تقویت کننده خط فرایاب fx85n
تقویت کننده خط فرایاب fx85n

تقویت کننده خط فرایاب مدل FX85N با بهره 30dB

  • تقویت خط با بهره 30 دسی بل قابل تنظیم
  • حداکثر خروجی 114 دیبی میکروولت
  • ضمانت 3 ساله فرایاب
1,435,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی farayab fx85n line amplifire

تقویت کننده خط حرفه ای آنتن مرکزی فرایاب مدل FX85N

تقویت کننده آنتن مرکزی فرایاب FX85N با بهره 30 دسی بل و قابل تنظیم این امکان را فراهم مسازد تا ضعف سیگنال را در طول مسیر جبران سازد. این دستگاه دارای یک ورودی و یک خروجی میباشد و دارای خروجی 114dBμV است. از دیگر ویژگی های این دستگاه باید به بدنه فلزی و اتصالاتF، مقاوم در برابر تداخل RF، مجهز به مدارتغذیه و قابلیت نصب در فضای بسته و گارانتی 3 ساله اشاره کرد. معمولا از این محصول برای بیمارستانها، هتل ها، سازمان ها و برج های مسکونی که دارای تعداد بسیار زیادی انشعاب و مصرف کننده می باشد استفاده میگردد تا افت ناشی از آن را جبران نماید.

 

فرایاب را بیشتر بشناسید!

شرکت ارتباط فرایاب، تولید کننده انواع تجهیزات آنتن مرکزی توانسته با بکارگیری بالاترین تکنولوژِی روز دنیا محصولی مرغوب و درخور هموطنان عزیز کشورمان تولید و عرضه نماید که همین امر موجب رضایت مندی حداکثری آنان شده است. این کارخانه در سال 1378 تاسیس شده است و توانسته با اخذ نمایندگی رسمی وانحصاری شرکتهای Grunding SAT Systems (GSS) و TechniSat آلمان ، CAVEL ایتالیا و همچنین فناوری های بروز شده خود در سراسر شناخته شود.

 

تفاوت تقویت کننده های لاین (LINE) با مولتی باند (MULTI BAND)

آمپلی فایر های مولتی باند که دارای چند ورودی هستند در ابتدای سیستم و در نزدیک ترین حالت به آنتن نصب می شوند که برای توزیع سیگنال بین شاخه ها بکار گرفته می شوند و این در حالی است که در دیگری برای جبران و افزایش ضعف سیگنال در طول مدار مورد استفاده میگیرد تا مصرف کننده ای دچار افت آن نشود. بطور خلاصه به این معناست که هروقت Amplifier multi نتواند به تنهایی باعث جبران ناتوانی در سیستم شود می بایست از یک کمکی در طول مدار که به آن تقویت کننده خط می گویند بهره ببریم.

 

خرید تقویت کننده آنتن مرکزی از فروشگاه دوبیکا

چنانچه قصد خرید تقویت کننده آنتن مرکزی و یا مشاوره برای تهیه پکیج آنتن مرکزی را دارید می توانید در سایت فروشگاه ثبت سفارش نموده و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید تا آنان با تجربه خود شمارا در انتخاب بهترین کالا یاری نمایند.

 



پرسش و پاسخ farayab fx85n line amplifire
ارسال پرسش