آمپلی فایر سیماران MA40
آمپلی فایر سیماران MA40

تقویت کننده آنتن مرکزی (آمپلی فایر) سیماران MA40

  • دارای 3 ورودی
  • فرکانس 47-862 MHz
  • مناسب برای ساختمان های حداکثر 30 واحد
1,515,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی simaran ma40 amplifire

آمپلی فایر سیماران مدل MA40/A

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که برای راه اندازی و نصب آنتن مرکزی در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و نقش کلیدی در بالا بردن کیفیت تصویر دارای آمپلی فایر ها هستند که به اسم تقویت کننده سیگنال نیز شناخته می شوند. آمپلی فایر MA40-A یکی از چند مدل آمپلی فایر برند سیماران می باشد که برای ساختمان های با تعداد واحد های بسیار بالا بکار گرفه می شود. MA مختصر شده کلمه multi amplifire می باشد که به آنها این قابلیت را می دهد تا علاوه بر خروجی آنتن مرکزی بتوان از قابلیت اتصال دوربین مداربسته به آن بهره برد(مولتی باند) تا کاربران بتوانند تصاویر دوربین مداربسته را نیز دریافت نمایند. البته لازم به ذکر است که برای این کار می بایست از یک مدولاتور استفاده نمایید که مبدلی برای تصاویر داخلی (دوربین مداربسته) است.

عدد 40 که در ادامه مدل آن دیده می شود نشانگر گین 40db می باشد که برای حداکثر 24 واحد به کار می رود (مناسب12 تا 24 واحد) این دستگاه دارای 2 ورودی و یک خروجی است که در کمترین فاصله از آنتن مرکزی نصب می شود و توسط کابل برقی که همراه خود دارد به پریز برق متصل می شود.

 

چرا سیماران را انتخاب کنیم؟

simaran یکی از بزرگترین و باسابقه ترین کارخانه های تولید کننده تجهیزات حفاظتی و لوازم برقی در ایران بشمار می رود که پیش تر آن را با آیفون تصویری و جک پارکینگ می شناختیم و امروز می توان گفت که این شرکت بیش از 1000 محصول تولید و روانه بازار نموده است که توانسته رضایت خریداران را نیز بدست آورد. آنتن شاخه ای سیماران، تپ آف و اسپیلیتر دیگر محصولات این حوزه به حساب می آید.

 

نصب آنتن مرکزی

نصب آنتن مرکزی دارای دشواری ها و ریزه کاری های زیادی می باشد که اگر توسط افراد کم تجربه نصب شود می تواند نتیجه کار ناخوشایندی را به همراه داشته باشد چراکه باید محاسباتی انجام شود تا تعداد آمپلی فایر و اسپیلیتر و دیگر تجهیزات به درستی انتخاب شود. لذا پیشنهاد می کنیم درصورتیکه که نصاب حرفه ای را سراغ ندارید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آنها بخواهید تا یک تکنسین باتجربه را به شما معرفی نمایند.

 

قیمت آمپلی فایر سیماران

یکی از پارامترهای تعیین کننده قیمت آمپلی فایر بر اساس بهره ای که ارائه می دهد مشخص می شود به این تریتیب که آمپلی فایر 20db قیمت پایین تری نسبت به مدل های 30 و 40 دارد و برای تعداد واحد های مسکونی کم مورد استفاده قرار میگیرد. از طرفی فروشگاه اینترنتی دوبیکا به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های سیستم های حفاظتی و نظارتی اقدام و فروش تجهیزات آنتن مرکزی سیماران با کمترین قیمت می نماید. 

 

خرید پکیج آنتن مرکزی

برای راحتی شما عزیزان فروشگاه دوبیکا اقدام به تهیه پکیج های آنتن مرکزی برای تعداد واحد های مختلف نموده و شما خریداران عزیز می توانید با کلیک و انتخاب تعداد واحد ها از یک پکیج کامل بهره مند شوید. همچنین برای مشاوره خرید آنتن مرکزی می توانید با کارشناسان فنی ما تماس گرفته و از آنها راهنمایی بگیرید.

 

مشخصات Amplifire Simaran MA40/A

  • دارای 2 ورودی
  • دارای یک خروجی
  • فرکانس 47-862 MHz
  • بهره 40db
  • قابل استفاده در سیستم آنتن مرکزی
  • مناسب برای ساختمان های حداکثر 30 واحد
  • گارانتی 24 ماهه سیماران

 

گارانتی آمپلی فایر سیماران مدل MA40-A

مدت زمانی که سازنده آن برای این دستگاه که به تقویت کننده مولتی باند نیز شناخته می شود تعیین نموده است 24 ماه است که نشان از اطمینان او از تولید محصولی باکیفیت دارد و می تواند اعتماد شما را جلب نماید.



پرسش و پاسخ simaran ma40 amplifire
ارسال پرسش