دوربین مداربسته 1400TP داهوا
دوربین مداربسته 1400TP داهوا

دوربین مداربسته 4 مگاپیکسلی داهوا DAHUA 1400TP

  • دید در شب 30 متر
  • بدنه فلزی با IP67
  • 24 ماهه داهوا
  • دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل داهوا HCVI با بدنه فلزی و دید در شب 30 متری
موجود نیست
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 07 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین مداربسته داهوا DAHUA 1400TP 

دوربین بالت 1400TP داهوا یک دوربین 4 مگاپیکسلی است که به دلیل امکانات فراوانی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد به یکی از پر فروش ترین دوربین مداربسته های داخل بازار تبدیل شده است . پس اگر قصد خرید پک دوربین مداربسته اقتصادی  ولی پیشرفته را دارید پیشنهاد می کنیم که این دوربین را از دست ندهید. به طور خلاصه در مورد ویژگی های فنی این دستگاه باید گفت کیفیت تصویر 4 مگاپیکسلی، لنز ثابت، استاندارد ضد آب و دید در شب با پوشش 30 متری، سیستم تشخیص هوشمند و گارانتی 24 ماهه تنها بخشی از قابلیت ها و ویژگی های فنی این محصول به شمار می رود.

از دوربین های بولت داهوا بدلیل شکل ظاهری و طراحی که دارند می توان در فضای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار گیرد و با بهرمندی از استاندارد IP67 در برابر گرد و خاک و همچنین باران مقاومند.

مشخصات دوربین 1400 tp

تکنولوژی HDCVI

یکی از سیستم های های مختص کمپانی داهوا که خریداران زیادی را به سمت خود کشانده استفاده از تکنولوژی HDCVI است که از مزیت های آن می توان به سهولت در نصب و راه اندازی اشاره نمود. دوربین های مداربسته با تکنولوژی HDCVI به گونه ای طراحی و تولید شده اند که قادر هستند 4 سیگنال داده، انرژی مورد نیاز دستگاه ها، ویدئو و تصاویر را به صورت همزمان بر روی بستر تنها یک کابل کواکسیال انتقال دهند. 1400TP نیز از این ویژگی برخوردار است.

 

دید در شب هوشمند SMART IR

حتما شما نیز با این مشکل مواجه شده اید که در طول تصویربرداری در شب، صورت افراد یا اشیایی که به لنز دوربین مداربسته نزدیک می شوند بیش از حد سفید شده اند و امکان تشخیص را عملا غیر ممکن می سازند. به منظور برطرف نمودن این مشکلات، داهوا با بررسی تکنولوژی ها و بهره گیری از جدیدترین سخت افزارها اقدام به معرفی تکنولوژی Smart IR نمود. این تکنولوژی به طور انحصاری در اختیار داهوا قرار دارد و وظیفه آن بهبود تصویربرداری و نور مادون قرمز در طول شب می باشد. با نزدیک شدن سوژه به لنز دوربین مداربسته، این تکنولوژی شدت نورهای مادون قرمز را به گونه ای تنظیم می کند تا از سفید شدن بیش از حد تصاویر جلوگیری کند.

تکنولوزی دوربین داهوا

استاندارد حفاظتیIP67

پشتیبانی از استاندارد IP67 و مقاومت بالای دوربین مداربسته بر روی این دستگاه سبب شده تا قادر باشید علاوه بر فضاهای داخلی، از این محصول در فضاهای خارجی نیز استفاده کنید.

 

ابعاد و اندازه دوربین 1400TP

این دوربین مداربسته داهوا Dahua دارای ابعادی معادل 175×72.3×70.6 میلیمتر است و به دلیل ابعاد نسبتا کوچکی که دارد وزن آن تنها معادل 360 گرم است. این ویژگی ها سبب می شود تا دستگاه برای نصب و استفاده در محیط های مختلف بسیار مناسب و ایده آل باشد.

ابعاد دوربین داهوا

عملکرد دمایی دستگاه

این دوربین مداربسته می تواند در بازه دمایی -20 تا +60 درجه عملکرد بسیار خوبی ارائه کند. این بازه دمایی نشان می دهد دوربین مداربسته قابلیت نصب و راه اندازی در شرایط بسیار گرم و بسیار سرد را در اختیار شما قرار می دهد و برای همه ی مناطق ایران کاملا مناسب است.

بسته بندی دوربین

مشخصات فنی

  • دوربین بالت 4 مگاپیکسل داهوا
  • لنز 3.6mm-3MP
  • 30 فریم روی 4 مگاپیکسل و کیفیت 4K
  • 30 متر
  • خروجی قابل تغییر بین SD و HD
  • OSD Menu
  • تکنولوژی تنظیم نور و روشنایی WDR دیجیتال
  • ضدآب با گواهی IP67

 

گارانتی

یکی از نکاتی که می بایست به آن توجه داشته باشید خرید دوربین با گارانتی معتبر و شرکتی است که این اطمینان را به شما می دهد تا کالای اصلی خریداری نموده اید . گارانتی ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی دو بی کا اصلی و دارای 24 ماه ضمانت محصول از سوی شرکت معتبر وارد کننده است.

برای خرید انواع پک دوربین مداربسته داهوا با کارشناسان فروش دو بی کا تماس حاصل فرمایید.



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش