اسپلیتر 1 به 2 سیماران
اسپلیتر 1 به 2 سیماران

اسپلیتر (تقسیم کننده) آنتن مرکزی سیماران 2 تا 16 راه (SP 2-16WAY)

  • اسپلیتر 2 تا 16
  • قیمت مناسب
  • ساخت شرکت سیماران
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Simaran 2way splitter

تقسیم کننده یا اسپلیتر SPLITTER

یکی دیگر از تجهیزاتی که برای نصب یک آنتن مرکزی بر روی یک ساختمان مورد نیاز است، استفاده از اسپلیتر یا تقسیم کننده می باشد. اسپیلتر های سیماران از 2 خروچی تا شانزده خروجی موجود می باشند که با توجه به تعداد واحدهای ساختمان میتوان آن خریداری نمود.

 

اسپلیتر 2 راه آنتن مرکزی سیماران 

اسپلیتر 1 به 2 یا به اصطلاح 2 راه سیماران دارای یک ورودی و 2 خروجی می باشد. اما کار این محصول چیست؟ این دستگاه که دارای بدنه فلزی می باشد به منظور تقسیم کردن سیگنال آنتن برای چند مصرف کننده می باشد. این سیگنال که توسط آمپلی فایر تقویت می شود برای ادامه مسیر و رساندن خود به چند واحد نیازمند یک تقسیم کننده انشعابی می باشد که بوسیله SPLITTER صورت میگیرد.

اسپلیتر 2 راه سیماران قادر خواهد بود تا به 2 مصرف کننده سیگنال صادر نماید. انواع مختلفی از این محصول وجود دارد که بر اساس تعداد خروجی مورد نظر می بایست انتخاب شوند. اسپلیتر 2 راه (1 به 2)،3 راه، 4 راه، 6 راه ....16 راه از نمونه های این دستگاه می باشد.

 

 

تقسیم کننده یک به دو سیماران

 

تقسیم کننده (اسپلیتر) آنتن مرکزی 1 به 3 سیماران

اسپلیتر آنتن مرکزی 1 به 3 ساخت شرکت سیماران یکی از پرفروش ترین و باکیفیت ترین تقسیم کننده های سیگنال بشمار می رود که کاربرد و وظیفه ی آن انتقال سیگنال دریافتی از آنتن روی پشت بام و تقسیم آن بین مصرف کننده ها می باشد. انواع مختلفی از این محصول در بازار موجود است که خریدار می بایست بسته به نوع طراحی و تعداد واحد ها از آنها استفاده نماید. یکی از نکاتی که نصابان حرفه ای آنتن مرکزی و یا طراحان به آن توجه می نمایند افت انشعابی مدل های مختلف این دستگاه می باشد که برای این مدل 6 db تعیین شده است.

 

اسپلیتر یک به سه

 

 

پکیج آنتن مرکزی

برای داشتن یک پکیج آنتن مرکزی نیاز به تعدادی مشخصی اسپلیتر می باشد که کاربر باید با توجه به تعداد واحد خود از تعداد مشخصی از آن استفاده نماید. به همین خاطر برای جلوگیری از سردرگمی خریداران، فروشگاه اینترنتی دوبیکا اقدام به عرض پکیج های آنتن مرکزی با توجه به تعداد واحد های مسکونی نموده است که شما می توانید با انتخاب تعداد آن از یک مجموعه کامل بهره مند شوید بدون آنکه بخواهید خود را درگیر آن نمایید.

 

قیمت اسپلیتر سیماران

قیمت تقسیم کننده های انشعابی بسته به تعداد خروجی که در اختیار مصرف کننده قرار می دهند متفاوت می باشد و طبیعتا ارزانترین آن متعلق به 2 راه و گران ترین آن مربوط به 16 راه می باشد.

 

خرید اسپلیتر آنتن مرکزی

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید اسپلیتر آنتن مرکزی به آن توجه نمایید تعداد واحدهای ساختمان است که تعیین کننده استفاده از چندین تقسیم کننده با چه تعداد خروجی است. لذا در صورت نیاز به مشاوره می توانید با همکاران ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات مورد نیاز از راهنمایی آنها استفاده نمایید.

 

جمع بندی

اسپلیتر یکی از محصولات آنتن مرکزی سیماران می باشد که با گرفتن یک ورودی، به 2 ، 3 ، 4 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 14 ، 16 مصرف کننده سیگنال می دهد و می تواند تا 16 واحد را پشتیبانی کند، حتی برای افزایش تعداد واحدهای آن می توانید از اسپیلترهای دیگر استفاده کنید. بدنه این مدل از اسپلیتر از فلز با کیفیت ساخته شده است و توانایی انتقال داده ها با فرکانس 5-1000 مگاهرتز را دارد. 



پرسش و پاسخ Simaran 2way splitter
ارسال پرسش