آنتن اکتیو سیماران مدل 50T
آنتن اکتیو سیماران مدل 50T

آنتن اکتیو سیماران مدل SAB50T

  • نویز پایین
  • باند فرکانسی UHF و VHF
  • مناسب برای تمام تلوزیون ها
435,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی simaran active antenna sab50t

آنتن ثابت سیماران مدل SAB50T

برای اینکه بتوانید تصویری که در تلویزیون مشاهده می کنید همواره واضح و بدون نویز باشد می بایست از یک آنتن مرغوب با برندی شناخته شده استفاده نمایید. آنتن ثابت سیماران مدل SAB50T یکی از تولیدات این کارخانه معتبر و باسابقه درخشان است که می تواند به تنهایی دلیلی برای خرید این دستگاه باشد. این آنتن اکتیو سیماران بدلیل داشتن قابلیت تقویت کننده سیگنال برای محیط هایی که با مشکل آنتن دهی مناسب مواجهند بسیار مناسب و ارزنده می باشد. از دیگر ویژگی های فنی این دستگاه می توان به مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط نا مساعد آب و هوایی، پشتیبانی از باند FM-UHF-VHF، ضریب تقویت بالا و نویز بسیار کم، قابلیت استفاده برای دو دستگاه گیرنده، قابلیت دریافت سیگنال های آنالوگ و دیجیتال با وضوح بسیار بالا، منبع تغذیه DC 12V و AC220V، منبع تغذیه 2 خروجی و گارانتی 24 ماهه اشاره نمود.

آنتن سیماران

ویژگی های آنتن فعال سیماران Siamrna SAB-50T

  • باند فرکانسی VHF و UHF
  • ضریت تقویت بسیار بالا
  • نویز پایین
  • دارای تقویت متغیر برای باند VHF و UHF
  • مناسب برای تمامی تلوزیون ها
  • دارای قابلیت استفاده همزمان جهت دو دستگاه مختلف

 

ابعاد و اندازه آنتن

این آنتن ثابت تلویزیون دارای ابعاد 5×38×31 سانتی متر می باشد که در دسته محصولات کوچک و جمع و جور قرار می گیرد که درای وزنی معادل 840 گرم می باشد.

 

آنتن اکتیو چیست؟

یکی از عواملی که باعث محبوب شدن آنتن اکتیو شده است استفاده از یک آمپلی فایر یا تقویت کننده سیگنال بوده که می تواند باعث بالا رفتن قدرت آنتن دهی و همچنین کاهش نویز شود که این ویژگی در آنتن های به اصطلاح پسیو وجود ندارد.

آنتن اکتیو

مناسب برای محیط هایی با آنتن دهی پایین

 این آنتن تلویزیون به یک مدار الکترونیکی (آمپلی فایر) که وظیفه ی بالا بردن سیگنال های دریافتی را بر عهده دارد که این مقدار در دستگاه 20  دسی بل می باشد لذا باعث می شود در نقاطی که سیگنال فرستنده ضعیف است، تصویر و صدا با کیفیت مطلوب دریافت گردد.

 

قیمت آنتن اکتیو سیماران

یکی از پارامتر هایی که در تعیین قیمت آنتن های هوایی تعیین کننده می باشد، برند، کیفیت ساخت و آپشن هایی است که در اختیار کاربران قرار میگیرد. قیمت آنتن اکتیو سیماران مدل 50t بدلیل اینکه دارای یک تقویت کننده و قابلیت آنتن ثابت با تغذیه دو خروجی را داراست قیمتی به مراتب بالاتر از نمونه های معمولی بازار دارد ولی نمی توان از آن خورده گرفت و چیزی از ارزنده بودن آن کم نخواهد نمود.

متعلقات آنتن

طریقه نصب آنتن سیماران

در صورتیکه بخواهید آنتن ثابت و اکتیو سیماران را نصب کنید نیازی به نصاب نیست چراکه درون جعبه بسته بندی یک کاتالوگ از محصول وجود دارد که با مطالعه دقیق آن می توانید خود به تنهایی آن را به بهترین شکل جانمایی کنید بدون آنکه هزینه ای را برای آن صرف کنید.

 

نصب آنتن هوایی سیماران

 

گارانتی 24 ماهه

یکی از مزیت های شرکت SIMARAN وجود خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور است بطوری که با تماس گرفتن شماره خدمات پس از فروش، آنها در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل شما اقدام می نمایند. گارانتی 24 ماهه نشان از اعتماد تولید کننده به کالای خود و جلب رضایت مشتری است که می تواند در رضایت مندی شما تاثیر گذار باشد.

 



پرسش و پاسخ simaran active antenna sab50t
ارسال پرسش