تقویت کننده آنتن مرکزی فرایاب fa68
تقویت کننده آنتن مرکزی فرایاب fa68

تقویت کننده مولتی باند فرایاب مدل FA68NN با بهره 30dB

  • بهره 30db
  • تغذیه 230 ولت
  • گارانتی 3 ساله فرایاب
1,300,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 04 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی farayab amplifier model fa68

آمپلی فایر مولتی باند فرایاب مدل FA68NN

آمپلی فایر فرایاب FA68NN یکی از تجهیزات آنتن مرکزی بشمار می رود که برای راه اندازی این سیستم باید بکار گرفته شود و سبب تقویت سیگنال شده و از این رو همه ی مصرف کنندگان یک ساختمان می توانند از کیفیت بالای تصاویر لذت ببرند. این دستگاه دارای 4 ورودی برای تمامی باندهای تلویزیونی اعم از UHF و VHF و FM می‌باشد که برای اتصال به آنتن یکی از مناسب‌ترین گزینه‌هاست و برای ساختمان های زیر 12 واحد گزینه عالی می باشد. تفاوت تقویت کننده FA8NN فرایاب با آمپلی فایر FA83NN فرایاب در این می باشد که نمیتوان بهره FA68 را تنظیم نمود درصورتیکه در دیگر سری این کار امکان پذیر است و اختلاف قیمتی این دو در همین مورد می باشد.

بسته بندی

تفاوت تقویت کننده های لاین (LINE) با مولتی باند (MULTI BAND)

آمپلی فایر های مولتی باند که دارای چند ورودی هستند در ابتدای سیستم و در نزدیک ترین حالت به آنتن نصب می شوند که برای توزیع سیگنال بین شاخه ها بکار گرفته می شوند و این در حالی است که در دیگری برای جبران و افزایش ضعف سیگنال در طول مدار مورد استفاده میگیرد تا مصرف کننده ای دچار افت آن نشود. بطور خلاصه به این معناست که هروقت Amplifier multi نتواند به تنهایی باعث جبران ناتوانی در سیستم شود می بایست از یک کمکی در طول مدار که به آن تقویت کننده خط می گویند بهره ببریم.

 

ویژگی ها

  • دارای بدنه فلزی و اتصالات F 
  • کاملا مقاوم در برابر تداخل RF
  • مجهز به مدار تغذیه و قابل تصب در محیط های بسته
  • دارای ورودی های مختلف و تنظیم کننده های سطح سیگنال های دریافتی
  • دارای ویژگی عرض باند وسیع و نویز کم در کلیه طبقات تقویت
  • سازگار با سیگنال های تلویزیون دیجیتال زمینی DVB-T و مدولاسیون OFDM
  • جلوگیری از تداخل بین سیگنالهای FM,VHF,UHF
  • دارای خروجی تست جهت اندازه گیری سطح سیگنال های تقویت شده تحت بار

مشخصات فنی

 

قیمت و خرید تقویت کننده فرایاب

از مشخصاتی که می تواند قیمت آمپلی فایر را با تغییر مواجه نماید میزان بهره و همچنین نوع تقویت کننده است که طبیعتا هرچه بهره دستگاه بیشتر شود هزینه نهایی نیز به مراتب بیشتر است. شما می توانید با مراجعه به صفحه آنتن مرکزی و مقایسه محصولات با یکدیگز تصمیم خود را برای خرید بگیرید و یا با مراجعه به قسمت پکیج آنتن مرکزی از مجموعه های آماده ما که توسط نصابان طراحی شده است بهره مند شوید.

 

پکیج آنتن مرکزی

درصورتیکه می خواهید برای ساختمان مسکونی یا اداری خود از آنتن مرکزی استفاده نمایید ساده ترین راهکار انتخاب و خرید پکیج آنتن مرکزی است که این مجموعه ها توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی دوبی کا تهیه و عرضه شده است که همه ی لوازم آنها از بهترین برند های روز دنیا استفاده شده است. فقط کافیست تعداد واحد های خود را انتخاب نمایید و سپس اقدام به پرداخت آن نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

 

 



پرسش و پاسخ farayab amplifier model fa68
ارسال پرسش