دوربین مداربسته ایموranger pro
دوربین مداربسته ایموranger pro

دوربین 2 مگاپیکسلی بدون سیم آیمو Imou Ranger PRO

  • تکنولوژی وایرلس با لنز 2 مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از حافظه تا 128GB
  • 12 ماهه
  • دوربین چرخشی ایمو رنجر پرو تحت شبکه با تکنولوژی وایرلس قابلیت تشخیص چهره، صدای دوطرفه، تشخیص حرکت ارسال و ارسال هشدار هوشمند و دارای دید در شب
موجود نیست
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 09 فروردین 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی

دوربین بیسیم آیمو مدل IMOU Ranger Pro

دوربین آیمو رنجر پرو (Imou Ranger Pro) از محبوب ترین مدل های این شرکت می باشد و دلیل محبوبیت بالای آن را می توان در چرخشی بودن لنز آن دانست که به کاربر این امکان را داده تا بتواند سوژه های متحرک را براحتی ردیابی و دنبال نماید. این دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی بدون سیم آیمو دارای امکانات بی نظیری از قبیل قابلیت فشرده سازی دیتا بوسیله فرمت H.265 FULL HD ، ردیابی هوشمند(Smart Tracking) ، قابلیت حریم خصوصی، محافظت 24 ساعته، قابلیت گفتگوی دو طرفه، ارسال پیام هشدار، دارای خروجی SD card و اتصال وای فای اشاره نمود.

در ادامه به بررسی دقیق تری از این دوربین مداربسته آیمو خوش ساخت و جذاب خواهیم دید.

دوربین ایمو رنجر پرو

 

قابلیت ردیابی هوشمند SMART TRACKING

دوربین بیسیم آیمو Imou Ranger Pro IPC-A26HP به محض تشخیص حرکت در اتاق ، اعلان هایی را به تلفن هوشمند شما ارسال می­کند. این دوربین قابلیت هایی فراتر از تشخیص حرکت دارد و گزینه های زیادی برای سفارشی سازی دارد که می توانید آن را طوری تنظیم کنید که فقط انسانها را شناسایی کند و سایر اشیا متحرک اتاق را نادیده بگیرد. این باعث می شود بدون ایجاد هشدارهای غلط ، از آنچه در خانه رخ میدهد در زمانی که برای تعطیلات یا کار بیرون می روید، آگاه باشید. دوربین ایمو همچنین از الگوریتم های پیشرفته ردیابی برای تمرکز و دنبال کردن اشیا در حال حرکت یا افراد موجود در اتاق استفاده می­کند ، که به شما این امکان را می­دهد در زمان دور از خانه، تمام حرکات را ضبط کرده و بتوانید درباره هر رویدادی که در خانه شما رخ میدهد، جزئیات و اطلاعات دقیق را به دست آورید.

 

قابلیت چرخش دوربین در تمامی جهت ها

دوربین بیسیم آیمو رنجر پرو Pro دارای ویژگی های بسیار خوبی است که آن را به بهترین دوربین مداربسته بیسیم تبدیل میکند. آنچه در مورد این دوربین شگفت انگیز است فقط نصب و استفاده از آن بسیار آسان نیست ، بلکه این محصول دارای عملکرد قدرتمند چرخش به صورت عمودی و افقی است که به شما قابلیت پوشش نظارتی ۳۶۰ را درجه می دهد. دارای قابلیت چرخش افقی ۰-۳۵۵ درجه و چرخش عمودی  ۰-۹۰ درجه است که نقاط کور را محدود می سازد. با استفاده از برنامه آن (Imou Life) می توانید لنز دوربین را در هر جهتی که تمایل به مشاهده آن دارید بچرخانید و براحتی ببینید.

چرخش 360 درجه ای

اتصال بوسیله وای فای WIFI یا LAN

دوربین آیمو مدل Ranger Pro از هر دو اتصال WiFi و LAN پشتیبانی می­کند. WiFi یا اتصال بی­سیم به شما امکان نصب انعطاف پذیر را می­دهد ، در حالی که LAN یا اتصال سیمی انتقال تصاویر بهتری را برای شما فراهم می نماید.

قابلیت های دوربین ایمو

حریم خصوصی  Privacy mask

یکی از ویژگی های این دوربین تحت شبکه داشتن حالت خصوصی است . این ویژگی در مواقعی کاربرد دارد که شما در خانه حضور دارید و نمی خواهید تصویری از شما ذخیره شود و بوسیله فشردن یک دکمه لنز دوربین مخفی می شود. و هنگام خروج از منزل می توانید مجددا این حالت را غیر فعال نمایید .

 

درباره شرکت Imou آیمو

شرکت آیمو Imou یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته بیسیم در دنیا می باشد. این کمپانی که یکی از شرکت های زیر مجموعه داهوا است توانسته در مدت کوتاهی به یکی از بزرگترین فروشندگان تجهیزات هوشمند سازی و دوربین های هوشمند در دنیا همچنین فروشگاه بزرگ آمازون تبدیل شود. محصولات تولید این کمپانی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین تیم توسعه دهنده دوربین آیمو Imou امکانات فراروانی از جمله تشخیص انسان، هشدار بازدارنده، صدای دوطرفه، تعقیب سوژه و کلی امکانات هوشمند دیگر در نرم افزار Imou Life قرار داده است.

 

قابلیت مکالمه دوطرفه

از مهمترین امکانات تعبیه شده در این دستگاه استفاده از میکروفون و بلندگو برای ضبط و پخش صدا بین کاربر و محیطی که دوربین در آن قرار دارد می باشد. از این امکانات می توان در اتاق کودک و همچنین برای فراری دادن سارقین استفاده نمود.

مشخصات دوربین ایمو

پشتیبانی تا 128 گیگابایت

در پشت دوربین ایمو Ranger Pro یک شکاف کارت SD وجود دارد که کاربر می بایست یک رم با ظرفیت دلخواه را بصورت جداگانه تهیه نماید. این دوربین مداربسته وایرلس ایمو Imou از کارت SD تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی میکند که بی نظیر است.

 

 

ویژگی های دوربین مداربسته بیسیم آیمو مدل Ranger Pro

  • دوربین مداربسته تحت شبکه آیمو Ranger Pro IPC-A26HP
  • تکنولوژی وایرلس (Wireless cctv Camera)
  • گردش 0-355 درجه افقی و 0-90 درجه عمودی
  • لنز 2 مگاپیکسلی، ثابت 3.6 میلی متری
  • دارای حسگر Progressive CMOS
  • کیفیت تصویر 1080P
  • درگاه پشتیبانی از حافظه جانبی Micro SD تا 128GB
  • اپلیکیشن کاربردی برای سیستم عامل های Android و IOS
  • اسپیکر و میکروفون تو کار (Built in Micerophone & Speaker)
  • دید در شب 10 متری
  • دارای محافظ فیزیکی حفاظت از حریم خصوصی
  • امکان تعقیب سوژه و تشخیص حرکت
  • دارای آژیر بازدارنده
  • بزرگ نمایی (Zoom) 16x دیجیتال
  • گارانتی 12 ماهه

 



پرسش و پاسخ
ارسال پرسش