دوربین بی سیم آیمو CRUISER 4
دوربین بی سیم آیمو CRUISER 4

دوربین PTZ بی سیم آیمو کروزر 4 مگاپیکسل Imou Cruiser-S41FEP

  • رزولوشن 4 مگاپیکسل
  • دارای پروژکتور و آژیر
  • امکان مکالمه دو طرفه
  • دوربین مداربسته گران تحت شبکه آیمو کروزر 4MP دارای دارای پروژکتور و آژیر داخلی مدیریت و کنترل کامل دوربین از طریق موبایل قابلیت اتصال به دستگاه XVR و NVR
4,420,000 تومان
8%
4,066,400 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 31 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Imou Cruiser-S41FEP

دوربین بی سیم و گردان و رمخور آیمو مدل Imou Cruiser-S41FEP 4MP

دوربین داربسته آیمو کروز Cruiser-S41FEP 4MP محصول جدید کمپانی آیمو تولید دوربین گردان یا PTZ می باشد که دارای لنز 4 مگاپیکسلی با کیفیت QHD می باشد. دوربین چرخشی و گردان ایمو CRUISER دارای یک لنز 4 مگاپیکسلی باکیفیت است و ویژگی های زیادی همانند سیستم تشخیص انسان ، کیفیت تصویر برداری  QHD، دید در شب رنگی هوشمند ، پوشش 360 درجه ، گفتگوی دو طرفه ، IP66 ضد آب و هوا ، نورافکن و آژیر داخلی ، دو آنتن خارجی، دارای فضای ذخیره ابری و رم SD اشاره نمود.

دوربین PTZ  شرکت ایمو یک دوربین گردان است که این قابلیت را به کاربر می دهد تا در جهت افقی 355 درجه و در جهت زاویه دار بالا و پایین تا 90 درجه حرکت نماید تا هیچ چیز از چشمان شما مخفی نماند.

 

 

 

سیستم تشخیص انسان (Human Detection)

 به کمک فناوری قدرتمند پردازش تصویر به سرعت سوژه (انسان) را در تصاویر پیدا می کند و فوراً یک اعلان به تلفن هوشمند شما ارسال می کند و به شما این امکان را می دهد تا بدون دریافت هشدارهای نادرست و آزاردهنده، موارد مهم را مشاهده کنید. تشخیص چهره انسان در دوربین آیمو Imou کمک می کند تا بتوانید اشخاص مختلف را زیر نظر داشته باشید. این مشخصه به شما کمک میکند تا در هر لحظه از روز در هر کجای دنیا که باشید شما را از ورود اشخاص ناشناس مطلع سازد.

تشخیص انسان

 

دنیای رنگارنگ، حتی در شب

دوربین مداربسته آیمو Imou Cruiser 4MP دارای چهار قابلیت دید در شب هوشمند تمام رنگی یا سیاه و سفید و همچنین تصاویر واضح را حتی در تاریکی کامل ارائه می دهد.همچنین کاربر می تواند با توجه به نیاز خود دید در شب را در حالت دلخواه خود قرار دهد.

دید در شب هوشمند

ویدئو با کیفیت 4 مگاپیکسل

سنسور 4 مگاپیکسلی و الگوریتم‌های پیشرفته IR ویدئویی شفاف را در روز و شب ارائه می‌کنند. فشرده‌سازی پیشرفته H.265 پهنای باند شبکه و استفاده از فضای ذخیره‌سازی را تا 50 درصد با همان کیفیت ویدیو کاهش می‌دهد.

 

دوربین 4 مگاپیکسل

دوربین اسپید دام ایمو

از امکانات فوق العاده دوربین بی سیم آیمو CRUISER-S41FEP 4MP فیلم برداری در تمام جهات است. زاویه 0 تا 355 درجه در جهت چرخش افقی و 0 درجه تا 90 درجه به صورت زاویه دار عمودی هیچ چیز را از چشمان این دوربین اسپید دام پرقدرت پنهان نمی کند. دوربین را بچرخانید تا هر گوشه از منطقه ای را که می خواهید با بالاترین کیفیت و بدون مشکل مشاهده نمایید. محدوده کامل، عدم وجود نقاط کور از ویژگی های این محصول بشمار می رود.

 

چرخش دوربین ایمو

 

قابلیت بازدارندگی با استفاده از پروژکتور و آژیر

هنگامی که آیمو کروزر با لنز 4MP ورود غیر مجازی را تشخیص می دهد، 2 نورافکن داخلی و آژیر 110 دسی بل سارقین را دور نگه می دارد و به شما هشدار می دهد.

 

مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف(Weatherproof)

طراحی استاندارد حفاظتی IP67 به این محصول این قابلیت را می دهد که در همه شرایط جوی به خوبی عمل نماید.

 

انواع ذخیره سازی

ویدئو را می توان از طریق کارت حافظه Micro SD، NVR یا ذخیره سازی Imou Cloud ذخیره نمود . IMOU CRUISER  می تواند تا حافظه 256 گیگابایت حافظه رم را پشتیبانی نماید.

 

منطقه حفاظت شده

روی تصویر ضربه بزنید و به کمک حصار هایی می کشید و انتخاب می نمایید، ناحیه حفاظت شده ای شکل می گیرد. در صورتی که فردی در منطقه ای که شما آن را رسم نمودید حرکت یا وارد آن شود آلارم فعال می شود و هنگامی که حرکت در ناحیه مشخص نشده(خارج از حصار تعریف شده) انجام شود، هیچ آلارمی فعال نخواهد شد.

قابلیت حصار کشیدن

 

مشخصات فنی دوربین IMOU CRUISER-S41FEP

مشخصات فنی کروزر

 

محصولات دوربین مداربسته آیمو Imou علاوه بر امکانات بسیار بالایی که برای شما بهمراه دارند از کیفت بسیار بالایی نیز برخورارند و به یکی از قابل اعتماد ترین برندهای بازار در همین مدت کم حضور در بازار بدل شده اند، برای خرید انواع دوربین مداربسته با کارشناسان دو بی کا تماس حاصل فرمایید.



پرسش و پاسخ Imou Cruiser-S41FEP
  • کاربر سایت چهارشنبه، 26 مهر 1402

    سلام فرق اسپیددام ۴۲ با۲۲ در چیه؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، تفاوت در رزولوشن تصویری هست یکی 4 مگاپیکسل یکی 2 مگاپیکسل

  • کاربر سایت دوشنبه، 04 دی 1402

    درود فاقد گارانتی است؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود بر شما دورین ایمو Imou Cruiser-S42FEP دارای 18 ماه گارانتی می باشد.

ارسال پرسش