تقسیم کننده انشعابی فرایاب
تقسیم کننده انشعابی فرایاب

تقسیم کننده انشعابی (اسپلیتر) فرایاب 2 تا 8 راه

  • اسپلیتر 2 راه تا 8 راه آنتن مرکزی فرایاب
  • ساخت ایران
  • گارانتی 3 ساله Farayab
0 تومان 105,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی farayab 2-8 way splitter

تقسیم کننده آنتن مرکزی فرایاب 

اسپلیتر یا تقسیم کننده انشعابی یکی دیگر از تجهیزات آنتن مرکزی بشمار ی رود و کاربرد آن تقسیم نمودن سیگنال دریافت شده از تقویت کننده به مصرف کنندگان یک ساختمان می باشد که بسته به تعداد واحد های آن از تقسیم کننده هایی با تعداد خروجی متناسب با آن استفاده می شود. بطور مثال اسپلیتر 8 راه با داشتن 8 خروجی قادر خواهد بود به 8 کاربر سیگنالی مشابه ارسال نماید تا همه بتوانند به یک اندازه از یک کیفیت تصویر بهره مند شوند. لذا در هنگام خرید تقسیم کننده آنتن مرکزی باید از بین مدل های FD02N ،FD03N ، FD04N، FD06N، FD08N که اعداد آن بیانگر چند راهه بودن آن است انتخاب گردد. لازم به ذکر است که برای تعداد ساکنین بیشتر بایستی از ترکیب چندین دستگاه که متناسب با آپارتمان شماست بکار گرفته شود.

اسپلیتر فرایاب

اسپلیتر یا تقسیم کننده انشعابی (Splitter) چیست؟

از اسپلیتر بیشتر به عنوان تقسیم کننده انتهایی بکار گرفته میشود اما می تواند بسته به نوع طراحی در ابتدا و میانه سیستم نیز مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین این طراح پلن می باشد که انتخاب می نماید از کدام لوازم و به چه تعداد با چند خروجی در سیستم قرار گرفته شود. معمولا در ساختمان های کم واحد از طرح ستاره ای در ابتدای مسیر از اسپلیتر و در طرح درختی که برای برج ها و ساختمان های بزرگ طراحی می شود، در ابتدا و میانه از تپ آف و در انتها از اسپلیتر استفاده می نمایند.

نقشه نصب اسپلیتر

قیمت اسپلیتر آنتن مرکزی

قیمت تقسیم کننده های انشعابی فرایاب بسته به تعداد خروجی که در اختیار مصرف کننده قرار می دهند متفاوت می باشد و طبیعتا ارزانترین آن متعلق به 2 راه و گران ترین آن مربوط به 8 راه شرکت فرایاب می باشد.

 

خرید اسپلیتر آنتن مرکزی فرایاب

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید اسپلیتر آنتن مرکزی به آن توجه نمایید تعداد واحدهای ساختمان است که تعیین کننده استفاده از چندین تقسیم کننده با چه تعداد خروجی است. لذا در صورت نیاز به مشاوره می توانید با همکاران ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات مورد نیاز از راهنمایی آنها استفاده نمایید.

مشخصات فنی

جمع بندی

برای اینکه بتوان یک پکیج آنتن مرکزی را راه اندازی نمود لازم است تا از دستگاهی به نام SPLITTER استفاده نمود که وظیفه آن انشعاب گرفتن سیگنال دریافتی با توجه به تعداد خروجی آن است که بسته به نوع طراحی و تعداد واحد ها قابل اجرا می باشد. بطور مثال برای یک مجتمع 36 واحدی شما می بایست از ترکیب 6 اسپلیتر 6 راه بهره بگیرید. برای خرید انواع تجهیزات آنتن مرکزی فرایاب با کارشناسان دوبیکا تماس حاصل فرمایید.



پرسش و پاسخ farayab 2-8 way splitter
ارسال پرسش