پکیج دزدگیر اماکن ارزان قیمت
پکیج دزدگیر اماکن ارزان قیمت

پکیج دزدگیر اماکن سیمکارتی مدل اقتصادی

  • 2 عدد چشمی با سیم GAP
  • دارای اپلیکیشن کنترل از راه دور
  • دارای یکسال گارانتی
5,100,000 تومان 4,600,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی economy home alarm security

پک دزدگیر اماکن سیمکارتی ارزان قیمت

دزدگیر اماکن یکی از بهترین دستگاه های حفاظتی بشمار می رود که میتواند امنیت خانه یا محل کار شمارا تضمین نماید و از ورود افراد متفرقه و سارقین جلوگیری کند. پک دزدگیر اماکن سیمکارتی سری اقتصادی یکی از پرفروش ترین و بهترین مجموعه های عرضه شده در بازار می باشد که به جهت رفاه کاربران با قیمتی بسیار مناسب ارائه می شود. محتویات داخل این پکیج شامل پنل دزدگیر اماکن سیمکارتی، 2 عدد چشمی باسیم، کاور بلندگو فلزی، آژیر و باطری 4.5 آمپر می باشد.

پکیج دزدگیر اماکن ارزان

ویژگی ها

  • اتصال به 10 ریموت
  • امکان ذخیره 200 گزارش
  • کنترل عملکرد به همراه پیامک
  • دارای 20 حافظه دفترچه تلفن
  • قابلیت نام گذاری برای زون های باسیم و بی سیم
  • دارای اپلیکیشن کنترل از راه دور
  • دارای 7 زون
  • دارای رله قفل باز کن از راه دور
  • دارای 12 ماه گارانتی

 

حذف ریموت ها در صورت مفقودی

برای اینگه بتوانید ریموت گمشده را از مدار خارج نمایید تا کسی نتواند بوسیله آن دزدگیر را خاموش نماید لازم است مراحل زیر را انجام دهید.کانکتور ترانس و باتری را از دستگاه جدا و سی ثانیه صبر کنید. سپس دکمه LEARN دستگاه را فشار داده و نگهدارید و کانکتور ترانس را نیز وصل نمایید. پس از چند ثانیه دستگاه با بیپهای متوالی پاک شدن تمام حافظه را اعلام مینماید، سپس دکمه LEARN را رها کنید و مجددا باتری را وصل کنید. کلیه ریموتها حذف و تنظیمات دستگاه به حالت اولیه بازمیگردد. این کار برای مواقعی که یکی از ریموتها مفقودشده، مناسب است. در آخر نیز ریموت ها را باید بوسیله کلید لرن به دستگاه اضافه کنید.

 

زون بیسیم Wireless

زونهای 2 و 3 دزدگیر خانه برای ارتباط مستقیم با مگنت، چشمی و یا شاسی اضطراری بیسیم طراحی شده اند که تحریک شدن هرکدام از این زونها، توسط چراغ مربوط به آن زون نمایـــش داده میشود. میتوان همزمان روی این زونها از چشم بیسیم و باسیم استفاده کرد. بر روی این دو زون حداکثر تا 10 عدد چشم بیسیم را میتوان کد داد.

 

زون اعلام حریق (Zone Fire)

این دزدگیر اماکن ارزان مجهز به یک زون مجزا (زون 5) جهت اتصال دتکتور اعلام حریق است. این زون 24 ساعته فعال است تا در صورت وقوع حادثه در طول شبانه روز با آلارم ، تماس و یا ارسال SMS وقوع حادثه را اعلام نماید تا از ایجاد خسارت شدید جلوگیری به عمل آید.

 

حافظه دفترچه تلفن با 20 شماره

اگر یکی از سنسورهای نصب شده در محل نصب دزدگیر اماکن تحریک شود تلفن کننده سیم کارتی از طریق سیم کارت و یا خط تلفن ثابت و یا از هر دو طریق بسته به دلخواه شما شروع به شماره گیری شماره های داخل حافظه می نماید و بعد از برقراری تماس پیغامی را که قبلا ضبط نموده اید را پخش می نماید و سپس به شماره های داخل حافظه پیامک هشدار را نیز ارسال می نماید.

هشدار قطع برق و یا سیم بلندگو

یکی از ویژگی های بارز دیگر این دزدگیر خانه میتوان به سیستم اعلام هشدار در هنگام قطع برق و یا سیم بلندگو اشاره نمود تا کاربر متوجه شده و علت قطعی آن را جویا شود.

 

شارژ کردن سیمکارت از راه دور

در این مدل نیز مانند مدل های قبلی جهت رفاه حال مشتریان ،امکان کنترل شارژ و شارژ کردن سیم کارت از طریق پنل دزدگیر یا از راه دور(از طریق SMS) مقدور می باشد.

 

مانیتورینگ همزمان چند دستگاه بتا

در صورتیکه چند دزدگیر بتا در موقعیتهای جغرافیایی متفاوت نصب شده باشند از طریق اپلیکیشن سانترال، امکان مانیتورینگ تعداد نامحدودی دستگاه وجود دارد.

