دوربین 4 مگاپیکسلی ایمو
دوربین 4 مگاپیکسلی ایمو

دوربین بی سیم 4 مگاپیکسلی آیمو Bullet 2E (IPC-F42FP)

  • کیفیت 4 مگاپیکسل
  • دارای فلاشر و آژیر
  • 12 ماهه
  • دوربین 4 مگاپیکسل آیمو دارای فلاشر و آژیر و مجهز به سیستم تشخیص انسان دارای نورافکن یکی از بهترین دوربین های تحت شبکه بیسیم می باشد
2,780,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Imou Bullet 2E (IPC-F42FP)

دوربین 4 مگاپیکسلی بولت آیمو مدل IMOU BULLET 2 4MP

یکی از دوربین های مداربسته جذاب این روز ها دوربین مداربسته آیمو Imou می باشد ، که علاوه بر کیفیت بالا در کنار امکاناتی که به شما ارائه می نماید یکی از بهترین گذینه ها برای داشتن یک دوربین مداربسته می باشد شما با دوربین مداربسته آیمو Imou Bullet 2 4MP در کنار کیفیت 4 مگاپیکسلی امکان مدیریت کامل دوربین از طریق تلفن همراه از هر نقطه ای که شبکه اینترنت برقرار است را دارد، وجود آژیر و نور افکن قوی ، سیستم تشخیص انسان ، بلندگو میکرفن جهت شنیدن صداهای محیط (گفتگوی دو طرفه) ، ذخیره سازی تصاویر بروی SD کارت و... از ویژگی های این دوربین مداربسته می باشد

در ادامه به بررسی این غول کوچک خواهیم پرداخت:

 

دوربین ایمو

 

دید در شب رنگی هوشمند

دوربین مداربسته آیمو Bullet 2 4MP دارای چهار قابلیت دید در شب هوشمند تمام رنگی یا سیاه و سفید و همچنین تصاویر واضح را حتی در تاریکی کامل ارائه می دهد.همچنین کاربر می تواند با توجه به نیاز خود دید در شب را در حالت دلخواه خود قرار دهد.

 

حالت مادون قرمز

الگوریتم های پیشرفته مادون قرمز این دوربین (IR) تصاویر سیاه و سفید واضحی را حتی در تاریکی کامل ارائه می دهند.

 

دید در شب مادون قرمز

حالت رنگی

به لطف دو نورافکن های ال ای دی داخلی این دستگاه، دید در شب شما روشن و تمام رنگی می شود. با این حالت علاوه بر ثبت تصاویر رنگی می توان از نور آن برای روشن کردن محیط نیز استفاده نمایید.

 

دید در شب رنگی

حالت هوشمند

اگر شما نوع تصویر برداری را به حالت هوشمند تغییر دهید، می توانید از دید در شب سیاه و سفید واضح لذت ببرید. با تشخیص حرکت مشکوک یا ورورد افراد غیر مجاز در محیط نصب شده دوربین ، نورافکن‌های IMOU BULLET 2 (4MP) به‌ طور خودکار روشن می‌شوند واتفاقی که می‌افتد این است که تصاویر کاملاً رنگی را به شما نشان می‌دهد.

دید در شب هوشمند

حالت خاموش

به شرطی که در شب نیازی به روشنایی فضای باز ندارید و نور افکن های دوربین بیسیم ایمو شما را آزار می دهد می توانید این حالت را تنظیم نمایید.

 

دید در شب خاموش

سیستم تشخیص انسان (Human Detection)

 به کمک فناوری قدرتمند پردازش تصویر به سرعت سوژه (انسان) را در تصاویر پیدا می کند و فوراً یک اعلان به تلفن هوشمند شما ارسال می کند و به شما این امکان را می دهد تا بدون دریافت هشدارهای نادرست و آزاردهنده، موارد مهم را مشاهده کنید. تشخیص چهره انسان در دوربین آیمو Imou کمک می کند تا بتوانید اشخاص مختلف را زیر نظر داشته باشید. این مشخصه به شما کمک میکند تا در هر لحظه از روز در هر کجای دنیا که باشید شما را از ورود اشخاص ناشناس مطلع سازد.

تشخیص انسان

 

ویدئو با کیفیت 4 مگاپیکسلی QHD و فشرده سازی H.265

سنسور 4 مگاپیکسلی و الگوریتم‌های پیشرفته IR ویدئویی شفاف را در روز و شب ارائه می‌کنند. فشرده‌سازی پیشرفته H.265 پهنای باند شبکه و استفاده از فضای ذخیره‌سازی را تا 50 درصد با همان کیفیت ویدیو کاهش می‌دهد.

 

دوربین 4 مگاپیکسلی

 

قابلیت بازدارندگی با استفاده از فلاشر و آژیر

 هنگامی که آیمو بالت 2 با لنز 4 مگاپیکسلی ورود غیر مجازی را تشخیص می دهد، 2 نورافکن داخلی و آژیر 110 دسی بل سارقین را دور نگه می دارد و به شما هشدار می دهد.

 

فلاشر و آژیر

 

مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف (Weatherproof)

طراحی استاندارد حفاظتی IP67 به این محصول این قابلیت را می دهد که در همه شرایط جوی به خوبی عمل نماید.

مناسب همه شرایط جوی

 

 

 

پیغام هشدار

هر زمان که دوربین مداربسته هوشمند IMOU حرکتی را تشخیص دهد، هشدارهای فوری را به تلفن هوشمند شما ارسال می کند و شما را از آنچه در خانه می گذرد آگاه می کند.

 

تنوع در ذخیره سازی

ویدئو را می توان از طریق کارت حافظه Micro SD، NVR یا ذخیره سازی Imou Cloud ذخیره نمود .

 

محتویات داخل بسته بندی

  • دوربین آیمو 4 مگاپیکسل
  • 1 بسته پیچ
  • 1 پایه نصب دیواری دوربین
  • آداپتور برق
  • دفترچه راهنما

 

سخن پایانی

در صورتی که نیاز به یک دوربین باکیفیت و بی سیم دارید که دارای ضبط تصاویر با کیفیت 4 مگاپیکسل را دارا باشد و همچنین قیمت بصرفه و مناسبی داشته باشد و امکاناتی از قبیل پروژکتور داخلی،قابلیت مکالمه بوسیله دوربین و فراری دادن سارقین، دوربین دید در شب قوی در اختیارتان قرار دهد ما IMOU BULLET 2 (4MP) را پیشنهاد می دهیم.

جزئیات فنی

قیمت و خرید دوربین بی سیم(WIRELESS) آیموIMOU

ما در فروشگاه اینترنتی دو بی کا کنار شما هستیم تا با مشاوره با کارشناسان باتجربه دو بی کا، همیشه خریدی بی دغدغه و شیرین را تجربه نمایید. رسالت ما در این مجموعه فروش تجهیزات حفاظتی و نظارتی با پایین ترین و نازل ترین قیمت ها برای رضایت مندی بیشتر شما هموطنان عزیز است. در صورت نیاز به مشاوره و خرید دوربین IMOU می توانید با شماره های مجموعه تماس حاصل نمایید.



پرسش و پاسخ Imou Bullet 2E (IPC-F42FP)
ارسال پرسش