افزایش برد سنسور بیسیم فایروال
افزایش برد سنسور بیسیم فایروال

ریپیتر یا افزایش دهنده برد چشمی بیسیم فایروال

  • امکان تنظیم کردن با تجهیزات 315MHZ
  • قابلیت نصب 3 زون با سیم مجزا
  • 60 ماهه فایروال
  • فزایش دهنده برد سنسور های بیسم فایروال Firewall
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

ریپیتر (افزایش دهنده برد سنسورهای بی سیم) دزدگیر اماکن فایروال Firewall

یکی از مشکلاتی که خریداران چشمی های بی سیم در هنگام نصب آن مواجهند ، زیاد بودن فاصله دستگاه مرکزی با این نوع حسگر هاست که باعث می شود سیگنالی که از چشمی بی سیم ارسال می شود به خوبی به پنل دستگاه مخابره نشود. فایروال برای حل این مسئله راهکاری اندیشیده است که نتیجه آن تولید و طراحی ریپیتر یا افزایش دهنده برد فایروال شده است. این محصول می تواند سیگنال های انواع حسگر های بیسیم را افزایش داده و تقویت نماید بطوری که براحتی به دزدگیر اماکن  می رسد. این دستگاه کلیه تجهیزات بیسیم متصل به دستگاه دزدگیر مرکزی از قبیل : چشمی ، ریموت ، مگنت ، شوک سنسور ، پدال را پشتیبانب میکند و برد آن را افزایش میدهد .

ریپیتر فایروال

کاربرد ریپیتر فایروال چیست؟

ریپیتر فایروال یا افزایش برد زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که برد سنسور های وایرلس دزدگیر به دستگاه مرکزی نرسد در این صورت یک ریپیتر در شعاع برد چشمی نصب میشود تا سیگنال سنسور را دریافت کرده و با قدرت ارسال کند. ریپیتر یک تکرار کننده سینگال می باشد که میتواند سیگنال دریافتی 315 مگاهرتز را با قدرت بسیار بالا ارسال کند.از ریپیتر در محل هایی استفاده میشود برد سنسور های بیسیم از هرنوعی که باشد به دلیل فاصله بیشتر از حد مجاز به دستگاه مرکزی نمیرسد،در این صورت تنها راه ممکن استفاده از تکرار کننده سیگنال یا ریپیتر است.

 

تبدیل چشمی باسیم به بیسیم با ریپیتر!

از جمله دیگر قابلیت های ریپیتر فایروال امکان تبدیل چشمی های سیمی به چشم وایرلس تا سه زون مجزا می باشد. این بدان معناست که برای فضاهایی که امکان سیمکشی نباشید و یا فاصله چشمی باسیم تا دستگاه به قدری باشد که هزینه سیمکشی بسیبار بالا می رود، می توان از ریپیتر استفاده نمود. یعنی با اتصال حسگر های باسیم به ریپیتر ،وظیفه ارسال سیگنال به پنل دزدگیر اماکن را دستگاه انجام میدهد. ذکر این نکته مهم و ضروری است که این دستگاه تا 3 زون را پشتیبانی می نماید.

 

دارای باطری بک آپ

یکی دیگر از امکانات مفیدی که این محصول در اختیار کاربران خود قرار می دهد این است که با استفاده از باطری 12 ولتی 1.5 آمپر این دستگاه شما قادر خواهید بود حتی در زمان قطعی برق نیز از آن بهره ببرید و نگران قطع شدن افزایش دهنده برد وایرلس نباشید. تغذیه این ریپیتر به وسیله یک آداپتور 12 ولت 1.5 آمپر است و یک باتری داخلی در حالت عادی، آداپتور وظیفه تغذیه کردن مدار اصلی را بر عهده دارد و همچنین باتری را شارژ می‎نماید.

 

ویژگی ها

  • ریپیتر فایروال (افزایش دهنده برد)
  • امکان تنظیم کردن با سایر تجهیزات 315MHZ
  • قابلیت نصب 3 زون با سیم مجزا
  • باتری بکاپ 12 ولت 1/5 آمپر
  • دارای ترمینال AUX
  • افزایش دهنده ي برد سنسور های بی سیم

 

گارانتی 60 ماهه

این محصول نیز بمانند همه ی اجناس شرکت فایروال دارای ضمانت نامه 60 ماهه بوده که کاربران را از کیفیت و طول عمر بالای آن مطمئن میسازد.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش