مدولاتور دوربین مداربسته فرایاب fdm104u
مدولاتور دوربین مداربسته فرایاب fdm104u

مدولاتور دیجیتال فرایاب مدل FDM104U

  • مدلاتور دیجیتال آنتن مرکزی
  • ساخت ایران
  • با 3 سال ضمانت معتبر
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی farayab digital modulator fdm104u

مدولاتور دیجیتالی فرایاب FDM104U

یکی از ویژگی هایی که کاربران زیادی به دنبال آن هستند قابلیت تماشای تصاویر دوربین مداربسته بر روی تلویزیون منزلشان بوده که این امر بوسیله مدولاتور دیجیتالی فرایاب FDM104U امکان پذیر است. به این صورت که مصرف کنندگان یک ساختمان یا مجتمع علاوه بر دریافت کانال های تلویزیونی می توانند در هرلحظه تصاویر درحال ضبط دوربین های مداربسته را نیز مشاهده نمایند. این دستگاه دارای بالاترین کیفیت ساخت و مشخصات فنی بوده بطوریکه می تواند خروجی تصویری با رزولوشن1080 * 1920 را عرضه کند که بیانگر FULL HD بودن آن می باشد. این مدولاتور دوربین مداربسته دارای یک ورودی آنتن مرکزی یا RF و یک ورودی HDMI برای اتصال دستگاه ضبط کننده تصاویر(DVR) و یک خروجی برای انتقال تصاویر به واحد ها را داراست که بسته به تعداد واحد ها از طریق اسپلیتر، تقسیم می شود.

مدولاتور فرایاب

 

در قسمت جلویی پنل یک نمایشگر وجود دارد که اطلاعاتی از قبیل شماره کانال، فرکانس و پهنای باند آن را به نمایش میگذارد. گین یا مقدار بهره این مدولاتور از 107 الی 113 دیبی میکرو ولت قابل تنظیم می باشد که مقدار بسیار قابل ملاحظه و خوبی می باشد. کاربرد دیگر این مدولاتور آنتن مرکزی فرایاب علاوه بر بحث دوربین های مداربسته، قابلیتی است که به مراکزی مانند هتل ها این امکان را می دهد تا کانال دیجیتال اعم از تلویزیونی و یا ماهواره ای را می توانند برای مشتریان خود قرار دهند تا آنان بتوانند مشاهده نمایند. از این روش در هتل ها برای راه اندازی شبکه های اختصاصی هتل استفاده میشود که میتوانند توسط یک پخش کننده صدها فیلم سینمایی روز دنیا را با تکرار همه فیلمها به تلویزیونها منتقل نمایند.

نصب مدولاتور

جمع بندی

یکی دیگر از تجهیزات آنتن مرکزی مدولاتورها هستند که امکان مشاهده تصاویر دوربین مداربسته را به کاربران خود می دهد و آنان را قادر میسازد که در هرلحظه بتوانند از اتفاقاتی که دوربین مداربسته در آنجا نصب شده مطلع شوند. FDM104U فرایاب یکی از قوی ترین و قدرتمند ترین دستگاه های موجود در بازار می باشد که می تواند با بهترین شکل ممکن نیاز شمارا از این حیث برآورده نماید. 

 

 



پرسش و پاسخ farayab digital modulator fdm104u
ارسال پرسش