کنترل تردد بتا1212
کنترل تردد بتا1212

دستگاه کنترل تردد اثر انگشتی بتا مدل 1212

  • پشتیبانی از 500 عدد کارت
  • پشتیبانی از کارت رمز و اثر انگشت
  • قابلیت ثبت 500 اثر انگشت
  • دستگاه اکسس 1212 با قابلیت ثبت 500 اثر انگشت و 500 عدد کارت و قابلیت تعریف 8 عدد رمز عبور
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 09 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دستگاه اکسس کنترل بتا BETA 1212

یکی دیگر از سیستم های کنترل تردد شرکت بتا که مجهز به حسگر تشخیص اثر انگشت است دستگاه اکسس کنترل بتا 1212 می باشد. این دستگاه علاوه بر این دارای قابلیت ثبت 500 کارت و 8 رمز عبور را داراست. قابلیت تشخیص بیومتریک و با استفاده از الگوریم پیشرفته، دقت و سرعت مناسبی را ارائه می دهد که امکان خطا و اشتباه در تشخیص اثر انگشت را به حداقل می رساند. این دستگاه از طریق اثر انگشت، کارت و رمز عمل می کند، خروجی آن یک رله آزاد است و سه پایه COM ، NO و NC آن در اختیار مشتری قرار دارد که اجازه اتصال هر نوع قفل برقی به دستگاه را می دهد. این دستگاه مجهز به یک Tamper است که در صورت جدا شدن دستگاه از سطحی که روی آن نصب شده، بیزر به صدا در می آید، همچنین امکان نصب کلید کنترل دستی نیز وجود دارد.

اکسس کنترل

بررسی قابلیت های اکسس Beta 1212

 

قابلیت تنظیم کارت تا 500 عدد

دستگاه کنترل تردد بتا 1212 امکان پشتیبانی تا 500 عدد کارت از دیگر قابلیت های دستگاه بشمار می رود که عدد بسیار خوبی است و برای سازمان ها، ادارات، شرکت های خصوصی و برج های مسکونی مناسب است.

 

تشخیص اثر انگشت تا 500 نفر

علاوه بر پشتیبانی از 500 کارت این امکان را به خریدار می دهد تا بتواند از 500 اثر انگشت برای مجوز ورود و خروخ استفاده نماید. این حسگر از دقت بسیار بالایی برخوردار است و امکان اشتباه را نزدیک به صفر می رساند.

 

نحوه عملکرد اکسس کنترل

برای اینکه بتوانید اجازه ورود یا خروج افراد را صادر کنید نیاز به دستگاه‌های کنترل تردد دارید. این دستگاه‌ها را می‌توان روی درهای ورودی یا هر بخشی که می‌خواهید دسترسی افراد را به آن محدود کنید، نصب کرد. برای این که افراد مجاز بتوانند وارد یا خارج شوند؛ باید قادر باشند تا اطلاعات مورد نیاز را وارد دستگاه کنند . این کالا دارای 3 مد بصورت کارت، رمز و کارت و رمز می باشد که می توانید یکی از آن را بصورت دلخواه فعال کنید.

 

سیستم ضد سرقت

برای جلوگیری از به سرقت رفتن کارتخوان سیستم امنیتی تعبیه شده است که در صورت فعال نمودن آن به محض جدا شدن کارتخوان از محل نصبش آلارم هشدار فعال خواهد شد.

 

پشتیبانی از ریدر 

دستگاه داراى wiegand، با 26 بیت خروجى و ورودى است که خط دیتا wiegand مى تواند به هر کنترلر یا ریدرى که 26 بیت را پوشش مى دهد، متصل شود.

 

تفاوت کاربرد دستگاه اکسس کنترل با دستگاه حضور وغیاب

محصولات اکسس کنترل، بیشتر برای ایجاد امنیت و محدودکردن دسترسی به فضایی خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند. کنترل ترددها در زندان‌ها، بانک‌ها، گاوصندوق‌های بزرگ، اتاق‌های دیتاسنتر و بخش‌های اختصاصی شرکت‌ها کاربرد دارند. در مقابل، سیستم‌های حضور و غیاب برای کنترل زمان ورود و خروج، ثبت مرخصی‌ها و نظارت بر کارمندان استفاده می‌شوند.

 

ابعاد

اندازه دستگاه Beta 1212 طول و عرض 88 میلی متر در عمق 36 میلی متر می باشد.

 

 

مشخصات فنی محصول Access Beta 1212

اکسس کنترل
ولتاژ کاری 12V/DC-2A
نوع تکنولوژی EM (125KHz)
نوع احراز هویت کارت / رمز / اثر انگشت
ظرفیت ثبت اثر انگشت 500 اثرانگشت
ظرفیت ثبت کارت 500 کارت
ظرفیت ثبت کارت و رمز 8 رمز عمومی
تعداد رله 1 رله زمان پذیر با ولتاژ Free Voltage
سنسور ضد سرقت دارد از نوع Push/Button
دمای کاری 0℃ ~ 45℃
ابعاد 88×88×33.6mm


پرسش و پاسخ
ارسال پرسش