تقویت کننده آنتن مرکزی سیماران
تقویت کننده آنتن مرکزی سیماران

آمپلی فایر مولتی باند سیماران مدل MA20-N (حداکثر 8 واحد)

  • مناسب برای تا 8 واحد
  • گارانتی 24 ماهه
725,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 09 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی simaran multi band amplifier ma20-n

آمپلی فایر آنتن مرکزی سیماران مدل MA20-N ( مناسب تا 8 واحد)

از آمپلی فایر هایی که برای تقویت آنتن مرکزی در ساختمان هایی با تعداد واحد های حداکثر 8 واحد مورد استفاده قرار میگیرد آمپلی فایر سیماران MA20-N می باشد که بدلیل کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه توانسته سهم زیادی از بازار را به دست آورد. این تقویت کننده مولتی باند بوده و این به آن معناست که می تواند علاوه بر پشتیبانی از آنتن مرکزی، امکان اتصال سیستم های دوربین مداربسته را نیز داشته باشد. این دستگاه دارای دو ورودی VHF و UHF و یک خروجی می باشد و می تواند فرکانسی از بازه 862-47 MHz را پوشش دهد. حرف MA بیانگر multi band بودن محصول و عدد 20 نیز نشان دهنده بهره آن به دسی بل می باشد.

 

قیمت آمپلی فایر سیماران

یکی از پارامترهای تعیین کننده قیمت آمپلی فایر بر اساس بهره ای که ارائه می دهد مشخص می شود به این تریتیب که آمپلی فایر 20db قیمت پایین تری نسبت به مدل های 30 و 40 دارد و برای تعداد واحد های مسکونی کم مورد استفاده قرار میگیرد. از طرفی فروشگاه اینترنتی دوبیکا به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های سیستم های حفاظتی و نظارتی اقدام و فروش تجهیزات آنتن مرکزی سیماران با کمترین قیمت می نماید. 

 

خرید پکیج آنتن مرکزی از دوبیکا

برای راحتی شما عزیزان فروشگاه دوبیکا اقدام به تهیه پکیج های آنتن مرکزی برای تعداد واحد های مختلف نموده و شما خریداران عزیز می توانید با کلیک و انتخاب تعداد واحد ها از یک پکیج کامل بهره مند شوید. همچنین برای مشاوره خرید آنتن مرکزی می توانید با کارشناسان فنی ما تماس گرفته و از آنها راهنمایی بگیرید.

 

نصب آنتن مرکزی

نصب آنتن مرکزی دارای دشواری ها و ریزه کاری های زیادی می باشد که اگر توسط افراد کم تجربه نصب شود می تواند نتیجه کار ناخوشایندی را به همراه داشته باشد چراکه باید محاسباتی انجام شود تا تعداد آمپلی فایر و اسپیلیتر و دیگر تجهیزات به درستی انتخاب شود. لذا پیشنهاد می کنیم درصورتیکه که نصاب حرفه ای را سراغ ندارید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آنها بخواهید تا یک تکنسین باتجربه را به شما معرفی نمایند.

 

تفاوت آمپلی فایرها

یکی از اصلی ترین تفاوت هایی که آنها را از یکدیگر متمایز می نماید میزان بهره آنهاست به این صورت که هرچه تعداد واحد های یک آپارتمان بیشتر شود به همان میزان باید از یک تقویت کننده پرقدرت تر برای حفظ کیفیت تصویر استفاده نمود در غیر اینصورت ممکن است بعضی واحد ها کیفیت تصویر مشابهی دریافت نکنند. MA20 برای واحدهایی تا حداکثر 8 واحد، MA30 برای حداکثر 12 و MA 40 حداکثر تا 24 واحد درنظر گرفته شده است.



پرسش و پاسخ simaran multi band amplifier ma20-n
ارسال پرسش