مدولاتور تک باند آنتن مرکزی مدل FM33N فرایاب

  • مدلاتور تک باند
  • فرکانس کاری 175-224 مگاهرتز
  • کانال خروجی k5~k12
  • حداکثر بهره خروجی 75 دیبی میکروولت
  • گارانتی و خدمات 3 ساله
940,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Farayab Modulator FM33N

 مدولاتور تک باند آنتن مرکزی مدل FM33N فرایاب

مدولاتور یا modulator یک دستگاه الکترونیکی جهت تبدیل خط تصویر AV یا HD یا VGA به سیگنال VHF یا UHF می باشد. این قطعه می تواند تصاویر دوربین مداربسته و یا تصاویر یک پخش کننده DVD را از طریق آنتن مرکزی به عنوان یک کانال به واحدهای یک ساختمان منتقل کند. مدولاتور های فرایاب دارای انواع مختلفی می باشد که بسته به سیستم آنتن مرکزی و دستگاه پخش کننده تصویر انتخاب می شوند. مدولاتور تک باند فرایاب مدل FM33N برای ساختمان های مسکونی و اداری تا 8 واحد مناسب می باشد. قیمت اقتصادی و کارکرد مناسب، این مدل مدولاتور را به انتخابی مقرون به صرفه و کاربردی بدل کرده است. شرکت آنتن مرکزی فرایاب یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع تجهیزات آنتن مرکزی دیجیتال و تلویزیون کابلی با کیفیت و تکنولوژی بالا می باشد.

 

کاربرد مدولاتور در آنتن مرکزی

امروزه کمتر ساختمانی است که بعد از نصب دوربین مداربسته به فکر، اتصال آن به آنتن مرکزی از طریق مدولاتور نباشند. کاربرد آن در اتصال به آنتن مرکزی برای نمایش تصاویر در تمامی واحدها است. به این منظور برای انجام این کار از مدولاتور که یک مبدل AV به RF است استفاده میکنیم. بدین وسیله تصاویر دوربین مداربسته به آنتن مرکزی و سپس درون هر واحد قابل پخش خواهد بود. همچنین  باید درنظر داشت محل قرار گیری مدلاتورهای مدل FM33N حتما باید در یک باکس پوشیده و نزدیک به تجهیزات آنتن مرکزی فرایاب باشد. این مدلاتور از نوع تک بانده (UHF) است و با راحتی نصب و استفاده، مورد توجه قرار گرفته است. می‌توان به راحتی یک کانال از صدا را هم جهت بازتاب بر روی باند مورد نظر اعمال کرد.

 

جمع بندی و خرید مدولاتور فرایاب fm33n

مودلاتور FM33N فرایاب پس از اتصال به برق 220 ولتی دستگاه با روشن شدن ال ای دی شروع به کار کرده و می توانید از آن بهره ببرید. همچنین در نظر داشته باشید این محصول دارای گارانتی 3 ساله فرایاب می باشد و می توانید از طریق وبسایت فروشگاه اینترنتی دو بی کا ثبت سفارش کنید.



پرسش و پاسخ Farayab Modulator FM33N
ارسال پرسش