مدولاتور آنتن مرکزی فرایاب FM99EN
مدولاتور آنتن مرکزی فرایاب FM99EN

مدولاتور تمام باند فرایاب مدل FM99EN بانمایشگر دیجیتال

  • مدولاتور و مبدل AV به RF فول باند
  • دارای نمایشگر کانال خروجی سیگنال تبدیل شده
  • مناسب برای دوربین است
  • توان خروجی 85 دسی بل ولتاژ
  • ورودی ولتاژ 230 ولت AC
  • دارای نمایشگر کانال خروجی سیگنال تبدیل شده
  • با 3 سال ضمانت
1,670,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

مدولاتور تمام باند (K2-K69) فرایاب مدل FM99EN

مدولاتور تمام باند فرایاب FM99EN یکی دیگر از تجهیزات آنتن مرکزی است که به کمک آن می توان تصاویر دوربین مداربسته را بر روی تلویزیون ساکنین یک مجتمع دریافت نمود. این مدولاتور از نوع فول باند بوده و با داشتن یک ورودی آنتن مرکزی و یک ورودی AV برای اتصال دستگاه DVR، خروجی معادل 85 dBμV را عرضه می نماید. بی شک یکی از کاربرد های مهم و ضروری این دستگاه که روز به روز بر اهمیت و بکاربردن آن افزوده میشود، مشاهده تصاویر دوربین های نظارتی نصب شده در داخل یا خارج ساختمان می باشد که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا در هرلحظه بتوانند آن را مشاهده نمایند. بر روی بدنه دستگاه یک نمایشگر دیجیتال 7 سگمنت قرار داده شده است که اطلاعاتی در مورد کانال های تعیین شده به کاربر نشان می دهد.

مدولاتور فرایاب

کاربرد مدولاتور ها در هتل ها

از این روش در هتل ها برای راه اندازی شبکه های اختصاصی هتل استفاده میشود که میتوانند توسط یک پخش کننده صدها فیلم سینمایی روز دنیا را با تکرار همه فیلمها به تلویزیونها منتقل نمایند.

 

قیمت و خرید مدولاتور فرایاب

درصورتیکه قصد خرید مدلاتور آنتن مرکزی فرایاب را دارید می توانید با مشاهده و مقایسه محصولات بهترین گزینه مدنظر خود را به سبد خرید اضافه نموده و در کوتاه تریم زمان درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین نصب آنتن مرکزی یکی از نکات مهمی است که حتما باید توسط نصاب حرفه ای انجام پذیرد لذا پیشنهاد میکنیم که از افرادیکه تجربه این کار را دارند بهره بگیرید تا نتیجه کار رضیت بخش باشد.

مشخصات فنی



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش