آنتن مرکزی موتور دار و گردان سیماران
آنتن مرکزی موتور دار و گردان سیماران

آنتن گردان و اکتیو سیماران مدل SRAB 1000N

  • آنتن موتوردار
  • گارانتی 24 ماهه
  • فرکانس: VHF-170~230 - UHF-470~890
515,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی simaran active antenna srab 100n

آنتن موتور دار و چرخشی سیماران مدل 1000N

یکی از دغدغه و مشکلات کاربران به هنگام نصب آنتن مرکزی پیدا کردن جهت درست و صحیح است که بعضا ممکن است ساعت ها طول بکشد. این مشکل وقتی خود را نشان می دهد که فرستنده رادیویی از شما دور است و نمی توان به راحتی جهت سیگنال را پیدا نمود. به همین خاطر شرکت سیماران با تولید آنتن موتوردار و چرخشی مدل 1000N این امکان را در اختیار خریدار قرار می دهد تا دستگاه  بصورت خودکار بهترین جهت را تشخیص دهد و با استفاده از تقویت کننده سیگنالی که وجود دارد تصاویری واضح و بدون نویز را به نمایش درآورد.

از مشخصات این آنتن هوایی سیماران می توان به آنتن موتوردار باتغذيه گردان بدون كابل، مقاوم دربرابر شرایط نامساعد جوی، ضریب تقویت بالا، نویز بسیار کم، قابلیت استفاده برای دو دستگاه گیرنده، قابلیت دریافت سیگنال های آنالوگ و دیجیتال با کیفیت بالا، منبع تغذیه DC 12V و AC220V و ضمانت نامه 24 ماهه اشاره نمود.

آنتن گردان 100N سیماران

تفاوت آنتن گردان (موتور دار) سیماران با آنتن ثابت

یکی از عمده ترین تفاوت های آنتن های موتور دار با آنتن هوایی ثابت امکان تنظیم و دریافت جهت بصورت خودکار می باشد. به اینصورت که این امکان برای کاربر وجود دارد تا بتواند به صورت دستی یا اتوماتیک آنتن را در جهات مختلف حرکت دهد تا بهترین نقطه سیگنال دهی برای شبکه های مختلف را بیابد و دیگر نیازی به جهت یابی و تغییر حالت آن و دردسر های این چنینی نباشد. چنین امکانی در آنتن هوایی ثابت وجود ندارد، بنابراین این نوع آنتن، بهترین آنتن تلویزیون برای نقاط کور که پیدا کردن جهت مناسب سخت می باشد.

 

آنتن اکتیو چیست؟

یکی از عواملی که باعث محبوب شدن آنتن اکتیو شده است استفاده از یک آمپلی فایر یا تقویت کننده سیگنال بوده که می تواند باعث بالا رفتن قدرت آنتن دهی و همچنین کاهش نویز شود که این ویژگی در آنتن های به اصطلاح پسیو وجود ندارد.

آنتن اکتیو

مناسب برای محیط هایی با آنتن دهی پایین

 این آنتن تلویزیون به یک مدار الکترونیکی (آمپلی فایر) که وظیفه ی بالا بردن سیگنال های دریافتی را بر عهده دارد که این مقدار در دستگاه 20  دسی بل می باشد لذا باعث می شود در نقاطی که سیگنال فرستنده ضعیف است، تصویر و صدا با کیفیت مطلوب دریافت گردد.

 

قیمت آنتن گردان سیماران

بدلیل اینکه این آنتن دارای یک موتور قدرتمند برای تغییر خودکار جهت آنتن می باشد طبیعتا قیمت آن نیز به مراتب از آنتن های ثابت بیشتر خواهد بود و می توان گفت این کالا برای نقاط کوری که با معضل قطع وصل شدن تصویر و نویز در تصویر مواجهند بهترین انتخاب می باشد.

 

خرید آنتن چرخشی 360 درجه سیماران 1000N

درصورتی که قصد خرید آنتن چرخشی سیماران مدل 1000N را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه افزودن به سبد خرید و پرداخت اینترنتی آن در فروشگاه دوبیکا، در سریع ترین زمان ممکن آن را در اختیار داشته باشد. فروشگاه اینترنتی دوبیکا به عنوان نماینده آنتن سیماران اقدام به عرضه با پایین ترین قیمت نموده تا بتواند رضایت خریداران را به دست آورد.

 

طریقه نصب آنتن 1000N SIMARAN

بدلیل خودکار بودن و موتور دار بودن این آنتن سیماران دیگر نیازی به نصاب و صرف زمان طولانی برای راه اندازی نیست چراکه بصورت خودکار و دستی می توانید از پیدا نمودن بهترین جهت سیگنال بهره مند شیود. همچنین در داخل بسته بندی نحوه نصب و سیم بندی آن بطور کامل ذکر شده است.

 



پرسش و پاسخ simaran active antenna srab 100n
ارسال پرسش