کنترل تردد فلزی سیماران مدل KP22K
کنترل تردد فلزی سیماران مدل KP22K

دستگاه اکسس کنترل سیماران مدل KP22K

  • قابلیت خواندن کارت و رمز عبور
  • قابلیت حذف کارت از طریق شناسه کاربر
  • ظرفیت 2000 کاربر
  • Simaran KP22K/O با ظرفیت تعریف 2000 کارت و قابلیت حذف کارت از طریق شناسه کاربر در صورت گم شدن کارت و قابلیت خواندن کارت و رمز عبور
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دستگاه کنترل تردد سیماران مدل Simaran KP22K

دستگاه اکسس کنترل این قابلیت را به کاربر می دهد تا بتواند دسترسی افراد را به محیط مورد نیاز محدود نماید و اجازه عبور و مرور را فقط به کسانی که دارای کارت یا رمز هستند بدهد. بی شک یکی از شرکت های بزرگ ایرانی که توانسته است در زمینه تولید دستگاه های کنترل تردد بهترین محصولات را ارائه دهد سیماران بوده که پیش تر این برند را با جک های پارکینگی و آیفون تصویری می شناختیم. اکسس KP22K سیماران یکی از لوکس ترین و جذاب ترین سیستم های کارتخوان می باشد که با بدنه فلزی و همچنین ضد آب بودن دستگاه می توان از آن در فضای بیرونی نیز استفاده نمود. 

دستگاه فوق دارای سه مد عملکرد "کارت یا رمزعمومی" ، "کارت و رمز شخصی" و "فقط کارت" می باشد که کاربر می تواند با توجه به نیاز و سلیقه ی خود تهیه نماید. ظرفیت بالای حافظه این کارتخوان این امکان را می دهد که از آن در اماکن پرتردد استفاده شود. خروجی این دستگاه یک رله آزاد با سه پایه COM ، NO و NC در اختیار مشتری قرار می دهد که اجازه اتصال هر نوع قفل برقی به دستگاه را فراهم می سازد. مدت زمان عملکرد این رله از 1 تا 99 ثانیه قابل تنظیم است. در زمان کددهی هر کارت، می توان به آن کارت، کد کاربری دلخواه اختصاص داد تا امکان غیرفعال کردن کارت مفقود شده یا مسدود کردن کاربران بدحساب وجود داشته باشد.

اکسس کنترل سیماران KP22K دارای وضعیت هشدار درب بوده که در صورت "باز ماندن درب" یا "به زور باز شدن درب" بازر تعبیه شده در دستگاه به صدا در می آید. قابلیت اتصال به کارت ریدر با ویگند 26 دیگر مشخصه آن می باشد که اجازه می دهد دستگاه در محیط امن تر نصب شود و کارت ها به وسیله کارت ریدری که در محیط خارجی نصب شده است خوانده شوند که از دزدیده شدن و دستکاری افراد ناشناس جلوگیری می شود.

اکسس سیماران

 

امکانات اکسس کنترل سیماران KP22K/O

  • قابلیت خواندن کارت و رمز عبور
  • ضدآب IP66، ضد ضربه با بدنه فلزی مستحکم
  • ظرفیت 2000 کاربر
  • قابلیت حذف و اضافه کاربران بصورت سریع و متوالی
  • قابلیت حذف کارت از طریق شناسه کاربر در صورت گم شدن کارت
  • دارای سوئیچ آلارم ضد سرقت
  • قابلیت اتصال به قفل برقی و انواع درب اتوماتیک
  • قابلیت اتصال به دکمه خروج
  • قابلیت تنظیم زمان رله خروجی
  • دارای پورت ویگاند جهت اتصال به ریدر خارجی
  • گارانتی 24 ماهه سیماران

 

در ادامه به بررسی تخصصی این دستگاه کنترل تردد سیماران می پردازیم:

 

عدم دسترسی به کاربران بد حساب

در زمان کددهی هر کارت، می توان به آن کارت، کد کاربری دلخواه اختصاص داد و این امکان را فراهم میسازد تا در صورت مفقود شدن کارت بتوان آن را حذف نمود تا کسی نتواند از آن سوء استفاده نماید. همچنین درصورتیکه در یک برج یا ساختمان مسکونی زندگی می نمایید می توانید از این راهکار برای حذف کاربران بد حساب که شارژ ساختمان را پرداخت نمی کنند بهره ببرید.

 

پشتیبانی تا 2000 کاربر

برای Access Control KP22K می توانید تا 2000 کاربر تعریف نمایید که برای مکان هایی با کاربران بسیار بالا مانند ادارات، بیمارستانها، برج های مسکونی و ادارات دولتی و خصوصی بسیار عدد مناسبی به حساب می آید.

