیقه غیر فعال می شود و آلارم خروجی فعال می شود.

 

پشتیبانی از ریدر 

دستگاه داراى wiegand، با 26 بیت خروجى و ورودى است که خط دیتا wiegand مى تواند به هر کنترلر یا ریدرى که 26 بیت را پوشش مى دهد، متصل شود.

 

تفاوت کاربرد دستگاه اکسس کنترل با دستگاه حضور وغیاب

محصولات اکسس کنترل ، بیشتر برای ایجاد امنیت و محدودکردن دسترسی به فضایی خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند. کنترل ترددها در زندان‌ها، بانک‌ها، گاوصندوق‌های بزرگ، اتاق‌های دیتاسنتر و بخش‌های اختصاصی شرکت‌ها کاربرد دارند. در مقابل، سیستم‌های حضور و غیاب برای کنترل زمان ورود و خروج، ثبت مرخصی‌ها و نظارت بر کارمندان استفاده می‌شوند.

 

اتصال به قفل برقی

خروجی دستگاه اکسس کارتی و پسوردی بتا 1206TW یک رله آزاد با سه پایه COM ، NO و NC در اختیار مشتری قرار می دهد که اجازه اتصال هر نوع قفل برقی به دستگاه را فراهم می سازد.

 

نقشه سیم بندی

سیم بندی

مشخصات فنی Beta 1206TW

  • ضد آب مطابق با استاندار حفاظتی IP68
  • با قاب فلزی محکم ضد ضربه
  • برنامه ریزی کامل با صفحه کلید
  • قابلیت استفاده از کارت، رمز و کارت و رمز
  • روشنایی صفحه کلید
  • دارای ویگند 26 بیت خروجی برای اتصال به کنترلر و ریدر
  • قابلیت تنظیم زمان رله خروجی، زمان، آلارم، زمان باز ماندن درب
  • سرعت عملکرد بالا
  • دارای led های سبز و قرمز برای نمایش حالت وضعیت دستگاه به کاربر


پرسش و پاسخ
ارسال پرسش