تقویت کننده آنتن مرکزیFARAYAB
 تقویت کننده آنتن مرکزیFARAYAB

آمپلی فایر خط فرایاب مدل FX84N با بهره 20dB

  • تقویت خط با بهره 21 دسی بل
  • حداکثر خروجی 114 دیبی میکروولت
  • گارانتی 3 ساله فرایاب
1,150,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی farayab fx84n amplifier

تقویت کننده خط FX84N فرایاب

امروزه با افزایش آپارتمان نشینی و ساخت مجتمع های بزرگ باعث شده تا نیاز به یک سیستم آنتن مرکزی برای سروسامان دادن به فضای پشت بام امری ضروری و مهم تلقی گردد. از این رو فرایاب به عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین کارخانه های تجهیزات آنتن مرکزی توانسته با معرفی سبد محصولات گسترده خود نیاز هر کاربری را برآورده نماید. تقویت کننده خط FX84N یکی از دستگاه های آمپلی فایر این برند فرایاب می باشد که به جهت برطرف نمودن ضعف شبکه در طول مسیر نصب می شود تا همه ی ساکنین بتوانند از یک کیفیت تصویر یکسان بهره مند شوند.

 

تفاوت تقویت کننده های لاین (LINE) با مولتی باند (MULTI BAND)

آمپلی فایر های مولتی باند که دارای چند ورودی هستند در ابتدای سیستم و در نزدیک ترین حالت به آنتن نصب می شوند که برای توزیع سیگنال بین شاخه ها بکار گرفته می شوند و این در حالی است که در دیگری برای جبران و افزایش ضعف سیگنال در طول مدار مورد استفاده میگیرد تا مصرف کننده ای دچار افت آن نشود. بطور خلاصه به این معناست که هروقت Amplifier multi نتواند به تنهایی باعث جبران ناتوانی در سیستم شود می بایست از یک کمکی در طول مدار که به آن تقویت کننده خط می گویند بهره ببریم.

مشخصات فنی

قیمت و خرید آمپلی فایر فرایاب

از مشخصاتی که می تواند قیمت آمپلی فایر فرایاب را با تغییر مواجه نماید میزان بهره و همچنین نوع تقویت کننده است که طبیعتا هرچه بهره دستگاه بیشتر شود هزینه نهایی نیز به مراتب بیشتر است. شما می توانید با مراجعه به صفحه آنتن مرکزی و مقایسه محصولات با یکدیگز تصمیم خود را برای خرید بگیرید و یا با مراجعه به قسمت پکیج آنتن مرکزی از مجموعه های آماده ما که توسط نصابان طراحی شده است بهره مند شوید.

 

پکیج آنتن مرکزی

درصورتیکه می خواهید برای ساختمان مسکونی یا اداری خود از آنتن مرکزی استفاده نمایید ساده ترین راهکار انتخاب و خرید پکیج آنتن مرکزی است که این مجموعه ها توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی دوبی کا تهیه و عرضه شده است که همه ی لوازم آنها از بهترین برند های روز دنیا استفاده شده است. فقط کافیست تعداد واحد های خود را انتخاب نمایید و سپس اقدام به پرداخت آن نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

 

خرید تجهیزات آنتن مرکزی

درصورتیکه قصد خرید تجهیزات آنتن مرکزی از معتبر ترین و بهترین شرکت های این حوزه را دارید می توانید با مطالعه و دیدن صفحات مربوطه از یک خرید مطمئن و آسوده از فروشگاه دوبیکا بهره مند شوید.



پرسش و پاسخ farayab fx84n amplifier
ارسال پرسش