 

نحوه عملکرد اکسس کنترل

برای اینکه بتوانید اجازه ورود یا خروج افراد را صادر کنید نیاز به دستگاه‌های کنترل تردد دارید. این اکسس کنترل سیماران را می‌توان روی درهای ورودی یا هر بخشی که می‌خواهید دسترسی افراد را به آن محدود کنید، نصب کرد. برای این که افراد مجاز بتوانند وارد یا خارج شوند؛ باید قادر باشند تا اطلاعات مورد نیاز را وارد دستگاه کنند. این کالا دارای 3 مد بصورت کارت، رمز و کارت و رمز می باشد که می توانید یکی از آن را بصورت دلخواه فعال کنید.

 

سیستم ضد سرقت

برای جلوگیری از به سرقت رفتن کارتخوان سیستم امنیتی تعبیه شده است که در صورت فعال نمودن آن به محض جدا شدن کارتخوان از محل نصبش آلارم هشدار فعال خواهد شد.

 

هشدار وضعیت درب

اگر از یک سنسور مگنتی برای درب استفاده شود، درصورتی که درب بصورت طبیعی باز شود اما بعد از یک دقیقه بسته نشود، بازر داخلی شروع به زدن می کند تا یادآوری نماید که درب باز است. این هشدار تا 1 دقیقه ادامه پیدا خواهد کرد.

 

هشدار به زور بازشدن درب

درصورت استفاده از مگنت برای درب اگر درب به زور باز شود و یا همچنان بعد از مدت 20 ثانیه باز باشد، بازر داخلی و آلارم خروجی هردو عمل خواهند کرد. مدت زمان هشدار خروجی بین 0 تا 3 دقیقه قابل تنظیم است که در حالت پیشفرض روی 1 دقیقه قرار دارد.

 

قفل صفحه کلید در صورت تکرار اشتباه

اگر 10 کارت غیر مجاز جلوی دستگاه قرار بگیرند و یا 10 دفعه رمز اشتباه وارد شود دستگاه به مدت 10 دقیقه غیر فعال می شود و آلارم خروجی فعال می شود.

 

پشتیبانی از ریدر 

دستگاه داراى wiegand، با 26 بیت خروجى و ورودى است که خط دیتا wiegand مى تواند به هر کنترلر یا ریدرى که 26 بیت را پوشش مى دهد، متصل شود.

 

تفاوت کاربرد دستگاه اکسس کنترل با دستگاه حضور وغیاب

دستگاه‌های اکسس کنترل، بیشتر برای ایجاد امنیت و محدودکردن دسترسی به فضایی خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند. کنترل ترددها در زندان‌ها، بانک‌ها، گاوصندوق‌های بزرگ، اتاق‌های دیتاسنتر و بخش‌های اختصاصی شرکت‌ها کاربرد دارند. در مقابل، سیستم‌های حضور و غیاب برای کنترل زمان ورود و خروج، ثبت مرخصی‌ها و نظارت بر کارمندان استفاده می‌شوند.

 

اتصال به قفل برقی

خروجی این دستگاه یک رله آزاد با سه پایه COM ، NO و NC در اختیار مشتری قرار می دهد که اجازه اتصال هر نوع قفل برقی به دستگاه را فراهم می سازد.

 

نقشه سیم بندی

 

سیم بندی

ابعاد

ولتاژ ورودی این دستگاه 12 ولت DC است و ابعاد آن 120*56*20(mm) میلی متر می باشد.

ابعاد سیماران

 

مشخصات فنی KP22K/O سیماران

نحوه استفاده از اکسس کنترل سیماران KP22K

 ظرفیت کاربر: 2000
فاصله خواندن کارت: 3 ~ 6 سانتیمتر
کارت های سازگار: کارت های استاندارد EM4100
رابط Wiegand: Wiegand 26 بیت
بار خروجی قفل <3 A
بار خروجی هشدار <20 A
اتصالات سیم کشی: قفل الکتریکی، دکمه خروج، هشدار خارجی
قابل تنظیم درب زمان رله: 0 ~ 99 ثانیه
زمان زنگ قابل تنظیم: 0 ~ 3 دقیقه
دمای عملیاتی: -45 ° C ~ 60 ° C
ولتاژ ورودی: DC 12V
جریان ورودی: - آماده به کار: <30mA (از جمله دستگاه متصل شده)
- جریان فعلی: <60mA (از جمله دستگاه متصل نیست)
رطوبت: 10٪ ~ 90٪ RH
بعد، ابعاد، اندازه :
تقریبا 120 (W) x 58 (H) x 22 (D) mm
تقریبا 4-3 / 4 "(W) x 2-1 / 4" (H) x 7/8 "(D) اینچ



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش