پک 8 کانال بیسیم دوربین xmeye
پک 8 کانال بیسیم دوربین xmeye

پکیج 8 کانال دوربین مداربسته وایرلس xmeye با کیفیت 4 مگاپیکسلی

  • 8 عد دوربین بالت میکروفن دار با کیفیت 4 مگاپیکسلی
  • دستگاه ضبط تصویر 8 کانال xmeye
  • دارای درجه حفاظتی ضد آب IP44
  • دارای ماوس بی سیم (وایرلس)
  • نرم افزار کاربردی برای استفاده آسان ios و Android
  • گارانتی و خدمات 12 ماهه xmeye plus
  • دید در شب 20 متری مادون قرمز
16,700,000 تومان
15%
14,195,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : شنبه, 06 مرداد 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Xmeye Plus Wireless CCTV Pakage 8 Bullet Camera

پک دوربین مداربسته 8 تایی Xmeye Plus 4MP میکروفن دار

دوربین مداربسته بیسیم انتخابی هوشمندانه برای امنیت خانه و محل کار شما می باشد. در دنیای امروز، امنیت یکی از مهمترین مسائل برای خانواده ها و کسب‌ وکارها است. استفاده از دوربین‌های مداربسته بیسیم، یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای نظارت و حفظ امنیت است، پکیج 8 کانال دوربین مداربسته بیسیم Xmeye Plus،  دارای 8 عدد دوربین بالت ضد آب و گردو غبار می باشد که دارای میکرون داخلی است و قابلیت نصب در محیط های مسقف و فضای بیرونی را دارد که تصاویری باکیفیت بالا و رزولوشن 4 مگاپیکسل را ارئه می نماید از اجزای دیگر این پکیج دوربین مداربسته میتوان به دستگاه NVR هشت کانال موس بیسیم ، آنتن پاور برای هر دوربین اشاره نمود.

 هزینه بالای سیم کشی، تقاضا برای مخفی بودن جای سیم ها از جمله دلایلی می باشد که افراد ترجیح می دهند از دوربین های بی سیم استفاده کنند. همچنین دوربین های درون این پکیج از امکانات خوبی همانند کیفیت تصویر 4 مگاپیکسلی، سنسور PIR و دارا بودن آژیرداخلی و همچنین دید در شب 20 متری از دیگر دلایلی است که می تواند منجر به انتخاب این پکیج شود.

 

اقلام درون بسته بندی پکیج دوربین مداربسته بی سیم ایکس ام آی پلاس

درون بسته بندی این دوربین مداربسته اقلام زیر را می توانید بیابید:

  • 8 عدد دوربین بالت XMEYE PLUS
  • دستگاه ضبط تصویر Xmeye plus
  • ماوس بی سیم
  • آنتن دوربین مداربسته
  • 8 عدد آداپتور 2 آمپری

 

سیستم تشخیص PIR

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تولید کنندگان دوربین مداربسته در تلاش هستند تا به روز ترین نسخه های دوربین مداربسته را به بازار ها ارائه دهند. سنسور PIR (Passive Infrared Sensor) یک تکنولوژی بکار رفته در دوربین های مداربسته می باشد که قابلیت تشخیص هر گونه حرکت جسمی که دارای حرارت باشد را دارد و درمقابل این تشخیص واکنش نشان می دهد. بطور مثال سنسور PIR زمانی که یک شحص وارد منطقه ای که تحت پوشش دوربین مداربسته باشد شود این سنسور وارد عمل می شود و کار خود را آغاز می نماید. در این زمان PIR متوجه تغییرات تابشی ایجاد شده در عمق میدان می شود و مادون قرمز وضعیت قبلی و بعدی را مورد بررسی قرار می دهد و مقایسه می نماید. سپس بعد صورت گرفتن تمام این فرآیند ها شروع به ضبط و فعال کردن آلارم ها می شود.

دوربین مداربسته بی سیم ایکس ام آی پلاس

دید در شب 20 متری سیاه و سفید

منظور از برد دید دوربین مداربسته دید در شب، نهایت عمق دیدی است که دوربین قادر به مشاهده آن است. به صورت کلی برد دید دوربین مدار بسته مادون قرمز به دو عامل: LED و میزان حساسیت چیپ تصویر دوربین به امواج IR بستگی دارد. دوربین مداربسته دید در شب از طریق سنسور و LED های مادون قرمز (IR) قادر است در تاریک ترین نقاط تا برد مشخصی هر نوع حرکت مشکوکی را ثبت کند. در قسمت پایینی دوربین مداربسته مادون قرمز لامپ هایی قرار دارند که نور مادون قرمز منعکس می کنند کمی قرار دارد که جمع شده و به صورتی  تقویت می‌ شود که بتوانیم تصاویر را به خوبی مشاهده کنیم.  این لامپ ها بدون این که موجب آشکار شدن محل قرار گرفتن دوربین مدار بسته شوند نور مورد نیاز برای ضبط تصاویر را فراهم می کنند. از مزایای دید در شب IR می توان به مصرف انرژی و هزینه کمتر، مقاومت بالا و امکان نظارت بر محیط در تاریکی مطلق اشاره کرد.

 

مقایسه دوربین مداربسته وایرلس و دوربین های مداربسته سیمی معمولی

دوربین‌های مداربسته بی‌سیم، یک گزینه بسیار خوب برای کنترل و امنیت بیشتر محل کار و خانه است.دوربین‌های مداربسته بی‌سیم همان دوربین‌های مداربسته هستند که بدون اتصال سیم و به طور وایرلس یا از طریق اینترنت به سرور مرکزی متصل می‌شوند و انتقال تصویر را انجام می‌دهند، البته برای اتصال به منبع تغذیه الکتریکی از یک سیم استفاده می‌کنند و اگر بخواهید دوربین مداربسته اصلاً سیم نداشته باشد، باید از نوع شارژی آن استفاده نمایید و از آن‌ها برای نظارت و کنترل یک محل خاص استفاده می‌شود. دوربین‌های مداربسته بی‌سیم از طریق Wifi به مودم اینترنت متصل می‌شوند و شما می‌توانید از طریق تلفن همراهتان هر جای دنیا که باشید از طریق اینترنت به آن متصل شوید و تصاویر آن را به صورت و زنده ببینید و ذخیره کنید . دوربین‌های بی‌سیم با برد بالا ،به سیم‌کشی‌هایی برای سیم‌کشی برق ،تصویر و ضبط نیازی ندارد و با استفاده از وای فای می‌توان استفاده نمود. از مزایای دوربین مداربسته وایرلس نسبت به دوربین های معمول به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • نصب به مراتب راحت تر و مقرون به صرفه تر
  • اتصال بی سیم به اینترنت و انتقال تصاویر به گوشی
  • قابلیت نصب در همه مکان ها بدون نیاز به سیمکشی

 

خرید پکیج 8 کانال دوربین مداربسته بی سیم xmeye plus

در صورتیکه کیفیت بالای تصاویر برای شما بسیار حائز اهمیت است و در کنار آن میخواهید قیمت پایینی نیز پرداخت نمایید پیشنهاد می کنیم که از پکیج 8 کانال دوربین مداربسته بی سیم xmeye plus استفاده نمایید. محصولات دوربین مداربسته xmeye plus در عین کیفیت قابل قبول از قیمت اقتصادی و مناسبی برخودار هستند همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشاوره محصولات دوربین مداربسته وایفای می توانید با بخش فروش تماس گرفته تا از مشاوره متخصصین ما بهره مند شوید.



پرسش و پاسخ Xmeye Plus Wireless CCTV Pakage 8 Bullet Camera
ارسال پرسش