farayab-fa82nn-multiband-amplifier
farayab-fa82nn-multiband-amplifier

تقویت کننده مولتی باند آنتن مرکزی فرایاب FA82NN

  • محدوده فرکانس 47 تا 862 مگاهرتز
  • گین: 21 دسیبل برای UHF و 18 دسیبل برای VHF
  • ماکزیمم خزوجی: 114 dBuV
  • تغذیه 230 ولت
1,321,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 15 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی farayab fa82nn amplifier

 تقویت کننده مولتی باند آنتن مرکزی فرایاب FA82NN

همزمان با تراکم جمعیت و فراگیر شدن ساختمان های تعداد واحدی بالا، در پی این افزایش جمعیت و وسعت ساختمان ها و واحدهای مسکونی، مشکلاتی از جمله نصب آنتن (گیرنده تلویزیونی) پدید آمد. اگر هر واحد بخواهد برای خود آنتن مستقل نصب نماید، مشکلات زیادی از جمله هزینه بالای نصب آنتن برای هر یک از واحدها و ایجاد نمایی نامطلوب و ناهنجار برای ساختمان ها به دلیل وجود آنتن های بی شمار به وجود خواهد آمد. تقویت کننده فرایاب FA82NN مناسب ساختمان هایی با 20 واحد مناسب می باشد. با خرید این تقویت کننده مولتی باند فرایاب در کنار آنتن هوایی ، دیگر نیازی به خرید آنتن برای هر فرد بصورت جداگانه نخواهد بود.

 

مختصر توضیحات فنی آمپلی فرایاب

از این مدل آمپلی فایر آنتن مرکزی فرایاب معمولا برای ساختمان هایی با تعداد واحد نسبتا بالا استفاده می شود. معمولا در این ساختمان ها به جای نصب آنتن های مختلف برای هر واحد بصورت جداگانه، می توان توسط این تقویت کننده با یک آنتن کار تمامی آن هارا راه انداخت. همانطور که می دانید این تقویت کننده مولتی باند می باشد به این معنا که دو باند vhf و uhf را در گستره تقویت کنندگی خود قرار می دهد. این محصول برای امواج UHF تا 21 دسیبل و برای باند VHF تا 18 دسیبل ظرفیت تقویت دارد. همچنین می توان از امواج رادیویی FM نیز به واسطه نصب آمپلی فایر FA82NN سود برد. در ضمن محدوده فرکانسی بوستر بین 47 تا 862 مگاهرتز می باشد که همین مسئله گستره پوشش دهی آن را نشان می دهد.

آمپلی آنتن

 

گارانتی و خرید تقویت کننده مولتی باند آنتن مرکزی مدل FA42NN فرایاب

شرکت تجهیزات و آنتن مرکزی فرایاب محصولات خود را با گارانتی 36 ماهه به بازار عرضه کرده است. اکنون شما می توانید محصولات این برند معتبر در عرصه آنتن را از فروشگاه اینترنتی دوبیکا ثبت سفارش کرده و این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین  درصورت نیاز به مشاوره در خرید نیز می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل کرده تا آن ها به خریدی مطمئن و صحیح شما را رهنمود کنند.



پرسش و پاسخ farayab fa82nn amplifier
ارسال پرسش