انتن مرکزی سیماران تا 12 واحد
انتن مرکزی سیماران تا 12 واحد

پکیج آنتن مرکزی ساختمان های 1 تا 12 واحد (آنتن فرایاب)

  • آنتن + تقویت کننده MA30/A
  • تقسیم کننده (اسپلیتر)
  • F کانکتور
0 تومان 1,690,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 09 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Simaran Central Antenna

پکیج آنتن مرکزی سیماران مناسب برای حداکثر 12 واحد

یکی از مشکلاتی که افراد ساکنین یک ساختمان با آن همیشه دست به گریبان هستند موضوع کیفیت سیگنال آنتن تلویزیون و همچنین زشت نمودن پشت بام بواسطه وجود یک گیرنده برای هر واحد می باشد که مشکلات زیادی را برای همسایگان بوجود می آورد. اما با بروز شدن تکنولوژِی دیگر به نصب چندین آنتن هوایی نیست و می توان بجای آن از آنتن مرکزی بهره مند شد که هم ظاهر زیباتری به شهر و ساختمان شما می دهد و هم اینکه از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار خواهید بود. این پکیج آنتن مرکزی سیماران برای ساختمان هایی تا حداکثر تا 12 واحد طراحی شده است که شامل آنتن SUFY  فرایاب، آپلی فایر یا تقویت کننده سیگنال سیماران مدل MA30/A، اسپلیتر یا تقسیم کننده و F کانکتور می باشد.

نقشه سیم بندی

آنتن مرکزی چیست؟

آنتن مرکزی برای متصل کردن تلویزیون واحد های یک آپارتمان یا مجموعه به کانال های تلویزیونی بصورت همزمان استفاده می شود. از مزیت های نصب آنتن مرکزی می توان به جلوگیری از نصب آنتن‌های متعدد بر روی پشت بام، جلوگیری از نویز در سیستم، قیمتی به مراتب پایین تر برای مشترکین، تعمیر و نگهداری راحت و اتصال تصاویر دوربین مداربسته به آنتن مرکزی اشاره نمود.

 

محتویات آنتن مرکزی

برای داشتن پکیج آنتن مرکزی سیماران کامل نیاز به تجهیزاتی است که در ادامه به انها اشاره خواهیم نمود و کارایی هرکدام را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

آنتن

از اولین تجهیزاتی که برای یک سیستم آنتن مرکزی مورد نیاز می باشد آنتن می باشد که بر روی پشت بام و در بالاترین نقطه به منظور دریافت بهترین سیگنال نصب می شود. آنتی مدل sufy فرایاب یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصول بازار است که برند آن یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین شرکت ها در این حوزه می باشد. این آنتن دارای دو باند UHF و VHF می باشد.

 

انتن فرایاب

 

مشخصات آنتن فرایاب مدل sufy

مشخصات فنی

 

تقویت کننده سیگنال Amplifire

همانطور که از اسم آن مشخص است، سیگنال‌های دریافتی توسط یک آمپلی‌فایر قدرتمند در این بخش تقویت شده تا بین گیرنده‌ها تقسیم شوند. هرچه قدرت آمپلی‌فایر بیشتر باشد، ارسال سیگنال‌های دریافتی به تعداد گیرنده‌های بیشتری امکان‌پذیر است و برای برج های مسکونی لازم است بیش از یک آمپلی فایر استفاده نماییم تا دچار افت سیگنال نشویم.

امپلی فایر

اسپلیتر یا تقسیم کننده

پس از آن که سیگنال در آنتن توسط آمپلی فایر تقویت شد باید توسط سیستمی به بین تلویزیون ها تقسیم شود که وظیفه این تقسیم بندی با اسپلیتر می باشد. باتوجه به موارد استفاده انواع اسپلیتر آنتن مرکزی وجود دارد که براساس تعداد خروجی تقسیم می شوند. اسپیلیتر آنتن مرکزی  2 راه سیماران، ۳راه، ۴راه، ۶ راه، 8 راه ... 16 راه از انواع آن محسوب می شوند که کاربران با توجه به تعداد واحد می توانند از آن خریداری نمایند.

اسپلیتر سیماران

F کانکتور

برای اتصال کابل‌های کواکسیال به  آنتن های MATV از کانکتور‌های نوع F استفاده می‌گردد که بسته به نوع کابل سایز آن انتخاب می‌گردد. احتمالا این نوع اتصال را پیش تردر کابل های ماهواره مشاهده نموده اید.

 

کانکتور اف

 

قیمت آنتن مرکزی

یکی از عواملی که در قیمت آنتن مرکزی تعیین کننده می باشد کیفیت محصولات و همچنین برند های آن می باشد. طبیعتا خرید لوازم از برند های معتبری مانند سیماران و فرایاب کیفیت خروجی تصاویر شمارا تضمین می نماید و دیگر شاهد نویز و افت کیفیت نخواهید بود. پس پیشنهاد می کنیم که حتما وسایل آنتن مرکزی تلویزیون را از فروشگاه های معتبر و همچنین سازندگان مطرح تهیه نمایید تا نتیجه دلخواه خود را دریافت نمایید.

 

نصب آنتن مرکزی

نصب آنتن مرکزی نیاز به یک تکنسین ماهر و باتجربه دارد چراکه می بایست از اسپلیتر ها و تقویت کننده های مناسب با توجه به تعداد واحد و طبقه استفاده شود تا دچار افت تصویر و نویز نشوید. از این رو از شما می خواهیم که به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نکنید و از نصابان بی تجربه که هزینه ی پایینی را به شما پیشنهاد می دهند استفاده ننمایید. فروشگاه دو بی کا وظیفه ی خود می داند تا با ارائه متخصصین این زمینه با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی به خریداران خود رضایت آنان را بیش از پیش به دست آورد.

نصب آنتن

قیمت نصب آنتن مرکزی

هزینه آنتن مرکزی به عواملی مانند تعداد واحد، تعداد طبقات و ... بستگی دارد چراکه هرچه تعداد طبقات و واحد ها بشتر شود به همان مقدار تجهیزات بیشتری برای نصب مورد نیاز می باشد. هزینه های نصب شامل نصب آنتن ، نصب آمپلی فایر، نصب اسپلیتر و کابل کشی می باشد.

 

گارانتی

محصولات آنتن مرکزی سیماران به عنوان یکی از معروف ترین برند های ایرانی در زمینه لوازم الکترونیکی همیشه مورد استقبال کاربران قرار گرفته است با این حال این کارخانه ضمانت نامه 24 ماهه را همراه کالاهای خود در بسته بندی های خود به خریداران تقدیم می نماید. 

 

مزیت استفاده از آنتن مرکزی

 در ساختمان های با تعداد طبقات بالا برای این که بتوان نظمی به پشت بام داد و دیگر شاهد تعداد زیادی آنتن در آنجا نباشیم  بهترین راه نصب آنتن مرکزی است. آنتن مرکزی می تواند تصویری یکسان و کاملا شفاف از شبکه های تلویزیونی را به تلویزیون های تمام واحد های مجتمع ارسال کند و باعث می شود تا دیگر نیازی به هزینه های اضافی هر واحد برای کابل کشی و آنتن مجزا نباشد و فضای پشت بام زیباتر و شکیل تر شود و این باعث رضایت بیشتر ساکنین نیز می شود.

 

مزایای نصب انتن مرکزی



پرسش و پاسخ Simaran Central Antenna
ارسال پرسش