کنترل تردد بتا 1226
کنترل تردد بتا 1226

دستگاه کارتخوان بتا مدل 1226

  • احراز هویت با رمز و کارت
  • پشتیبانی تا 2000 کارت
  • قیمت اقتصادی
  • Beta 1226 با قابلیت تعریف 2000 عدد کارت و امکان احراز هویت با کارت و پسورد
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دستگاه کارتخوان کارت و رمز بتا مدل 1226

یکی از جدیدترین و ارزان قیمت ترین سیستم های کنترل تردد شرکت بتا متعلق به اکسس کنترل بتا 1226 می باشد که دارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب می باشد که قابلیت تشخیص کارت و رمز را داراست. همچنین کاربران می توانند از دستبند و تگ نیز بجای کارت استفاده نمایند که کاملا بستگی به سلیقه و نیاز کاربر دارد. اکسس کنترل Beta 1226 یکی از جدیدترین دستگاه های کنترل تردد شرکت بتا است که دارای صفحه کلید مشکی زیبا با دکمه های طرح تاچ و صفحه یکپارچه امکان نفوذ هرگونه گرد و خاک از طریق دکمه را به داخل دستگاه از بین برده است. این دستگاه دارای مدهای فقط کارت/کارت یا رمز/کارت و رمز می باشد و از طریق کارت و تگ و دستبند نیز عمل می کند. علاوه بر این در صورت نیاز، قابلیت اتصال کلید کنترل دستی را نیز دارد.

خروجی این دستگاه اکسس کنترل یک رله آزاد است و سه پایه COM، NO و NC در اختیار مشتری قرار دارد که اجازه اتصال هر نوع قفل برقی به دستگاه را می دهد. مدت زمان عملکرد این رله از1 تا 99 ثانیه قابل تنظیم است، همچنین می توان رله را در صورت نیاز، روی وضعیت عملکرد ON/OFF برنامه ریزی کرد. یکی از مهمترین انتظارات مشتریان از یک اکسس کنترل، سهولت در حذف کاربران بدحساب یا کارت‌های مفقود شده است که دستگاه کارتخوان 1226، با اختصاص شماره کاربری به هر کاربر، این امکان را فراهم کرده است. همچنین امکان کددهی و حذف کاربران از طریق مستر کارت هم وجود دارد.

 

اکسس کنترل

نحوه عملکرد اکسس کنترل

برای اینکه بتوانید اجازه ورود یا خروج افراد را صادر کنید نیاز به دستگاه‌های کنترل تردد دارید. این دستگاه‌ها را می‌توان روی درهای ورودی یا هر بخشی که می‌خواهید دسترسی افراد را به آن محدود کنید، نصب کرد. برای این که افراد مجاز بتوانند وارد یا خارج شوند؛ باید قادر باشند تا اطلاعات مورد نیاز را وارد دستگاه کنند . این کالا دارای 3 مد بصورت کارت، رمز و کارت و رمز می باشد که می توانید یکی از آن را بصورت دلخواه فعال کنید.

 

قابلیت تنظیم کارت تا 2000 عدد

از دیگر مزیت های این دستگاه کنترل تردد بتا امکان پشتیبانی تا 2000 عدد کارت است که عدد بسیار خوبی بشمار می رود و برای سازمان ها، ادارات، شرکت های خصوصی و برج های مسکونی مناسب است.

 

کنترل تردد بتا

جمع بندی

درصورتیکه نیاز به خرید و یا مشاوره درمورد دستگاه کارتخوان دارید می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و به کارشناسان فروشگاه دو بی کا متصل شوید و از راهنمایی آنان بهره مند شوید. 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش