کنترل تردد اثرانگشتی بتا 1207
کنترل تردد اثرانگشتی بتا 1207

دستگاه کنترل تردد اثر انگشتی بتا مدل BETA 1207

  • قابیت تعریف 2000 کارت
  • قابلیت تعریف 1000 اثر انگشت
  • تعریف و حذف سریع کاربران
  • دستگاه کنترل تردد بتا BETA 1207 با قابلیت تعریف 1000 اثر انگشت و 2000 کارت از جنس بدنه فلز دارای 1 رله با ولتاژ 12V/DC-2A
4,550,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دستگاه اکسس کنترل اثر انگشتی و کارتی 1207 بتا

دستگاه کنترل تردد اثر انگشتی بتا مدل 1207 دارای یکی از جدید ترین و بروز ترین فناوری های سیستم های کارتخوان را یدک می کشد که این قابلیت را دارد تا علاوه بر تشخیص 2000 کارت امکان تشخیص اثر انگشت تا 1000 نفر را داراست. در کنار این اکسس کنترل یک ریموت کنترل قرار داده شده است که بواسطه وجود صفحه کلید بر روی آن می توان تنظیمات را مدیریت نمود و برای هر شخصی یک کد در نظر گرفت تا در صورت صلاح دید مدیر، کارت آن را حذف یا اجازه دسترسی به آن داده نشود.

دستگاه اکسس Beta 1207 به دلیل عملکرد با تشخیص اثرانگشت یکی از ایمن ترین دستگاههای موجود برای مراکز اداری، کارخانه ها، دفاتر، بیمارستانها و .... است. بدنه فلزی و سنسور اثرانگشت بسیار سریع و دقیق این دستگاه، امکان استفاده از آن در اماکن حساس را فراهم کرده است. خروجی این دستگاه دارای یک رله است و سه پایه COM، NO و NC در اختیار مشتری قرار دارد که اجازه اتصال هر نوع قفل برقی به دستگاه را می دهد. مدت زمان عملکرد رله از 0 تا 99 ثانیه قابل تنظیم است و در صورت تمایل، امکان نصب کلید کنترل دستی، جهت باز نمودن درب، نیز وجود دارد.

در زمان معرفی هر اثرانگشت، می توان به آن، یک کد کاربری دلخواه اختصاص داد تا در صورت نیاز، کاربران بدحساب یا کارکنانی که قطع همکاری کرده اند، حذف شوند. این اکسس کنترل مجهز به یک TAMPER است که در صورت جدا شدن دستگاه از سطحی که روی آن نصب شده، بازر به صدا در می آید.

نمای ظاهری

امکان تنظیم سطح دسترسی برای افراد مختلف با دستگاه کنترل تردد

دستگاه‌های اکسس کنترل این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید برای افراد مختلف سطح دسترسی‌های متفاوتی را مشخص کنید. این ویژگی برای سازمان‌هایی که پرسنل زیادی دارند اما می‌خواهند فقط به افراد محدودی اجازه دسترسی به برخی مکان‌ها را بدهند؛ بسیار کارآمد است.

 

قابلیت تنظیم کارت تا 2000 عدد

از دیگر مزیت های این دستگاه کنترل تردد بتا امکان پشتیبانی تا 2000 عدد کارت است که عدد بسیار خوبی بشمار می رود و برای سازمان ها، ادارات، شرکت های خصوصی و برج های مسکونی مناسب است.

 

تشخیص اثر انگشت تا 1000 نفر

علاوه بر پشتیبانی از 2000 کارت این امکان را به خریدار می دهد تا بتواند از 1000 اثر انگشت برای مجوز ورود و خروخ استفاده نماید. این حسگر از دقت بسیار بالایی برخوردار است و امکان اشتباه را نزدیک به صفر می رساند.

 

نحوه عملکرد اکسس کنترل

برای اینکه بتوانید اجازه ورود یا خروج افراد را صادر کنید نیاز به دستگاه‌های کنترل تردد دارید. این دستگاه‌ها را می‌توان روی درهای ورودی یا هر بخشی که می‌خواهید دسترسی افراد را به آن محدود کنید، نصب کرد. برای این که افراد مجاز بتوانند وارد یا خارج شوند؛ باید قادر باشند تا اطلاعات مورد نیاز را وارد دستگاه کنند . این کالا دارای 3 مد بصورت کارت، رمز و کارت و رمز می باشد که می توانید یکی از آن را بصورت دلخواه فعال کنید.

 

سیستم ضد سرقت

برای جلوگیری از به سرقت رفتن کارتخوان سیستم امنیتی تعبیه شده است که در صورت فعال نمودن آن به محض جدا شدن کارتخوان از محل نصبش آلارم هشدار فعال خواهد شد.

 

پشتیبانی از ریدر 

دستگاه داراى wiegand، با 26 بیت خروجى و ورودى است که خط دیتا wiegand مى تواند به هر کنترلر یا ریدرى که 26 بیت را پوشش مى دهد، متصل شود.

 

تفاوت کاربرد دستگاه اکسس کنترل با دستگاه حضور وغیاب

دستگاه‌های اکسس کنترل، بیشتر برای ایجاد امنیت و محدودکردن دسترسی به فضایی خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند. کنترل ترددها در زندان‌ها، بانک‌ها، گاوصندوق‌های بزرگ، اتاق‌های دیتاسنتر و بخش‌های اختصاصی شرکت‌ها کاربرد دارند. در مقابل، سیستم‌های حضور و غیاب برای کنترل زمان ورود و خروج، ثبت مرخصی‌ها و نظارت بر کارمندان استفاده می‌شوند.

 

اعلام وضعیت LED های دستگاه

ال ای دی

مشخصات فنی Beta 1207

  • قابلیت تعریف 2000 کارت و 1000 اثر انگشت
  • امکان اختصاص کد کاربری به هر کاربر
  • تعریف و حذف سریع کاربران به وسیله انگشت مدیریتی
  • دارای رله خروجی 12 ولت جهت اتصال به قفل با قابلیت تنظیم زمان عملکرد آن بین 0 تا 99 ثانیه
  • آلارم زدن دستگاه در صورت جدا کردن غیرقانونی آن از محل نصب


پرسش و پاسخ
ارسال پرسش