موتور ساید 750 کیلو گرم dc
موتور ساید 750 کیلو گرم dc

موتور درب کرکره ای ساید 750 کیلوگرم DC بارزانته با باتری بک آپ

  • موتور پرقدرت 750 کیلوگرمی
  • ولتاژ ورودی 24 ولت
  • بهمراه باتری بکاپ
17,340,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Barzante Side 750DC

موتور ساید درب کرکره برقی 750 کیلوگرم BARZANTE (24ولت)

شرکت بارزانته که در چین و تحت لیسانس ایتالیا تولید می گردد بطور کلی در 2 نوع موتور DC با باتری بک آپ و AC بدون باتری تولید می شود. موتور ساید درب کرکره برقی 750 کیلوگرم Barzante از موتور 24 ولت بهره می برد که به همراه باتری بک آپ عرضه می شود که در زمان قطعی برق می توان از آن برای باز و بسته نمودن درب استفاده نمود. یکی از مزیت های موتور کرکره های 24 ولت داغ نشدن موتور در تردد های بسیار بالاست که به یک مزیت نسبت به موتور های 220 ولت می باشد. 

موتور ساید 750 UPS دار بارزانته دارای گشتاور 606 نیوتن/متر است . توانایی لیفت حداکثر یک کرکره برقی به وزن 750 کیلوگرم و به ارتفاع 9 متر با حداکثر سرعت 6 دور بر دقیقه را دارا می باشد . قطر شفت کرکره مورد نیاز برای این موتور 130 میلیمتر می باشد .

موتور ساید 750 بارزانته

تفاوت موتور کرکره AC و DC

موتورهای ساید در دو نوع DC با UPS و AC بدون UPS بفروش می رسند . نوع AC آن دارای زنجیر جهت بالا و پایین بردن کرکره برقی در هنگام قطع برق می باشد ولی نوع UPS دار آن علاوه بر زنجیر دستی دارای باطری پشتیبان جهت بالا و پایین بردن کرکره برقی در هنگام قطع برق می باشد. از آنجایی که موتورهای DC برخلاف موتورهای AC ، خازن (باتری یا ذخیره کننده برق) ندارند در نتیجه در ترددهای بالا موتور داغ نمی شود لذا با توجه به میزان تردد می توانید از این دو مدل استفاده نمایید.

 

سیم پیچ مسی

وجود سیم پیچ مسی باعث بالا رفتن طول عمر موتور و جلوگیری از استهلاک آن میشود. به این صورت که مس دارای ظرفیت گرمایی یا حرارتی بالایی است و از انتقال گرما به موتور در صورت باز و بسته شدن مکرر، جلوگیری میکند. این امر باعث افزایش طول عمر موتور کرکره میشود به همین منظور پیشنهاد میشود برای ساختمان های پر تردد و یا ساختمان هایی که وزن کرکره برقی آنها سنگین است، از موتور سیم پیچ مسی استفاده نمایید. 

سیم پیچ مسی

دارای محافظ حرارتی

در داخل موتور کرکره برقی بارزانته ساید 750 کیلوگرم با UPS یک محافظ حرارتی وجود دارد که با باز و بسته شدن زیاد کرکره دمای موتور زمانی که به 135 درجه سانتیگراد برسد فرمان قطع صادر می شود و پس از خنک شدن و گذشت زمانی نزدیک به 15 دقیقه موتور می تواند به عملکرد عادی خود ادامه دهد. امکان نصب چشمی و فتوسل از اصلی ترین ویژگی های موتور کرکره برقی بارزانته قابلیت نصب چشمی و فتوسل بوده که این امکان وجود دارد تا بتوان برای امنیت بیشتر از آن استفاده نمود.

 

امکان اتصال 100 ریموت

موتور کرکره برقی ساید 750DC کیلوگرمی بارزانته، قابلیت اتصال 100 ریموت را دارد. این موضوع نشان دهنده قدرت موتور برای ترددهای مکرر در طول شبانه روز است. از طرف دیگر وجود سیم پیچ مسی، مانع از آسیب دیدن موتور در اثر رفت و آمدهای زیاد و باز و بسته کردن کرکره برقی است. از این رو موتور ساید 750 کیلوگرمی بارزانته یک موتور ایده آل برای ساختمان های مسکونی پر واحد، مراکز اداری و تجاری پر تردد، پاساژها و مراکز خرید پر رفت و آمد است.

ساید بارزانته750

درجه حفاظتی IP44

درجه حفاظتی، در واقع عددی است که روی بدنه موتور درج میشود و نشان دهنده میزان حفاظت آن در برابر تغییرات جوی و نفوذ آب و رطوبت به داخل موتور است. این درجه حفاظتی با علامت IP تعیین میشود. درجه حفاظتی IP44 بالاترین درجه حفاظتی است و نشان دهنده بالاترین سطح مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت است.

 

خلاص کن زنجیری

موتور کرکره برقی ساید دارای زنجیر رها کننده هستند تا در صورت قطع برق به شما کمک کند بصورت دستی کرکره را به بالا یا پایین هدایت نمایید. این زنجیر ها درون یک کیسه قرار دارند تا نمای زیباتری را به فضای شما بدهند با باز کردن روکش و چرخاندن زنجیر شاهد تغییر وضعیت کرکره می شوید. نکته ای که باید به آن توجه نمایید از فشار آوردن و کشیدن بیش از اندازه زنجیر خودداری نموده چراکه باعث صدمه دیدن کلاچ دستگاه می شود.

 

قیمت نصب موتور کرکره برقی

قیمت نصب یکی از دغدغه های خریداران است که همواره شاهد قیمت های مختلف از نصابان هستند اما به این نکته کمتر توجه می کنند و قیمت نصب را فدای کیفیت و نصب صحیح و اصولی می کنند. فروشگاه دو بی کا با داشتن ماهر ترین و باسابقه ترین نصابان این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که با هزینه معقول نیز بتوانند نصب اصولی را در اختیار داشته باشند. 

 

تخفیف ویژه موتور کرکره برقی

رسالت فروشگاه اینترنی دو بی کا همواره رضایت مشتری و افزودن به باشگاه مشتریان خود می باشد لذا در کنار محصولات با گارانتی معتبر، قیمتی رقابتی و ارزان را با کمترین حاشیه سود به کاربران عرضه می نماید. یکی از این محصولات موتور کرکره برقی می باشد که با تخفیف ویژه به شما سروران عرضه می شود.

 

محتویات پکیج موتور سایدبارزانته 750 کیلو گرم DC

  • موتور و زنجیر و سکتور گاوصندوقی
  • اندکپ، یاتاقان، هرزگرد
  • صفحه پلیت های نصب موتور و اندکپ
  • ریسیور UPS بهمراه دو عدد ریموت بارزانته


پرسش و پاسخ Barzante Side 750DC
ارسال پرسش