آمپلی فایر خط فرایاب FX71
آمپلی فایر خط فرایاب FX71

تقویت کننده خط فرایاب مدل FX71 با بهره 40dB

  • تقویت خط با بهره 40 دسی بل
  • ماکسیمم خروجی 120dbuv
  • ضمانت 3 ساله
1,530,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی farayab rf line Amplifiersamplifier fx71

آمپلی فایر خط فرایاب مدل FX71

برای حل مشکل ضعف سیگنال در طول مسیر سیستم باید از دستگاهی تحت عنوان تقویت کننده خط استفاده نمود تا بتوان به همه ی ساکنین یک مجموعه کیفیتی یکسان را به اشتراک گذاشت. آمپلی فایر خط فرایاب FX71 دارای بهره 40dB بوده که که قابلیت تنظیم آن تا 18 دسی بل را داراست. این تقویت کننده ها بر خلاف دستگاه های مولتی باند تنها دارای یک ورودی و یک خروجی می باشند که هرگاه نتوان افت سیگنال را بوسیله AMPLIFIER ابتدای مسیر(مولتی باند) جبران نمود، بکارگرفته می شود.

 

تفاوت تقویت کننده های لاین (LINE) با مولتی باند (MULTI BAND)

آمپلی فایر های مولتی باند فرایاب که دارای چند ورودی هستند در ابتدای سیستم و در نزدیک ترین حالت به آنتن نصب می شوند که برای توزیع سیگنال بین شاخه ها بکار گرفته می شوند و این در حالی است که در دیگری برای جبران و افزایش ضعف سیگنال در طول مدار مورد استفاده میگیرد تا مصرف کننده ای دچار افت آن نشود. بطور خلاصه به این معناست که هروقت Amplifier multi نتواند به تنهایی باعث جبران ناتوانی در سیستم شود می بایست از یک کمکی در طول مدار که به آن تقویت کننده خط می گویند بهره ببریم.

 

قیمت و خرید آمپلی فایر فرایاب

از مشخصاتی که می تواند قیمت آمپلی فایر را با تغییر مواجه نماید میزان بهره و همچنین نوع تقویت کننده است که طبیعتا هرچه بهره دستگاه بیشتر شود هزینه نهایی نیز به مراتب بیشتر است. شما می توانید با مراجعه به صفحه آنتن مرکزی و مقایسه محصولات با یکدیگز تصمیم خود را برای خرید بگیرید و یا با مراجعه به قسمت پکیج آنتن مرکزی از مجموعه های آماده ما که توسط نصابان طراحی شده است بهره مند شوید.

 

گارانتی 3 ساله

یکی از مزیت های بزرگ آنتن مرکزی فرایاب را می توان ضمانت نامه بلند مدت آن برشمرد بطوریکه FARAYAB با داشتن بروز ترین دستگاه ها و فناوری های روز دنیا و همچنین داشتن کادری مجرب، اطمینان کافی از محصولات خود را داشته و به همین دلیل برای رضایت مندی مشتریان خود کالاهای خود را با گارانتی 3 ساله عرضه می نماید.



پرسش و پاسخ farayab rf line Amplifiersamplifier fx71
ارسال پرسش