آنتن مرکزی فرایاب
آنتن مرکزی فرایاب

آنتن مرکزی توزیعی فرایاب 1 تا 16 واحدی

  • آنتن + تقویت کننده فرایاب + F کانکتور
  • مناسب برای ساختمان های 1 تا 16 واحدی
  • کیفیت بالا
  • شامل (آنتن هوایی + تقویت کننده + فیش آنتن)
1,715,000 تومان
10%
1,543,500 تومان

تاریخ بروزرسانی : شنبه, 15 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Farayab Central Antenna

آنتن مرکزی توزیعی فرایاب Farayab

اگر به دنبال خرید یک سیستم آنتن مرکزی برای ساختمان و منزل خود میگردید فرایاب یکی از بهترین گذینه های انتخابی شما میتواند باشد، شرکت مهندسی تولیدی فرایاب از سال 1378 بزرگترین تولید کننده و تنها صادر کننده تجهیزات آنتن مرکزی در کشور می باشد و قوی ترین آنتن های تلویزیونی و انواع آنتهای داخلی و رومیزی ،بالکنی و هوایی را تولید می نماید، که تمامی آنها مقاوم در مقابل طوفان و دارای تاییدیه از صدا و سیما و دارای تکگنولوژی دریافت فرتنده های دیجیتال فرکانس UHF بالا HD و HEVC و 4K می باشد.

 

پکیج آنتن مرکزی فرایاب مناسب چه کسانی می باشد؟

اگر به دنبال یک سیستم اقتصادی و با کیفیت هستید تقوت کننده های توزیعی دیجیتال فرایاب میتواند جوابگوی نیاز شما باشد این آمپلی فایر با یکپارچه کردن (تقویت کننده + اسپلیتر) در یک مدار واحد و دیجیتال هم قدرت و یکپارچگی بیشتری را بهمراه دارد.

 

پکیج آنتن مرکزی توزیعی فرایاب مناسب چه کسانی نمی باشد؟

اگر قصد دارد بر روی سیستم آنتن مرکزی خود تصاویر دوربین مداربسته را به اشتراک بزارید باید از تقویت کننده مولیت باند فرایاب استفاده کنید و این پکیج مناسب شما نمی باشد.

 

متعلقات پکیج آنتن مرکزی فرایاب

آنتن هوایی VHF/UHF حرفه ای

آنتن هوایی فرایاب

 

 

تقویت کننده توزیعی دیجیتال

تقویت کننده توزیعی دیجیتال فرایاب شامل یک مدار مجتمع از یک آمپلی فایر (تقویت کننده آنتن) بهمراه اسپلیتر می باشد که این یکپارچگی باعت بهبود در عملکرد سیستم میگردد.

 

 

 

F کانکتور

برای اتصال کابل‌های کواکسیال به  آنتن های MATV از کانکتور‌های نوع F استفاده می‌گردد که بسته به نوع کابل سایز آن انتخاب می‌گردد. احتمالا این نوع اتصال را پیش تردر کابل های ماهواره مشاهده نموده اید.

کانکتور اف

 

قیمت آنتن مرکزی فرایاب

یکی از عواملی که در قیمت آنتن مرکزی تعیین کننده می باشد کیفیت محصولات و همچنین برند های آن می باشد. طبیعتا خرید لوازم از برند های معتبری مانند فرایاب کیفیت خروجی تصاویر شمارا تضمین می نماید و دیگر شاهد نویز و افت کیفیت نخواهید بود. پس پیشنهاد می کنیم که حتما وسایل آنتن مرکزی تلویزیون را از فروشگاه های معتبر و همچنین سازندگان مطرح تهیه نمایید تا نتیجه دلخواه خود را دریافت نمایید.



پرسش و پاسخ Farayab Central Antenna
ارسال پرسش