دوربین بالت داهوا مدل 1200tpa
دوربین بالت داهوا مدل 1200tpa

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HFW1200TP-A + میکروفون

  • رزولوشن 2 مگاپیکسل
  • دارای میکروفن جهت ضبط صدا
  • داهوا
  • دوربین مداربسته میکروفن دار داهوا 2 مگاپیکسل HFW-1200TP-A بدنه فلزی ضد آب و گردو غبار دید در شب 30 متر
1,912,000 تومان
30%
1,338,400 تومان
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Dahau 1200TP-A

دوربین مداربسته میکروفن دار داهوا 2 مگاپیکسل HFW1200TPA

قطعا یکی از محبوب ترین و مشتری پسند ترین دوربین های داهوا مدل 1200TPA است. داستان از آنجا شروع شد که بعد از معرفی و استقبال بسیار بالای  مشتریان از دوربین بالت داهوا مدل HFW 1200TP ، این شرکت تصمیم به تولید و عرضه دوربینی با داشتن میکروفون و ضبط صدای محیط و با همین قالب و شکل گرفت که نام آن را 1200TPA نامید. حرف A در آخر نام محصول نشان دهنده داشتن یک میکروفون داخلی برای ضبط صداست که شما باید در هنگام خرید این مدل به این نکته توجه نمایید.

از امکانات این دوربین بولت DAHUA می توان به برد دید در شب 30 متری، خروجی قابل تغییر بین SD و HD، لنز 3.6 میلی متری، تکنولوژی DWDR دیجیتال، ضبط تصاویر با کیفیت FULL HD، استاندارد حفاظتی IP 67، بدنه آلومینیومی وگارانتی 24 ماهه اشاره نمود. دوربین داهوا HFW-1200 TPA از OSD MENU  نیز بهره مند است. این منو برای تنظیمات بیشتر در دوربین مدار بسته تعبیه می شود. نرخ پردازش تصویر این دستگاه  25/30 فریم تصویر در ثانیه با کیفیت Full HD 1080P و 25/30/50/60 فریم تصویر در ثانیه با کیفیت 720P HD می باشد.

در ادامه به بررسی و امکانات بیشتری از این دوربین مداربسته داهوا خوش ساخت خواهیم پرداخت، پس تا انتها با دو بی کا بمانید.

استاندارد IP67

با توجه به استاندارد IP67 و عایق بندی, کار کردن در زیر نور آفتاب و حتی باران برای HFW-1200TPA بدون مشکل می باشد. علاوه بر این بدنه آلومینیومی این دستگاه مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد که این امر یکی از مزیت های آن بشمار می رود.

 

DWDR

از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته داشتن قابلیت ضد نور دیجیتالی از نوع DWDR است. یکی از دغدغه هایی که کاربران هنگام مشاهده تصاویر دوربین مداربسته دارند عدم توزیع مناسب نور هنگام ضبط تصاویر است که ممکن است صورت سوژه سیاه یا تاریک دیده شود. داهوا با تکنولوژی ضد نور این مشکل را به بهترین شکل برای شما حل کرده است.

 

کیفیت تصویر مناسب

کیفیت تصویر این دوربین 2 مگاپیکسل 1920(H)×1080(V)  با نرخ فریم /2530 است که از سنسور 1/2.7" CMOS در ان استفاده شده و زاویه دید این دوربین به طور تقریبی 89 درجه است درکنار این وضوح تصویر بسیار عالی از تکنولوژی های مانند BLC / AGC / AWB در این دوربین استفاده شده که باعث میشود به راحتی در مکان های خاص هم بیرونی و هم داخلی با شرایط نوری مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

دوربین بولت داهوا

دید در شب هوشمند

قدرت پرتاب دید شب در دوربین داهوا 1200TP-A با بهره گیری از تکنولوژی قدرتمند این دوربین 30 متر است که در شب تصاویر به صورت سیاه سفید و کاملا واضح در مکان های مختلفف قابل رویت است.

 

ابعاد دوربین BULLET DAHUA

طول بدنه دوربین داهوا 1200TP-A حدود ۱۷۶ میلی متر می باشد و قطر دوربین در حدود ۷۲ میلی متر می باشد که این دوربین مداربسته را در زمره دوربین های بالت با کیس متوسط قرار می دهد.

 

ابعاد و اندازه دوربین

 

قابلیت دید در شب

این دوربین مداربسته میکروفن دار دارای دید درشب با برد 30 متر می باشند. قابلیت Smart IR به این مدل از دوربین ها افزوده شده است. این ویژگی کنترل شدت نور مادون قرمز ساطع شده در صورتی که شئ در حوزه دید دور یا نزدیک شود را رفع می نماید. 

 

ویژگی ها دوربین مداربسته داهوا Dahua 1200TP-A

  • دارای قابلیت ضبط صدا و تصویر همزمان (دوربین صدا دار و دارای میکروفون داخلی)
  • لنز 3.6mm ثابت
  • دوربین دارای رزولوشن 2 مگاپیکسلی
  • جنس بدنه فلزی (آلومینیومی)
  • دارای گواهی استاندارد حفاظتی IP67
  • دید در شب 30 متری دوربین
  • کیفیت ضبط تصاویر 1080P یا همان فول اچ دی FullHD با 30 فریم بر ثانیه
  • دارای تکنولوژی پیشرفته و انحصاری HDCVI داهوا

 

گارانتی

یکی از نکاتی که میبایست در هنگام خرید محصولات دوربین مداربسته داهوا به آن توجه داشت نوع گارانتی و اصل بودن کالاست. چراکه در صورت نداشتن ضمانت در صورت خرابی با مشکل اساسی روبرو خواهید شد. لذا پیشنهاد میشود از گارانتی های اصلی که دارای خدمات پس از فروش هستند استفاده نمایید. مدت زمان این گارانتی 24 ماه بوده که از زمان مناسبی برخوردار است.



پرسش و پاسخ Dahau 1200TP-A
ارسال پرسش