پک 4 کاناله کامل دوربین مداربسته داهوا دو مگاپیکسلی
پک 4 کاناله کامل دوربین مداربسته داهوا دو مگاپیکسلی

پک 4 کاناله کامل دوربین مداربسته داهوا دو مگاپیکسلی

  • دوربین: 2 عدد دام + 2عدد بالت داهوا + دستگاه: 4 کانال داهوا
  • هارد 1 ترابایت وسترن دیجیتال بنفش
  • پاور + فیش + 60 متر کابل ترکیبی
  • دوربین ها دارای دو سال گارانتی اصلی
  • هارد دارای دو سال گارانتی
  • دید در شب تا 20 متر
  • پاور 10 آمپر مرکزی
  • 4 عدد فیش نری + 8 عدد BNC
9,000,000 تومان
7%
8,370,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 08 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Dahau Pack 4 Camera

پک 4 کاناله کامل دوربین مداربسته داهوا دو مگاپیکسلی

با افزایش سرقت در ساختمان‌های مسکونی و تجاری نگرانی‌ها بابت حفظ جان و سرمایه مردم روز به روز بیشتر از قبل می‌شود. برای حفظ امنیت باید به فکر راه‌حلی مناسب بود. دوربین‌های مدار بسته از جمله ابزار امنیتی هستند که مزایای بسیاری در حفظ امنیت منزل و محل کار دارند. نصب دوربین مدار بسته در منزل باعث می‌شود به صورت لحظه‌ای در جریان کلیه اتفاقات منزل قرار بگیرید. نصب این دوربین در محل کار نیز از مزایای بسیاری برخوردار است. دوربین مداربسته داهوا که شناخته شده ترین برند چینی در بازار ایران می باشد، علاوه بر ایران در سراسر جهان نیز مورد استفاده قرار میگیرد. داهوا، این برند خوش نام محصولات خود را در سه دسته اقتصادی، میان رده و حرفه ای به بازار عرضه کرده است. پک چهار تایی دوربین مداربسته داهوا سری اقتصادی مناسب افرادی هست که برای منزل شخصی و یا مغازه ی خود نیاز به چهار دوربین دارند می باشد.

 

محتویات پک اقتصادی دوربین مداربسته داهوا

2 عدد دوربین مداربسته دام داهوا T1A21P سری اقتصادی

2 عدد دوربین بولت داهوا DAHUA B1A21P سری اقتصادی

1 عدد دستگاه ضبط تصاویر 4 کاناله داهوا DAHUA DH-XVR1B04-I

1 عدد هارد دیسک اینترنال 1 ترابایت وسترن دیجیتال بنفش

4 عدد فیش نری

8 عدد فیش BNC مدل پیچی

40 متر کابل ترکیبی دوربین مداربسته (RG59+برق) مغزی 0.7 تمام مس

 

بررسی اقلام درون پک اقتصادی داهوا

این پکیج دوربین مداربسته ، دارای دید در شب هوشمند 20 متری می باشد و در شب تصاویر  با کیفتی را به شما ارائه میدهد ، روزلوشن دوربین ها 2 مگاپیکسل بوده و تونایی دریافت تصاویر 30 فریم بر ثانیه با کیفیت 1080P (1920×1080) را دارد لنز بکار رفته در دوربین ها 3.6mm می باشد.

 

دوربین بولت داهوا DH-HAC-B1A21P

دوربین بالت (بولت) داهوا B1A21P یکی دیگر از دوربین های این پک چهار عددی دوربین مداربسته داهوا می باشد ، که جزو سری Cooper این شرکت است و دارای بدنه ی PVC می باشد که تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل را با استفاده از سنسور CMOS و لنز 3.6mm خود در اختیار شما قرار می دهد. این دوربین دارای درجه حفاظت IP67 که در مقابل گرد و غبار کاملا مقاوم می باشد و بارش باران و طوفان مشکلی در عملکرد این دستگاه پیش نمی آورد. در این پکیج 4 کانال دوربین مداربسته داهوا شما دو عدد از این دوربین را خریداری میتوانید بکنید.

 

دوربین دام داهوا DH-HAC-T1A21P

دوربین دام داهوا T1A21P ، جزو سری اکونومی (اقتصادی) می باشد که با بهره گیری از سنسور CMOS و لنز 3.6mm تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل را در اختیار شما قرار میدهد ، بدنه این دوربین از PVC می باشد و این مورد به خودی خود باعث اقتصادی تر شدن آن شده است شرکت داهوا دوربین های اقتصادی خود را به عنوان سری Cooper نام گذاری کرده است ولتاژ مورد نیاز این دوربین مداربسته داهوا 12 ولت DC می باشد. این دوربین Dahua بیشتر مناسب برای مکان های داخلی و محیط های مسقف می باشد و دارای IP67 می باشد که در مقابل گرد و غبار و بارش قطرات باران نیز مقاوم است.

دوربین مداربسته داهوا T1A21P

 

 

 

دستگاه DVR چهار کاناله داهوا

دستگاه DVR داهوا مدل DH-XVR1B04-I یک دستگاه 4 کانال مقرون ‌به ‌صرفه است که توانایی ساپورت 4 دوربین HD تا کیفیت 2 مگاپیکسل را دارد. دوربین مداربسته داهوا یکی از برندهای پر طرفدار و قابل اعتماد در بازار محصولات دوربین مداربسته می باشد Dahua از بزرگترین و معتبر ترین کمپانی های تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی است که با داشتن 16000 کارمند و صد ها شعبه در سراسر جهان توانسته جزو 3 کارخانه برتر از نظر فروش باشد. دی وی آر Dahua DH-XVR1B04-I که علاوه بر قیمت بسیار مناسب از کیفیت و کارایی فوق العاده ای برخوردار است ، این دستگاه در دو سری 4 کانال و 8 کانال تولید شده و قابلیت ضبط تصاویر با فرمت H.264 را دارد. در واقع H.264 استاندارد کد گذاری جهت فشرده سازی تصاویر ویدئویی است که باعث میشود تصاویر با کیفیت HD را برای ذخیره سازی حجم کمی از حافظه را اشغال نماید.

 

هارد دیسک 1 ترابایت وسترن دیجیتال بنفش

هارد دیسک 1 ترابایت وسترن دیجیتال بنفش مخصوص دوربین مداربسته می باشد که برای حداکثر 4 دوربین مناسب بوده و می تواند بطور تقریبی تا 14 روز تصاویر را بر روی خود نگه دارد و بعد از پر شدن هارد دیسک تصاویر قدیمی تر را جایگزین تصاویر جدید می نماید. Western Digital یک برند شناخته شده و جهانی است که رنگ بنفش آن مختص تجهیزات حفاظتی و نظارتی است و این توانایی را دارد که بتواند 7 روز هفه و بصورت 24 ساعته تصاویر را ذخیره نماید.

هارد وسترن بنفش

 

جمع بندی و خرید

فروشگاه اینترنتی دوبی کا با داشتن بیش از 10 سال سابقه در زمینه عرضه سیستم های حفاظتی و نظارتی ، کالاهای مورد نظر شما را با پایین ترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا عرضه می نماید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیزان هستند.



پرسش و پاسخ Dahau Pack 4 Camera
ارسال پرسش