 

قابلیت بازکردن قفل برقی

با استفاده از کانکتور LOCK برای ارسال فرمان به قفل برقی و باز کردن درب میتوان استفاده می شود. سر منفی قفل را به کانکتور - و سر مثبت آن را به + وصل نمایید. با فشردن دکمه ریموت، فرمان تحریک قفل ارسال شده و درب باز خواهد شد.

شماتیک برد دزدگیر

نحوه نصب و راه اندازی دستگاه

  •  جعبه دستگاه را در محل مناسب نصب کنید.
  •  دستگاه میبایست حداقل 30 سانتیمتر با اشیاء اطراف، فاصله داشته باشد.
  • سر سیمهای تجهیزات جانبی را وارد دستگاه نمایید و به کانکتورهای دستگاه ببندید و سیم بندی را طبق نقشه انجام دهید
  • سیمکارت را درحالتی که دستگاه خاموش است جانمایی کنید و از قرار دادن آن هنگام روشن بودن پنل بپرهیزید.
  • برق شهر را به ترمینال ترانس وصل کنید. پس از وصل کردن تغذیه ورودی، کمی صبر کنید تا دستگاه راه اندازی شود.
  •  سیم باتری را با رعایت جهت، سیم قرمز به مثبت و سیم مشکی به منفی، به باتری وصل نمایید. کلیه زونها توسط دیپ سوئیچ، بسته است. در صورت استفاده از زونهای باسیم دیپ سوئیچ مربوطه را در حالت off قرار دهید.

 

 

نحوه کار دزدگیر اماکن 

این دزدگیر منزل ارزان قیمت دارای سـه حالـت فعال ARM، غیر فعال(DISARM) و نیــمه فــعال (PARTSET ) است که در ادامه شرح داده میشوند

 

 فعال (ARM)

با فشردن دکمه قفل ریموت، دستــگاه با یک تک آژیر فعال میشود. چراغ ARM به نشــانه فعال بـودن دستــگاه روشن میشود. در ایـن حالت همـه زونها فـعال خواهـند بود. با فشـار مجدد این دکمـه ریموت، آژیـر اضطراری بهصورت لحظهای فعال میشود.

 

غیرفعال (DISARM)

با فشردن دکمه (قفل باز) ریموت، دستـگاه با دو تک آژیر غیرفعال میشود. اگر در هنــگام فعال بودن دستـگاه، آلـارم اتفاق افتاده باشد، دزدگیر با یک تک آژیـر اضـافه وجود آلارم را اعمال میکند. در حالت غیرفعال اگر زون 4 در وضعیت 24 ساعته باشد در صورت تحریک آن، دستگاه یک دوره آلارم میزند. در این حالـــت با فشردن دکمه ریموت، آلارم قطع شده و زون 24 ساعته غیرفعال میشود. برای فعال شدن مجدد زون 24 ساعته کافی است دستگاه یکبار فعال و غیرفعال شود. زون 5 (Fire) نیز در این حالت فعال است. در صورت تحریک این زون چراغ ALARM روشن شده و دزدگیر آلارم خواهد زد. با فشردن دکمه ریموت، آلارم قطع شده و پس از رفع تحریک، این زون مجدد آماده کار میشود.

 

نیمه فعال (PARTSET)

با فشردن دکمه ریموت، دستگاه با یک بیپ نیمه فعال میشود. در این حالت زونهای ،1 2 و5 (Fire) فعال خواهند بود. اگر زون 4 در حالت 24 ساعته باشد، در این وضعیت فعال میشود. در این حالت چراغ ARM روشن شده و چراغ ALARM بهصورت چشمکزن درخواهد آمد.

 

نصب دزدگیر اماکن

نصب دزدگیر اماکن کار حساسی است بطوریکه محل قرار گیری سنسور های می بایست در شرایط ایده عالی انجام نشود که بطور مثال می توان به عدم نصب چشمی ها در معرض آفتاب یا باد اشاره نمود. لذا پیشنهاد می کنیم که از نصابان مورد اعتماد فروشگاه دوبیکا که دارای تجربه لازم و کافی می باشند بهره بگیرید تا مشکلاتی همانند آژیر های اشتباه و بی مورد نداشته باشید.

 

جمع بندی

درصورتیکه قصد خرید پکیج دزدگیر اماکن اقتصادی را دارید می توانید این محصول را به سبد خرید خود اضافه نمایید و در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی دوبیکا نماینده فروش دزدگیر منزل این امکان را به مشتریان خود می دهد تا با شماره گیری تلفن های شرکت و برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه از مشاوره خرید دزدگیر اماکن بهره مند شوند. لازم به ذکر است که این پک با گارانتی 1 ساله معتبر عرضه می گردد.

 



پرسش و پاسخ economy home alarm security
ارسال پرسش