تقویت کننده توزیعی دیجیتال فرایاب FD168N
تقویت کننده توزیعی دیجیتال فرایاب FD168N

تقویت کننده توزیعی شانزده راه فرایاب FD168N

  • نصب Indoor بر روی دیوار , میز , دستگاه
  • مناسب آنتن مرکزی و گیرنده های دیجیتال
  • رنج فرکانس: MH-862-42
  • دارای ابعاد کوچک و مناسب
  • حداکثر خروجی dBuV 114
2,348,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 14 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Amplifier Farayab fd168n

تقویت کننده توزیعی دیجیتال فرایاب FD168N

تقویت‌کننده آنتن مرکزی، یکی از وسایل الکترونیکی است که با ارتقاء توان سیگنال‌ها، امکان دریافت خروجی با کیفیت بهتر در حوزه‌های تصویر و صدا را فراهم می‌کند. این تجهیزات به صورت محسوس عملکرد سیگنال‌های رادیویی را برای دستگاه‌های دریافت‌کننده امواج رادیویی به ویژه در مناطق با کاهش کیفیت سیگنال بهبود می‌بخشند. تقویت‌کننده به‌طور گسترده در دستگاه‌هایی نظیر رادیو، تلویزیون، تلفن همراه، و تجهیزات Wi-Fi و بلوتوث به‌کار می‌رود.  بسیاری از این دستگاه‌ها یک مرحله تقویت‌کننده RF در مدار خود دارند که سیگنال آنتن را تقویت می‌کند، اما در برخی موارد نیاز به تقویت‌کننده جداگانه وجود دارد. این تقویت‌کننده‌ها به‌ویژه در مناطق با کاهش کیفیت سیگنال، عملکرد بسیار عالی دارند. این مدل از تقویت‌کننده‌ها، مناسب برای ساختمان‌های تا 16 واحدی است زیرا دارای 16 خروجی می‌باشد.

 

تقویت کننده های توزیعی دیجیتال فرایاب شامل آمپلی فایر (جهت تقویت سیگنال) بهمراه اسپیلیتر در یک مدار مجتمع می باشد که باعث افزایش کارایی و کیفیت شده است.

عملکرد تقویت کننده توزیعی فرایاب 16 راهه

تقویت‌کننده آنتن مرکزی فرایاب به منظور افزایش سطح سیگنال دریافتی توسط آنتن به کار می‌رود. این دستگاه‌ها مسئول جبران افت سیگنال هستند و با پردازش سیگنال، خروجی با کیفیت بالا و برد عالی را ارسال می‌کنند. ظرفیت تقویت آمپلی‌فایر به دستگاه به ازای دسی‌ بل اندازه‌گیری می‌شود. حتماً باید به مجموع سیگنال ورودی و ضریب تقویت آمپلی‌فایر دقت شود تا سیگنال ورودی از حد قابلیت خروجی آمپلی‌فایر بیشتر نشود. این موضوع ممکن است منجر به اضافه بار در خروجی (overload) و خرابی سیگنال شود. آمپلی‌فایر و تقویت‌ کننده آنتن مرکزی مدل FD168N، با ساخت ایران، دارای محدوده فرکانس 42 تا 862 مگاهرتز است. توزیع‌کننده 16 راهه سیگنال آنتن مرکزی به شما سهولت در نصب و استفاده را فراهم می‌کند. این دستگاه دارای رابط‌ها و پورت‌های متنوعی است که به شما امکان می‌دهد به راحتی آن را به سیستم آنتن متصل کنید و از آن بهره‌مند شوید.



پرسش و پاسخ Amplifier Farayab fd168n
ارسال پرسش