آنتن مرکزی ساختمان 13 تا 24 واحد
آنتن مرکزی ساختمان 13 تا 24 واحد

پکیج آنتن مرکزی سیماران مناسب ساختمان های 13 تا 24 واحد (آنتن کار)

  • آنتن مرکزی
  • تقویت کننده MA40/A
  • تقسیم کننده (اسپلیتر)
0 تومان 2,500,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 30 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

مجموعه آنتن مرکزی سیماران برای آپارتمان های 13 تا 24 واحدی

یکی از نیاز های بزرگ و ضروری آپارتمان های نسبتا بزرگ نصب آنتن مرکزی است که می تواند ساختمان را از نظر ظاهری بسیار منظم و قانون مند نماید و دیگر خبری از قرار گرفتن تعداد زیادی آنتن بر روی پشت بام نیست. از سمت دیگر بدلیل وجود تنها یک آنتن در پشت بام دیگر شاهد نویز در سیستم نخواهیم بود و تصاویری شفاف و صاف را دریافت میکنیم. از محتویات این مجموعه آنتن مرکزی که برای ساختمان های 13 تا 24 واحد طراحی شده است باید به آنتن برند آنتن کار، آمپلی فایر MA/30A سیماران، اسپلیتر یا تقسیم کننده سیگنال و کانکتور F برای اتصال کابل به تجهیزات اشاره نمود. در ادامه بطور مختصر به جزئیات بیشتری از این تجهیزات خواهیم پرداخت پس تا انتها با فروشگاه دوبی کا همراه باشید.

 

آنتن

از اولین تجهیزاتی که برای یک سیستم آنتن مرکزی مورد نیاز می باشد آنتن می باشد که در بالاترین نقطه واحد مشکونی به منظور دریافت بهترین سیگنال نصب می شود. آنتن برند آنتن کار یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصول بازار است که برند آن یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین شرکت ها در این حوزه می باشد و به آنتن شاخه ای معروف است.

آنتن کار

 

 

بسته بندی 

آنتن مرکزی

 

تقویت کننده سیگنال Amplifire

همانطور که از اسم آن مشخص است، سیگنال‌های دریافتی توسط یک آمپلی‌فایر (تقویت کننده سیگنال آنتن مرکزی) قدرتمند در این بخش تقویت شده تا بین گیرنده‌ها تقسیم شوند. هرچه قدرت آمپلی‌فایر بیشتر باشد، ارسال سیگنال‌های دریافتی به تعداد گیرنده‌های بیشتری امکان‌پذیر است و برای برج های مسکونی لازم است بیش از یک آمپلی فایر استفاده نماییم تا دچار افت سیگنال نشویم.

امپلی فایر

اسپلیتر یا تقسیم کننده

پس از آن که سیگنال در آنتن توسط آمپلی فایر تقویت شد باید توسط سیستمی به بین تلویزیون ها تقسیم شود که وظیفه این تقسیم بندی با اسپلیتر (تقسیم کننده سیگنال) می باشد. باتوجه به موارد استفاده انواع اسپلیتر آنتن مرکزی وجود دارد که براساس تعداد خروجی تقسیم می شوند. اسپیلیتر آنتن مرکزی  2 راه سیماران، ۳راه، ۴راه، ۶ راه، 8 راه ... 16 راه از انواع آن محسوب می شوند که کاربران با توجه به تعداد واحد می توانند از آن خریداری نمایند.

اسپلیتر سیماران

F کانکتور

برای اتصال کابل‌های کواکسیال به  آنتن های MATV از کانکتور‌های نوع F استفاده می‌گردد که بسته به نوع کابل سایز آن انتخاب می‌گردد. احتمالا این نوع اتصال را پیش تردر کابل های ماهواره مشاهده نموده اید.

 

نصب آنتن مرکزی

نصب آنتن مرکزی نیاز به مهارت بالا دارد چراکه در صورت طراحی و نصب نادرست در تعداد اسپلیتر و تجهیزات دیگر شاهد نویز و پایین بودن کیفیت تصویر خواهیم بود. لذا به مشتریان خود پیشنهاد میکنیم تا هزینه نصب آنتن مرکزی را صرف تکنسین های باتجربه و کاربلد نمایند و به هیچ عنوان گول اجرت نصب پایین را نخورتد. در صورتیکه نصاب ماهری را نمی شناسید می توانید روی فروشگاه دوبی کا حساب کنید و با معرفی آنان به شما از دیدن تصاویر واضح لذت ببرید.

 

قیمت نصب آنتن مرکزی

هزینه آنتن مرکزی به عواملی مانند تعداد واحد، تعداد طبقات و ... بستگی دارد چراکه هرچه تعداد طبقات و واحد ها بشتر شود به همان مقدار تجهیزات بیشتری برای نصب مورد نیاز می باشد. هزینه های نصب شامل نصب آنتن ، نصب آمپلی فایر، نصب اسپلیتر و کابل کشی می باشد.

نصب انتن مرکزی

 

 

 

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش