farayab-fa42nn-multiband-amplifier
farayab-fa42nn-multiband-amplifier

تقویت کننده مولتی باند آنتن مرکزی فرایاب FA42NN

  • 21 دسی بل تقویت برای UHF
  • 18 دسی بل تقویت برای VHF
  • مناسب آنتن های مرکزی و گیرنده های دیجیتال
  • مناسب تا ده واحد
1,124,000 تومان
10%
1,011,600 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 14 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی farayab fa42nn amplifier

 تقویت کننده مولتی باند آنتن مرکزی فرایاب FA42NN

همزمان با تراکم جمعیت و فراگیر شدن ساختمان های تعداد واحدی بالا، در پی این افزایش جمعیت و وسعت ساختمان ها و واحدهای مسکونی، مشکلاتی از جمله نصب آنتن (گیرنده تلویزیونی) پدید آمد. اگر هر واحد بخواهد برای خود آنتن مستقل نصب نماید، مشکلات زیادی از جمله هزینه بالای نصب آنتن برای هر یک از واحدها و ایجاد نمایی نامطلوب و زشت برای ساختمان ها به دلیل وجود آنتن های بی شمار به وجود خواهد آمد. تقویت کننده فرایاب FA42NN مناسب ساختمان هایی با 10 واحد مناسب می باشد. با خرید این تقویت کننده مولتی باند در کنار آنتن هوایی فرایاب، دیگر نیازی به خرید آنتن برای هر فرد بصورت جداگانه نخواهد بود.

 

فرایاب

به منظور بهره‌برداری صحیح از تقویت‌کننده آنتن مرکزی فرایاب مدل FA42NN، ابتدا باید یک ورودی برق 220 ولت به آن اعمال شود. سپس کابل آنتن را به محل قرارگیری این قطعه منتقل کرده و با استفاده از پیچ‌های مخصوص، اتصال را برقرار کنیم تا از آنتن هوایی بهره‌برداری کنیم. محل مورد نظر برای قرارگیری تقویت‌کننده باید دور از فضای باز و ترجیحاً درون یک باکس قرار گیرد تا از تأثیرات باران و رطوبت محیط جلوگیری شود؛ زیرا این محصول در برابر نفوذ آب مصون نیست. همچنین باکس مربوطه باید به اندازه‌ای باشد که تمام قطعات جانبی مانند مودولاتور و اسپلیتر در آن جا جای بیافتند. در صورتی که تنظیمات نصب توسط افراد غیرتخصصی انجام شود، کیفیت تصاویر دریافتی ممکن است کاهش یابد. همچنین حتماً از کابل اتصالی آنتن با مغزی مسی استفاده کنیم تا از کاهش کیفیت تصاویر دریافتی جلوگیری کنیم.

 

گارانتی و خرید تقویت کننده مولتی باند آنتن مرکزی مدل FA42NN فرایاب

شرکت تجهیزات و آنتن مرکزی فرایاب محصولات خود را با گارانتی 36 ماهه به بازار عرضه کرده است. اکنون شما می توانید محصولات این برند معتبر در عرصه آنتن را از فروشگاه اینترنتی دوبیکا ثبت سفارش کرده و این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین  درصورت نیاز به مشاوره در خرید نیز می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل کرده تا آن ها به خریدی مطمئن و صحیح شما را رهنمود کنند.



پرسش و پاسخ farayab fa42nn amplifier
ارسال پرسش