تقویت توزیعی 10 راه فرایاب
تقویت توزیعی 10 راه فرایاب

تقویت کننده توزیعی 10 راه فرایاب FD108N

  • تغذیه 230 ولت
  • رنج فرکانس MH-862-42
  • گارانتی 3 ساله فرایاب
  • حداکثر خروجی dBuV 114
  • گین 30 دسیبل برای UHF و 28 دسی‌بل برای VHF
1,896,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 14 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی farayab fd108n distribution amplifire

تقویت کننده و تقسیم کننده 10 راه فرایاب مدل FD108N

تقویت کننده FD108N فرایاب یک محصول کاربردی با 2 قابلیت است که آن را بیش از پیش خاص و ویژه نموده است. قابلیت تقویت کنندگی و تقسیم نمودن سیگنال دریافتی که از آنتن هوایی دریافت میشود سبب می شود که دیگر نیازی به اسپلیتر برای تقسیم نمودن برای مصرف کنندگان مختلف نباشد. این دستگاه که به عنوان یکی از تجهیزات آنتن مرکزی به شمار می رود دارای 10 خروجی است که نشان دهنده تعداد مشترکین می باشد. رنج فرکانسی این تقویت کننده بین 47 الی 862 MHz است و گین خروجی ها 6*18dB و 4*14dB می باشد. 

 

چگونگی انتخاب درست آمپلی فایر آنتن مرکزی

مقدار توانایی آمپلی فایر در تقویت کننده برحسب دسی بل بیان می شود و ضریب بهره تقویت سیگنال( GAIN ) نام دارد . هنگام انتخاب آمپلی فایر باید مشخصات آن را دقیقا مورد مطالعه قرار داد نباید مجموع سیگنال ورودی و ضریب تقویت آمپلی فایر از مقدار قابلیت خروجی آمپلی فایر بیشتر شود چون این امر باعث حالت اضافه بار در خروجی ( over load ) و خرابی سیگنال می گردد .

 

تقویت کننده توزیعی چیست؟

کارکرد این محصول به اینگونه است که پس از دریافت سیگنال توسط آنتن مرکزی، نیاز به یک تقویت کننده در سیستم می باشد که این کار به عهده Amplifier است و برای تقسیم این سیگنال بین ساکنین یک مجموعه از اسپلیتر استفاده می شود. تقویت کننده توزیعی در واقع یک دستگاه با دو کارایی است که علاوه بر تقویت و جبران ضعف، تقسیم کننده نیز می باشد و بسته به نوع و تعداد خروجی می توان از آن انشعاب گرفت. بطور مثال آمپلی فایر فرایاب FD24ANN دارای 4 خروجی است که برای 4 واحد مناسب می باشد. درصورتیکه کیفیت تصویر مناسب نباشد حتما باید از یک تقویت کننده خط (line) استفاده نمایید لذا پیشنهاد میشود که اگر قصد خرید پکیج آنتن مرکزی را دارید با تکنسین مورد اعتماد خود مشورت نموده و یا با برقراری تماس با کارشناسان ما از راهنمایی آنان بهره مند شوید.

 

خرید پکیج آنتن مرکزی

برای راحتی شما عزیزان فروشگاه دوبیکا اقدام به تهیه پکیج های آنتن مرکزی برای تعداد واحد های مختلف نموده و شما خریداران عزیز می توانید با کلیک و انتخاب تعداد واحد ها از یک پکیج کامل بهره مند شوید. همچنین برای مشاوره خرید آنتن مرکزی می توانید با کارشناسان فنی ما تماس گرفته و از آنها راهنمایی بگیرید.

 

نصب آنتن مرکزی

نصب آنتن مرکزی دارای دشواری ها و ریزه کاری های زیادی می باشد که اگر توسط افراد کم تجربه نصب شود می تواند نتیجه کار ناخوشایندی را به همراه داشته باشد چراکه باید محاسباتی انجام شود تا تعداد آمپلی فایر و اسپیلیتر و دیگر تجهیزات به درستی انتخاب شود. لذا پیشنهاد می کنیم درصورتیکه که نصاب حرفه ای را سراغ ندارید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آنها بخواهید تا یک تکنسین باتجربه را به شما معرفی نمایند.

 

چرا تجهیزات آنتن مرکزی فرایاب؟

شرکت ارتباط فرایاب، تولید کننده انواع تجهیزات آنتن مرکزی فرایاب توانسته با بکارگیری بالاترین تکنولوژِی روز دنیا محصولی مرغوب و درخور هموطنان عزیز کشورمان تولید و عرضه نماید که همین امر موجب رضایت مندی حداکثری آنان شده است. این کارخانه در سال 1378 تاسیس شده است و توانسته با اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری شرکتهای Grunding SAT Systems (GSS) و TechniSat آلمان ، CAVEL ایتالیا و همچنین فناوری های بروز شده خود در سراسر شناخته شود.

 

جمع بندی

فرایاب Farayab به عنوان یکی از کارخانه های سازنده آنتن هوایی، آنتن رومیزی، اسپلیتر، تپ آف، تقویت کننده یا آمپلی فایر و ... همواره باکیفیت بالای محصولات خود توانسته رضایت مندی حداکثری خریداران را بدست آورد و خود را به یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین شرکت ها در حوزه ملزومات آنتن مرکزی در ایران و خاورمیانه معرفی نماید. درصورتیکه نیاز به مشاوره خرید این دسته از محصولات را دارید می توانید با شماره گیری و برقراری ارتباط با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 



پرسش و پاسخ farayab fd108n distribution amplifire
ارسال پرسش