آنتن اکتیو سیماران مدل ایگل 70
آنتن اکتیو سیماران مدل ایگل 70

آنتن اکتیو سیماران مدل ایگل 70 (رومیزی و هوایی)

تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی simaran eagle 70 active antenna

آنتن رومیزی و هوایی سیماران مدل ایگل 70

بهترین راهکار برای اینکه بتوان از کیفیت تصویر بالای کانال های تلویزیونی بهره مند شد، استفاده از یک آنتن مرغوب و باکیفیت است که برند سیماران همه ی ویژگی های ذکر شده را داراست. آنتن رومیزی و هوایی سیماران مدل ایگل 70 از تولیدات این کارخانه بوده که شما را قادر میسازد بتوانید از این دستگاه هم در محیط داخل منزل و هم در محیط بیرونی استفاده نمایید که دلیل این امر ظاهر زیبا و همچنین ابعاد نسبتا کوچک آن(15×32×29 سانتی متر) است. جنس بدنه EAGLE 70 از پلاستیک مقاوم بوده که در برابر ضربه و شرایط آب و هوایی نامساعد آن را محافظت می نماید. از نقات قوت این آنتن تلویزیونی می توان به نویز بسیار کم، ضریب تقویت بالا و تقویت کننده سیگنال، قابلیت کارکرد با برق شهری و باطری و گارانتی 24 ماهه اشاره نمود که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین آنتن های هوایی و رومیزی معرفی کرد.

آنتن ایگل سیماران

مشخصات فنی آنتن سیماران 

  • باند فرکانسی VHF و UHF
  • ضریت تقویت بسیار بالا
  • نویز پایین
  • دارای تقویت متغیر برای باند VHF و UHF
  • مناسب برای تمامی تلوزیون ها

 

قیمت آنتن اکتیو سیماران

یکی از پارامتر هایی که در تعیین قیمت آنتن های هوایی تعیین کننده می باشد، برند، کیفیت ساخت و آپشن هایی است که در اختیار کاربران قرار میگیرد. قیمت آنتن اکتیو سیماران مدل عقاب (EAGLE) بدلیل اینکه دارای یک تقویت کننده  و همچنین عملکرد دوگانه INDOOR و OUTDOOR را داراست قیمتی به مراتب بالاتر از نمونه های معمولی بازار دارد که می توان آن را ارزنده و با ارزش خرید بالا دانست.

 

گارانتی 24 ماهه

یکی از مزیت های شرکت SIMARAN وجود خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور است بطوری که با تماس گرفتن شماره خدمات پس از فروش، آنها در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل شما اقدام می نمایند. گارانتی 24 ماهه نشان از اعتماد تولید کننده به کالای خود و جلب رضایت مشتری است که می تواند در رضایت مندی شما تاثیر گذار باشد.

 

طریقه نصب آنتن سیماران

در صورتیکه بخواهید آنتن ثابت و اکتیو سیماران را نصب کنید نیازی به نصاب نیست چراکه درون جعبه بسته بندی یک کاتالوگ از محصول وجود دارد که با مطالعه دقیق آن می توانید خود به تنهایی آن را به بهترین شکل جانمایی کنید بدون آنکه هزینه ای را برای آن صرف کنید.

 

آنتن ثابت با قابليت روميزي و نصب هوايي

بدلیل اینکه ظاهر این محصول زیبا و ساده می باشد و دارای پایه برای قرار گرفتن در محیط داخل خانه می باشد می توان از آن هم در داخل و روی پشت بام از آن استفاده نمود که کاربر می تواند باتوجه به نیاز و سلیقه خود از آن استفاده نماید.



پرسش و پاسخ simaran eagle 70 active antenna
ارسال پرسش