دوربین 1400cmp dahua
دوربین 1400cmp dahua

دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل داهوا مدل HFW1400CMP

  • رزولوشن 4 مگاپیکسل با لنز 3.6mm
  • دید در شب 30 متری
  • 24 ماهه Dahua
  • دوربین مداربسته 4 مگاپیکل داهوا 1400CMP با لنز 3.6mm و دید شب 30 متری پشتیبانی از WDR
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Dahua 1400CMP

دوربین مداربسته بالت 4 مگاپیکسل داهوا مدل Dahua HFW1400CMP

دوربین بولت داهوا مدل DH-HAC-HFW1400CMP بهترین انتخاب برای افرادی است که می خواهند کیفیت تصویر بالایی را دریافت نمایند. همواره خرید یک دوربین مداربسته باکیفیت و قیمت مناسب  یکی از آرزوهای کاربران می باشد. اما داهوا آمده تا آرزوهای مارا به واقعیت تبدیل نماید. این دوربین مداربسته 4 مگاپیکسلی یکی از محبوب ترین های بازار بشمار میرود و دلیل آن ارائه یک تصویر واضح و شفاف و قیمتی مقرون به صرفه است. 

تعداد پیکسل های افقی این دوربین 2560 پیکسل و عمودی 1440 پیکسل میباشد و حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت 4 مگاپیکسل یا به اصطلاح (2K) را تشکیل میدهد. دوربین Dahua 1400CMP از سری محصولات لایت داهوا می باشد که جزو محصولات میان رده و خوش ساخت به حساب می آید.  طول کیس این دوربین مدار بسته در حدود ۱۶۶ میلی متر و قطر دوربین در حدود ۷ سانتی متر می باشد که در دسته بندی کیس های کوچک قرار میگیرد.

دوربین مداربسته 1400CMP داهوا با استفاده از لنز ثابت 3.6 میلی متری می تواند زاویه دید 103 درجه ای را فراهم کرده و نقاط کور تصویر را به صورت قابل توجهی کاهش دهد تا دیگر نیازی به خرید چند دوربین برای پوشش دادن محیط نباشید. در ادامه به ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

 مشخصات دوربین داهوا

۴ سیگنال روی ۱ کابل کواکسیال

فناوری HDCVI از انتقال همزمان ۴ نوع سیگنال پشتیبانی می کند. این 4 سیگنال که همان تصویر، صدا، کنترل و برق هستند تنها از طریق یک کابل کواکسیال صورت میگیرد.

 

استفاده در فضای داخلی و خارجی

 از لحاظ عایق بندی بدنه DAHUA HFW1400CMP کاملا ضدآب بوده و دارای درجه عایقیIP67 است. درجه عایق بندی و  بدنه آلمینیومی مقاوم, این امکان را می دهد که از آن در مکانهایی با رطوبت بالا بتوان به راحتی استفاده کرد. دمای کارکرد مطلوب  طبق مشخصات سازنده  حداقل 40 درجه پایین صفر تا حداكثر 60 درجه بالای صفر است.

 

کابل کشی طولانی بدون افت کیفیت

فناوری HDCVI انتقال تصاویر را در فواصل طولانی و بدون هیچ افت کیفیت تضمین می کند. این فناوری انتقال تا 700 متر با وضوح ۱۰۸۰P Full HD از طریق کابل کواکسیال و ۳۰۰ متر از طریق کابل UTP را پشتیبانی می کند.

 

تکنولوژی WDR

از جمله قابلیت های دیگر دوربین مداربسته داهوا 1400CMP تکنولوژی WDR میباشد که با ایجاد چند تصویر و ادغام آنها با هم و ساخت تصویر و همسان سازی نور ، در نهایت در هر شرایط نوری بهترین عملکرد را خواهد داشت به نوعی که سرعت واکنش این دوربین در مقابل تغییرات نور محیطی بسیار سریع میباشد و شما همیشه بهترین تصویر را خواهید داشت.

 تکنولوژی wdr

منو OSD

یکی از آپشن های مهمی که در سال های اخیر بر روی دوربین های مدار بسته قرار گرفته منوی osd می باشد. شما از طریق این OSD MENU می توانید به منوی دوربین دسترسی پیدا کنید و با توجه به شرایط محیطی که دوربین در آن نصب شده است و همچنین مقدار نوری که در محیط وجود دارد مقدار نور تصویر را تنظیم کنید.

 

دید در شب

به لطف استفاده از مادون قرمز قوی به کار رفته در این دوربین مداربسته داهوا این قابلیت را به کاربرمی دهد تا بتواند در شب بردی معادل 30 متر را به راحتی مشاهده نماید. در صورتی که نور محیط مناسب بوده و دارای روشنایی باشد تا 80 متر نیز قابل افزایش است.

 دوربین بولت داهوا

ابعاد

ابعاد دوربین

 

 خیالت از گارانتی راحت!

این دوربین مداربسته Dahua همانند دیگر تولیدات این کمپانی دارای گارانتی معتبر می باشد که مدت زمان آن نیز 2 سال می باشد و خیال خریداران را از بابت داشتن کالایی اصل و اورجینال راحت می نماید. لذا پیشنهاد میکنیم در هنگام خرید دوربین مداربسته حتما گارانتی آن را چک نمایید و مطمئن شوید که جنس خریداری شده دارای ضمانت اصلی باشد.



پرسش و پاسخ Dahua 1400CMP
ارسال پرسش