یو پی اس دوربین مداربسته 15 آمپر آنیک
یو پی اس دوربین مداربسته 15 آمپر آنیک

برق اضطراری (UPS) 15 آمپر آنیک مناسب دوربین مداربسته

  • تغذیه 8 دوربین و DVR به مدت 1 ساعت با باتری 7 آمپر
  • نصب باتری تا 9 آمپر دورن جعبه و 20 آمپر بیرون جعبه
  • دارای 36 ماه گارانتی برد
  • دارای 5 خروجی فیوز دار (4 خروجی دوربین و یک DVR)
  • اتصال به 8 دوربین و DVR بدون نیاز به آداپتور
  • کنترل و قطع هوشمند ولتاژ خروجی
  • قطع ولتاژ خروجی با پایین آمدن باتری یا برق ورودی توسط پردازنده
  • منبع تغذیه صنعتی
2,950,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی ANIK EMERGENCY POWER(UPS)

برق اضطراری (UPS) دوربین مداربسته آنیک 15A-12V

تأمین برق یکی از اصلی ترین مشکلات سیستم های نظارتی است که درصورت عدم نصب برق اضطراری یا UPS امکان ضبط تصاویر و ذخیره آن بر روی دستگاه دی وی آر وجود نخواهد داشت. بنابراین همواره به مشتریان توصیه می نماییم که خرید باتری بک آپ برای دوربین مداربسته را جدی بگیرند تا درهنگام قطع برق برای چند ساعت امنیت ساختمان و محل سکونتشان به خطر نیفتد. یو پی اس دوربین مداربسته آنیک مدل 15 آمپر دارای پنج خروجی محافظت شده توسط فیوز میباشد و از این رو یکی از بهترین انتخاب ها برای خانه هایی است که کمتر از 4 دوربین دارند و این امکان را فراهم میسازد تا بتوان با به همراه داشتن یک عدد باتری 7 آمپر بطور میانگین تا 2 ساعت برق مورد نیاز پکیج دوربین مداربسته را تأمین نمود. درون باکس برق اضطراری ANIK یک عدد پاور و یک مدار شارژ قرار گرفته است تا وظیفه تبدیل برق و همچنین شارژ باتری های 12 ولت را به خوبی انجام گردد.

درون این محفظه شما می توانید از 2 باتری 4.5 آمپر و یا یک باتری 9 آمپر استفاده نمایید و درصورتیکه مقدار بیشتری را نیاز داشته باشید می توانید تا با قراردادن باتری در بیرون از جعبه تا 20 آمپر بهره مند شوید. ابعاد این محصول دارای طول28، عرض 22، ارتفاع 8 سانتی متر می باشد و وزنی معادل 1200 کیلو را داراست.

یو پی اس آنیک

مدت زمان برق اضطراری

پارامتر های گوناگونی وجود دارد که می تواند در تعیین میزان شارژ باتری یو پی اس تاثیر گذار باشند که از مهم ترین آن باید به مواردی نظیر کیفیت باتری، طول عمر مفید آن و تنظیمات مربوط به دوربین مداربسته اشاره نمود بطوریکه درصورت استفاده از سیستم موشن یا تشخیص حرکت مقدار بیشتری برای استفاده از UPS خواهید داشت.

باتری 12 ولت

ویژگی های یو پی اس آنیک

  • 5 خروجی محافظت شده توسط فیوز برای دوربین و دستگاه ضبط
  • اتصال به دوربین و دستگاه ضبط بدون نیاز به آدابتور
  • نصب باتری تا 9 آمپر درون جعبه و قرار دادن تا 20 آمپر بیرون جعبه
  • قطع ولتاژ خروجی توسط پردازنده با پایین آمدن سطح باتری جهت محافظت
  • وزن 1200گرم، طول28، عرض 22، ارتفاع 8 سانتی متر

برد شارژ یو پی اس انیک

قیمت UPS دوربین مداربسته ANIK

قیمت یو پی اس UPS به مقادیر مهمی از قبیل مقدار آمپر و تعداد باتری قابل پشتیبانی و همچنین تعداد خروجی دستگاه رابطه مستقیم دارد. قیمت باطری یو پی اس آنیک ANIK نیز از این قاعده مستثنی نیست و مدل 15 آمپر قیمت به مراتب کمتری نسبت به باتری بک آپ  20 آمپر دارد. آنیک یکی از برترین تولید کننده گان دزدگیر اماکن می باشد دزدگیر اماکن آنیک یکی از برندهای پرفروش سیستم های اعلام سرقت می باشد که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است.

بسته بندی

خرید باتری یو پی اس دوربین مداربسته

یکی از لوازم های جانبی دوربین مداربسته، برق اضطراری می باشد که درصورت قطعی برق می تواند برق مورد نیاز دستگاه ضبط کننده و دوربین را برای مدتی تأمین نماید و سارقین بعضاً از این راه برای از کار انداختن سیستم های نظارتی استفاده می کنند. درصورت داشتن پکیج دوربین مداربسته در ساختمان یا محیط کار خود می توانید برای خرید باتری UPS از کارشناسان فروشگاه اینترنتی دو بی کا استفاده نموده و با توجه به تعداد دوربین و مدت زمان مورد نیاز برای تامین برق از بهترین گزینه های معرفی شده آنان بهره مند شده و آن را در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.



پرسش و پاسخ ANIK EMERGENCY POWER(UPS)
ارسال پرسش