تقسیم کننده عبوری(تپ اف) فرایاب
تقسیم کننده عبوری(تپ اف) فرایاب

تقسیم کننده عبوری (Tap-off) فرایاب (1 تا 8 راه)

  • محدوده فرکانس 47-862 مگاهرتز
  • با 3 سال ضمانت
  • ساخت ایران
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی farayab tap-off 1-8 way

تقسیم کننده عبوری فرایاب 

 تقسیم کننده عبوری یکی از تجهیزات آنتن مرکزی است که برای آنکه بتوان از خط اصلی سیستم انشعاب گرفت و سپس خط را ادامه داد می بایست از دستگاهی بنام tap-off استفاده نمود. برند فرایاب یکی از تولیدکنندگان برتر سیستم های آنتن مرکزی بشمار میرود که با تولید محصولات مختلف و متنوع توانسته نیاز هر مصرف کننده ای را برای نصب پکیج آنتن مرکزی برطرف نماید. این برند با در اختیار داشتن بروز ترین دستگاه ها و همچنین متخصیص جوان و خبره توانسته اند کالاهای تولید کرده را به سرتاسر جهان ارسال نمایند. 

تقسیم کننده عبوری Farayab دارای چند مدل گوناگون بوده که هریک کاربری متفاوتی ارائه می کنند. تپ آف FD21N فرایاب دارای یک خروجی یا به اصطلاح یک راهه می باشد و FD31N، FD54N، FD56N و FD58N به ترتیب دارای 2، 3 ، 4، 6 و 8 راه می باشد که بسته به نوع طراحی و تعداد مشترکین از یکی از آها می توان بهره گرفت. تپ آف دارای یک ورودی اصلی و یک خروجی اصلی با افت کم نسبت به ورودی است و دارای چند خروجی فرعی نیز می باشد که سطح سیگنال آنها نسبت به ورودی اصلی خیلی پایین است و این خروجی ها ی فرعی برای مسیرهای انشعابی استفاده می گردند.

 

جدول مشخصات فنی تپ اف

قیمت تقسیم کننده عبوری فرایاب

قیمت تقسیم کننده عبوری فرایاب بسته به مدل و چند راه بودن متفاوت است و طبیعتا هرچه تعداد خروجی های تقسیم کننده بیشتر شود به همان میزان نیز هزینه نهایی افزایش پیدا میکند.

 

خرید تپ آف فرایاب

برای خرید تقسیم کننده عبوری آنتن مرکزی فرایاب لازم است از نصاب و یا طراح نقشه آنتن مرکزی تعداد دقیق و نوع آن را جویا شوید تا دچار ضرر نشوید. همچنین می توانید با مراجعه به صفحه پکیج آنتن مرکزی  و وارد نمودن تعداد واحد ساختمان خود از مجموعه کامل این سیستم بهره مند شده و تصاویری واضح و بدون نویز را با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.



پرسش و پاسخ farayab tap-off 1-8 way
ارسال پرسش